ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز ثبت‌نام وام‌های دانشجویی+ ضریب وام‌ها

آغاز ثبت‌نام وام‌های دانشجویی+ ضریب وام‌ها

ثبت‌نام از متقاضیان دریافت تسهیلات دانشجویی برای نیمسال دوم تحصیلی 93-92 آغاز شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، توزیع وام مسکن از نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 همانند وام ودیعه مسکن به صورت متمرکز انجام می‌شود، بنابراین ضروری است دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نسبت به ثبت تقاضای وام مسکن دانشجویان متقاضی و اسکن و الصاق مستندات لازم تا 20 اسفند 92 اقدام کنند.

بدیهی است پس از تجمیع لیست متقاضیان در 24 اسفند 92، صندوق رفاه نسبت به تخصیص اعتبار هر دانشگاه بر اساس اعتبار موجود و سرجمع تقاضاهای ایجاد شده اقدام خواهد کرد.

اعتبار تخصیص یافته برای وام‌های تحصیلی و شهریه، معادل اعتبار نهایی آن مرکز بوده و بنابراین سیستم در مهلت مقرر، برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 بسته خواهد شد.

به منظور توزیع عادلانه و هدفمند تسهیلات رفاهی برخی شاخص‌ها در توزیع اعتبار تسهیلات غیر متمرکز لحاظ شده است که بر این اساس در بخش وام تحصیلی، آمار دانشجویان روزانه شاغل به تحصیل در هر مرکز آموزش عالی، ضریب مشارکت دانشگاه‌ در حصول درآمد اختصاصی صندوق، ضریب مذکور برای مراکزی که فاقد خوابگاه‌های ملکی و وقفی هستند به میزان حداکثر آن و برابر با یک در نظر گرفته می‌شود.

همچنین در تخصیص وام شهریه آمار دانشجویان شهریه پرداز، میزان وام شهریه هر یک از مقاطع تحصیلی و ضریب مقطع به منظور حمایت از دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته می‌شود که برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ضریب یک، مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای ضریب دو و مقطع دکتری تخصصی ضریب سه لحاظ می‌شود.

لازم به ذکر است، بر اساس مصوبه هیات امنا ثبت تقاضای دانشجویان الکترونیکی در سیستم فاز 2، منوط به تایید معاون مرکز در خصوص نحوه پذیرش دانشجو و نیاز مالی دانشجو در صورت وجود اعتبار مازاد در هر مرکز است.

آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image