ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد خبرهای جدید از مشکلات دانشگاه آزاد (بهمن 90)

خبرهای جدید از مشکلات دانشگاه آزاد (بهمن 90)

خبرهای جدید از مشکلات دانشگاه آزاد

به گفته دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، پس از جلسه امشب شورا درباره افزودن تبصره به اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی به منظور رفع بن بست نهایی شدن حکم ریاست فرهاد دانشجو بر این دانشگاه، اطلاع رسانی می شود.
مهر: دکتر محمدرضا مخبردزفولی - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در تازه ترین گفتگوی خود با خبرنگار مهر یادآور شد: جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی امشب ۲۵ بهمن ماه قطعا برگزار می شود.

وی درباره اضافه شدن تبصره جدید به اساسنامه دانشگاه آزاد برای برطرف شدن مشکل صدور حکم ریاست دانشگاه، گفت: فعلا در این زمینه اظهار نظر نمی کنم موضوع اضافه شدن تبصره پس از برگزاری جلسه شورا اطلاع رسانی می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین پیش از این به مهر گفته بود: شورا در این زمینه هیچ بن بستی ندارد در صورتی که ضرورت ایجاد شود، شورا در جهت تثبیت رئیس و تشکیلات جدید دانشگاه آزاد اقدام می کند.

مخبر افزود: تغییر در اساسنامه در اختیار شورای عالی است.

پیش از این دکتر منصور کبگانیان - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزاری یک جلسه دیگر مذاکره با رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داده و گفت: قرار است برخی دیگر از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تیم مذاکره پیوسته و بار دیگر برای رسیدن به تفاهم با آیت الله هاشمی در مورد حکم ریاست دانشگاه آزاد دیدار و گفتگو کنند.

کبگانیان افزود: حتی قرار بر این شده که برای رسیدن به تفاهم، وارد مرحله دیگری از مذاکره شویم لذا تیم دیگری متشکل از برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که مرضی الطرفین باشند، برای دیدار و گفتگو با رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، اقدام می کنند.

همچنین پیش از این، حسین کچوئیان، دیگر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با مهر از افزودن تبصره به اساسنامه دانشگاه آزاد به منظور صدور حکم ریاست دانشگاه در جلسه فردای شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داده بود.

کچوئیان افزود: در جلسه دو هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار بود به اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی تبصره ای اضافه شود اما دکتر احمدی نژاد تاکید کرد که این اقدام مناسبی نیست و باید حرمت هاشمی رفسنجانی را نگه داشت و با وی مذاکره کرد.

وی تاکید کرد: در جلسه فردای شورای عالی انقلاب فرهنگی، بنده و برخی از اعضای شورا خواهان اجرای قانون خواهیم شد لذا در اساسنامه اصلاحات لازم صورت می گیرد.

به گزارش مهر، موضوع دستور کار جلسه امشب شورای عالی هنوز مشخص نیست و ممکن است با رأی اعضا، اضافه شدن تبصره به اساسنامه دانشگاه آزاد به منظور رفع مشکل صدور حکم ریاست دانشگاه آزاد مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.

آمار بازدید: 1000 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image