ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم به عنوان توصیف کننده اسم Noun as modifier

دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم به عنوان توصیف کننده اسم Noun as modifier



دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی با عنوان اسم به عنوان توصیف کننده اسم  Noun as modifier  - modify a noun with noun در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی با عنوان اسم به عنوان توصیف کننده اسم  بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اسم می توانند به عنوان توصیف کننده و معرف اسم دیگری که بلافاصله بعد از آن آمده است به کار رود.به عنوان توصیف کننده اسم اول یک مقدار بیشتر در مورد اسم دوم به ما اطلاعات می دهد. وقتی اسم به عنوان توصیف کننده به کار می رود به صورت مفرد می باشد.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع لینکدار مجاز است).

عبارتهای کلیدی: گرامر زبان انگلیسی، سایت گرامر زبان انگلیسی، آموزش قواعد زبان، یادگیری قواعد زبان انگلیسی، modifier، modify، توصیف کننده اسم در انگلیسی، توصیف در انگلیسی


آمار بازدید: 3193 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم به عنوان توصیف کننده اسم Noun as modifier(حجم فایل: 412 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image