ارتباط مستقیم با 30584 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار خانواده‌ها پیگیر وضعیت فرزندانشان در خوابگاه‌ها نیستند

خانواده‌ها پیگیر وضعیت فرزندانشان در خوابگاه‌ها نیستند

رییس سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت:‌ باید یک کانال و ارتباط سیستماتیک برای پیگیری امور صنفی و رفاهی دانشجویان برای خانواده‌ها فراهم شود.



دکتر مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه آموزشی ارتباط دانشگاه با خانواده‌ها به خوبی انجام شده است، افزود: در حال حاضر هر دانشگاه همانند پورتالی که برای دانشجویان در نظر گرفته شده برای خانواده‌ها نیز امکانی فراهم کرده است تا بتوانند از وضعیت آموزشی فرزند خود با خبر شوند.


وی با بیان اینکه در بخش خدمات دانشجویی مثل خوابگاه و ... این امر به شکل سیستماتیک نیست، اظهار کرد: اینکه بخش خوابگاهی مستقیما با خانواده‌ها در ارتباط باشد و خانواده‌ها وضعیت دانشجو را لحظه به لحظه پیگیری کنند، صورت نمی‌گیرد.


رییس سازمان دانشجویان وزارت علوم افزود: این مساله مقداری حساس است، چرا که دانشجو جوانی است که مایل نیست مسوولان دانشگاه خیلی در حیطه خصوصی‌اش دخالت کنند، اما در عین حال دانشگاه مسئولیت تربیتی نیز دارد که باید به درستی انجام شود.


صدیقی خاطرنشان کرد: اینکه مسوول خوابگاه بخواهد دائما به خانواده دانشجو ساعت رفت و آمد وی را اطلاع دهد، فضای ناامنی ایجاد می‌کند، اما بهتر است تا خانواده‌ها به شکل کلی از وضعیت دانشجوی خود تا جایی که آزادی عمل و حیطه خصوصی دانشجو را بر هم نزند، مطلع باشند.

آمار بازدید: 226 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image