ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری امضای تفاهم‌نامه با برخی بانک‌ها برای اعطای وام 10 میلیونی به دانشجویان دکترا

امضای تفاهم‌نامه با برخی بانک‌ها برای اعطای وام 10 میلیونی به دانشجویان دکترا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش این دانشگاه برای امضای تفاهم‌نامه این دانشگاه با دیگر بانک‌ها برای اعطای وام 10 میلیونی به دانشجویان دوره دکترای دانشگاه آزاد خبر داد.



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران پیرامون افزایش شهریه دانشگاه آزاد، گفت: بحث افزایش شهریه در هیأت امنای دانشگاه آزاد بررسی خواهد شد. در همین خصوص نیز جلسه هیأت امنا در تاریخ 7 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: البته قرار بود این جلسه در تاریخ 23 بهمن‌ماه برگزار شود اما به دلیل بین‌التعطیلین بودن آن دوران، این جلسه به 7 اسفند موکول شد،در این جلسه بحث بودجه سال 93 دانشگاه آزاد مطرح خواهد شد و بعد از آن میزان شهریه مشخص خواهد شد.

میرزاده پیرامون مقدار تقریبی افزایش شهریه نیز گفت: هنوز گزارش کمیسیون تلفیق به دست بنده نرسیده است اما این موضوع را به شما می‌گویم که در سال آینده تحولی در بودجه دانشگاه در خصوص توسعه عمرانی خواهیم داشت و در نظر داریم یک میلیون و 750 هزار متر از فضاهای دانشگاه که 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: برای فعالیت‌های فرهنگی نیز بودجه خوبی پیشنهاد شده است که می‌تواند تحولی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه ایجاد کند. همچنین ما بنا داریم از تشکل‌های علمی، دانشجویی و سیاسی در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی حمایت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون صندوق رفاه دانشجویان نیز، گفت: قطعا با هماهنگی‌هایی که با وزارت علوم صورت گرفته است صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد فعال‌تر از گذشته عمل خواهد کرد. احتمال دارد سقف وام‌ها افزایش پیدا کند که البته با این کار دانشجویان کمتری تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

میرزاده در ادامه پیرامون عدم مجوز 1500 رشته در دانشگاه آزاد، گفت: این مسئله مربوط به مدیریت های سابق دانشگاه می‌شود ولی با تعاملی که با وزارت علوم داریم و جلسات متعددی که با آنان داشتیم این مشکل نیز حل خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد در پایان پیرامون تفاهم دانشگاه آزاد با بانک صادرات در خصوص اعطای وام ده میلیونی به دانشجویان گفت: چنین تفاهمی وجود داشته و مقداری از آن نیز عملی شده است اما نمی‌دانم چرا در دوره مدیریت قبلی این طرح متوقف شده است. اما اخیرا تلاش می‌کنیم در همین خصوص تفاهم‌هایی با دیگر بانک‌ها منعقد کنیم.

آمار بازدید: 496 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image