ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس کتاب آموزش کاربردی متلب برای مهندسی عمران

آموزش کاربردی متلب برای مهندسی عمران

آموزش کاربردی متلب برای مهندسی عمران
مولف: هومان بابااحمدی میلانی، حمیدرضا روانشادنیا انتشارات: نوآور معرفی شده توسط: میلانی

متلب، یکی از نرم افزارهای قدرتمند برنامه نویسی می باشد که کتابخانه ای از ماتریس ها می باشد و کاربرد گسترده ای در زمینه ی علوم مهندسی دارد. محاسبات طاقت فرسا در مهندسی عمران با استفاده از این نرم افزار به راحتی انجام می شود. یک مهندس عمران با کدنویسی در این نرم افزار می تواند محاسبات تکراری را به سهولت انجام دهد و همچنین دید بهتری نسبت به اصل موضوع پیدا کند.

با توجه به تجربه ی مولفین، ضرورت نگارش یک کتاب آموزش متلب برای مهندسین عمران احساس می شد تا به صورت تخصصی دستورات مفید را برای دانشجویان این رشته شرح دهد. در این کتاب ابتدا دستورات پرکاربرد شرح داده شده اند و سعی شده است که با بیان مثال، آموزش گام به گام ادامه داده شود.
در بخش دوم کتاب، چندین برنامه برای آشنایی مقدماتی با برنامه نویسی نوشته شده است که همانند پلی بین دستورات کاربردی و برنامه نویسی در عمران می باشد.
از مهم ترین دروس عمران می توان به دروس دینامیک سازه و مهندسی زلزله اشاره نمود که در ادامه ی کتاب برنامه های مربوط به این دروس تشریح شدند. نگاهی بر جعبه ابزار بهینه سازی و استفاده از الگوریتم ژنتیک در متلب، آخرین بخش این کتاب را تشکیل می دهد.

آمار بازدید: 597 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی