ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تقویم آموزشی ترم دوم تحصیلی دانشگاه‌های بزرگ منتشر شد (7 بهمن 92)

تقویم آموزشی ترم دوم تحصیلی دانشگاه‌های بزرگ منتشر شد (7 بهمن 92)

نیمسال دوم تحصیلی در اکثر دانشگاه‌های شهر تهران و چند دانشگاه بزرگ کشور از 5 بهمن ماه آغاز شده است.




به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی و ارشد دانشگاه صنعتی شریف از اول تا 30 دی ماه انجام شده است و از 12 بهمن نیز کلاس‌های خود را دایر می‌کنند و در 11خرداد ماه سال بعد به پایان می‌رسانند، همچنین امتحانات این دانشگاه در فاصله 19خرداد تا پنجم تیرماه برگزار می‌شود.



همچنین دانشگاه شهید بهشتی از 17 آذر ماه تا سوم دی انتخاب واحد خود را آغاز کرده اند و از 5 بهمن ماه نیز کلاس های درسی آن ها آغاز و در 7 خرداد ماه پایان می‌پذیرد. امتحانات پایان ترم در این دانشگاه از تاریخ 10 خرداد آغاز و 25 خرداد ماه سال بعد پایان می‌یابد.



دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از پنجم بهمن ماه در سر کلاس‌ها حاضر شدند و در اول خرداد سال بعد کلاس های آن ها پایان می پذیرد همچنین حذف و اضافه این دانشگاه نیز 20 و 19 همین ماه صورت خواهد گرفت.



از سویی دیگر دانشجویان دانشگاه شیراز از 12بهمن نیمسال دوم خود را آغاز می‌کنند. پایان کلاس‌های این دانشگاه 21خرداد سال بعد تعیین شده و امتحانات آنان در فاصله 22 خرداد تا سوم تیر ماه برگزار می‌شود.



دانشجویان دانشگاه تهران نیز از شنبه یعنی 5بهمن در سر کلاس‌هایشان حاضر شدند و با اتمام نیمسال دوم سال تحصیلی جاری در 7خرداد سال بعد، از 17خرداد تا 31 خرداد ماه در امتحانات شرکت می کنند.



شروع کلاس‌های دانشگاه تربیت مدرس نیز 12بهمن و پایان آن 13 خرداد سال بعد است. امتحانات نیز از17 تا 22 خرداد ماه سال 93 برگزارمی‌شود.



انتخاب واحد در دانشگاه‌ علم و صنعت ایران هم از 28 دی ماه تا 2 بهمن انجام شده است و کلاس‌های نیمسال دوم در این دانشگاه از 5 بهمن آغاز و در تاریخ 2 اردیبهشت ماه پایان می‌یابد. امتحانات این دانشگاه نیزاز 10خرداد تا 24 برگزار می‌شود.



دانشجویان دانشگاه اصفهان نیز از 12 بهمن در سر کلاس درس حاضر می‌شوند. همچنین تاریخ پایان کلاس‌ها 21خرداد و شروع امتحانات آن از 22خرداد ماه است.



به گزارش ایسنا، شروع کلاس‌های دانشگاه‌های الزهرا(س) از 12 بهمن است و تاریخ اتمام آن 13 خرداد تعیین شده است. همچنین امتحانات دانشگاه الزهرا(س) 17خرداد برگزار می‌شود. دانشگاه علامه هم کلاس های خود را از تارخ 28 دی ماه آغاز ودر 31 اردیبهشت ماه به پایان میرساند همچنین امتحانات این دانشگاه از سوم تا 18 خرداد ماه برگزار می‌شود.

آمار بازدید: 975 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image