ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود سایر دانلودها-سایر دانلودها سایر دانلودها دانلود رایگان نمونه کارورزی 4 با محور درس پژوهشی رشته دبیری ریاضی

دانلود رایگان نمونه کارورزی 4 با محور درس پژوهشی رشته دبیری ریاضی

دانلود رایگان نمونه کارورزی 4 با محور درس پژوهشی رشته دبیری ریاضی در ابن بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان نمونه کارورزی 4 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اگر دبیر، مدرس و یا معلم ریاضی هستید و قصد دارید در زمینه آموزش ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است ثبت نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



بخشی از نمونه کارورزی 4 با محور درس پژوهشی رشته دبیری ریاضی در ادامه ارائه شده است.

درس پژوهی، پژوهش مشارکتی معلمان در مدرسه و کلاس درس است. این مدل پژوهش معلمان با بهره گیری از حلقه های کیفی پژوهش، آموزش و یادگیری، تلاش می کند معلمان را در فرآیند طرح سوال، برنامه ریزی،عمل، مشاهده فعال، بازخورد و باز اندیشی، و یادگیری گردهم آورد و به تبادل نظر، تجربه، هم عملی و یادگیری از یک دیگر ترغیب سازد.

این الگوی " پژوهش در آموزش و یادگیری تاثیر زیادی بر پرورش حرفه ای معلمان، بهبود کیفیت تدریس، تداوم تغییر برای به سازی مدرسه، بهبود یادگیری دانش آموزان و جلب مشارکت فعال معلمان در تبیین آرمان و برنامه عمل و اداره اثربخش مدرسه برای بازسازی آن به مثابه سازمان یادگیرنده دارد."

 گام های به سازی کوتاه و بعضا ناهموار است ولی به تدریج معلمان و دانش آموزان حضور و مشارکت سایر همکاران را در کلاس درس عادی و صرفا برای یادگیری از یکدیگر تلقی می کنند و می آموزند که واکاوی چگونگی تدریس معلم به مثابه ارزیابی شخص او نیست و در نشست های بازاندیشی تدریس بیشتر بر فرآیند آموزش و یادگیری در کلاس درس تاکید می کنند تا آموزگار.



برای اقناع هدف فرآیند درس پژوهی پس از تعیین هدف، نقشه ذهنی فصل ماتریسها را رسم کردم، که پنج شاخه اصلی اندازه یک ماتریس، تساوی دو ماتریس، ضرب عدد در ماتریس، قرینه ماتریس و اعمال روی ماتریس از نقطه مرکزی نقشه ریشه گرفتند. با طراحی واحد یادگیری تکالیف، شایستگی ها، ملاکها وسطوح عملکرد دانش آموزان محک زده شدند. فعالیت بعدی تکمیل فرمهای مربوط به این دوره از کارورزی، سپس با معلمان به ارزیابی طرح یادگیری، نقشه ذهنی و واحد یادگیری طراحی شده پرداختیم که نتیجه بدست آمده از مشارکتها در کلاس درس اجرا شد. در نهایت با بازبینی و اصلاح گزارش یا روایتی از اینجانب از کارورزی 4 و نحوه اجرا به عمل آمده است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 10257 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان نمونه کارورزی 4 با محور درس پژوهشی رشته دبیری ریاضی(حجم فایل: 692 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
فری پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

دمت گرم