ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی معاونان دانشگاه‌های انگلیس به دنبال بودجه آموزشی

معاونان دانشگاه‌های انگلیس به دنبال بودجه آموزشی

معاونان دانشگاه‌های انگلیس از وزرای این کشور خواستند بیش از این بودجه دانشگاه‌ها را کاهش ندهند تا آنها بتوانند مشکل بزرگی را که قطع بودجه‌های دولتی برای آنها ایجاد کرده حل کنند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «یونیورسیتیز یو.کی» که متولی اصلی امور دانشگاهی در انگلیس است از انجام محاسبات اشتباه در مورد هزینه توسعه دانشگاه‌های خصوصی و گرانت‌های ویژه دانشجویان نیازمند که منجر به قطع بودجه دانشگاه‌ها خواهد شد، ابراز نگرانی کرد.


این ارگان اعلام کرد در صورتی که بودجه‌های دانشگاه‌ها بیش از این قطع شود چاره‌ای جز جایگزینی این مبلغ از راه شهریه‌ها نخواهد بود و این اقدام لطمه زیادی به دانشگاه‌ها می‌زند.


وزارت بازرگانی، مهارت و نوآوری انگلیس نیز اعلام کرد که در هیچ یک از بخش‌های آموزش عالی بودجه را کاهش نخواهد داد اما به دنبال فاش شدن یک پرونده محرمانه در پاییز گذشته، مشخص شد که «دیوید ویلتس»، وزیر آموزش عالی انگلیس عزم خود را جزم کرده تا 350 میلیون پوند از کمک‌های مالی دانشجویان نیازمند و احتمالا 215 میلیون پوند از بودجه علمی را قطع کند.


به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیز نیوز، انتشار نهایی فهرست بودجه سالانه‌ای که در آن مشخص شده دانشگاه‌های انگلیس چه مبلغی را باید در سال آینده هزینه کنند یک ماه به تاخیر افتاده است. این فهرست معمولا تا قبل از سال جدید میلادی یا نهایتا اوایل ژانویه منتشر می‌شد. بنابراین بدنه تامین اعتبارات دانشگاه‌ها (شورای تامین اعتبار دانشگاهی) هنوز نتوانسته است از جزئیات تعداد دانشجویان یا میزان بودجه تخصیصی به دانشگاه‌ها مطلع شود. این اطلاعات برای تصمیم گیری و برنامه ریزی‌های آنها بسیار ضروری است.


«کریستوفر اسنودن»، دبیرکل «یونیورسیتیز یو.کی» ضمن درخواست بازنگری از سوی دولت گفت: در حالی که کشورهای دیگر در حال افزایش بودجه‌های دانشگاه‌ها هستند اما دولت ائتلافی انگلیس درست برخلاف این جهت حرکت می‌کند.

آمار بازدید: 413 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image