ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار سرپرست دانشگاهی که هنوز حقوق حق التدریسی‌اش را نگرفته (1 بهمن 92)

سرپرست دانشگاهی که هنوز حقوق حق التدریسی‌اش را نگرفته (1 بهمن 92)

سرپرست دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه تنها 30 درصد از بودجه فصل دوم خود را دریافت کرده و 70 درصد آن هنوز تخصیص نیافته است .




به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه خوارزمی صبح امروز با حضور دکتر رضا فرجی دانا وزیرعلوم، دکتر جعفر توفیقی مشاور وزیرعلوم و برخی از نمایندگان مجلس برگزار شد .

دکتر محمد علی سبحان اللهی - سرپرست جدید دانشگاه خوارزمی در این مراسم به چهره های علمی که این دانشگاه در قبل و بعد از انقلاب پرورش داده و به جامعه تحویل داده است اشاره کرد و گفت: من از زمان ریاست دکتر مهدیان به این دانشگاه منتقل شدم و از سال 48 افتخار معلمی در رده‌های مختلف را داشته و با دانشگاه ارتباط قوی داشتم.

وی ادامه داد: روش کاری من دانشجو محوری است و چون تخصص من کیفیت و بهره وری است مشتری مداری را ارج می نهیم و دانشجویان مشتریان ما هستند.

سرپرست دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه اعتقاد من به خرد جمعی و توسعه کمی و کیفی است، به برنامه های این دانشگاه در آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به نیازهای جامعه رشته های میان رشته ای ایجاد شده و آموزش و پژوهش های میان رشته ای انجام خواهد گرفت.

وی افزود: دانشکده های دانشگاه خوارزمی در سطح ملی با وزارت خانه ها همکاری خواهند داشت و این دانشگاه به رسالت خود در برابر توسعه استان البرز عمل خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: کشور ما در حال حاضر با مشکلات جدید اجتماعی، اقتصادی و تحریم ها روبرو است که برای حل این مشکلات روش جدی و نوین لازم است.

وی تاکید کرد: جهت گیری فعالیت های علمی و پژوهشی باید متناسب با نیاز جامعه باشد و دانشگاه خوارزمی باید به جایگاه خود دست یابد.

وی از دیگر برنامه های خود به استفاده بهینه از امکانات، تقویت گروه‌های آموزشی، ارتقاءکیفیت آموزشی و پژوهشی، راه اندازی پارک های علم و فناوری، راه اندازی انجمن دانش آموختگان و راه اندازی مرکز کاریابی برای فارغ التحصیلان اشاره کرد.

وی همچنین تصریح کرد: بودجه فصل اول دانشگاه خوارزمی پرداخت شده ولی بودجه فصل دوم دانشگاه تنها 30 درصد پرداخت شده و 70 درصد تخصیص داده نشده است.

سبحان اللهی به مشکلات بودجه ای دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه از ترم اول سال 90 هنوز حق التدریس وی را پرداخت نکرده است.

آمار بازدید: 398 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image