ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود زبان-دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود گرامر و قواعد زبان دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی، اسم مالکیت در زبان انگلیسی (possessive noun)

دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی، اسم مالکیت در زبان انگلیسی (possessive noun)



دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم مالکیت در زبان انگلیسی  (possessive noun) در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم مالکیت در زبان انگلیسی  (possessive noun) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اسم نیز حالت مالکیت دارد و برای نشان دادن مالکیت از آن استفاده می کنیم.در زبان فارسی برای ساختن حالت مالکی برای اسامی به انتهای اسم کسره مالکیت اضافه می کنیم.در زبان انگلیسی با توجه به اینکه این مالکیت مربوط به انسان و یا حیوانات و یا اشیا باشد قواعد متفاوتی وجود دارد.

قاعده عمومی به این صورت است که برای نشان دادن مالکیت جسمی یا شیء به اسم ، یک آپستروف s یا (‘s) به آخر اسم اضافه کرده سپس نام جسم و یا شیء مورد نظر را به دنبال ان می آوریم.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع لینکدار مجاز است).

عبارتهای کلیدی: گرامر زبان انگلیسی، سایت گرامر زبان انگلیسی، آموزش قواعد زبان، یادگیری قواعد زبان انگلیسی، گرامر زبان، اسم مالکیت در زبان انگلیسی، possessive noun، مالکیت در انگلیسی


آمار بازدید: 2861 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی، اسم مالکیت در زبان انگلیسی (possessive noun)(حجم فایل: 427 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image