ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس کتاب چهار دغدغه مدیران

چهار دغدغه مدیران

چهار دغدغه مدیران
مولف: پاتریک لنچیونی مترجم: فضل اله امینی انتشارات: سازمان فرهنگی فرا معرفی شده توسط: admin

سازمان موفق سازماني است كه علاوه بر اجراي راهبردهاي هوشمندانه، طرح‌هاي بازاريابي مناسب و شناخت و بكارگيري روشهاي صحيح مالي، سياست‌بازي را حذف كند تا مانع از سردرگمي و افت روحيه در كاركنان شده و با كم كردن ميزان جابجايي نيروي كار، بهره‌وري را افزايش دهد و در نهايت در رقابتي سالم با رقيبان خود داراي مزيت و برتري شود.

در اين راه پرمخاطره، هستند مديراني كه تنها به جنبه‌هاي خاصي مي‌پردازند و از جوانب ديگر غافل ميشوند. اين غفلت گاه تأثيرات بسيار نامطلوبي برسازمان مي‌گذارد و آن را به سازماني ناسالم تبديل مي‌كند و در نتيجه روز‌به‌روز فاصله سازمان از اهداف بيشتر مي‌شود.
پاتريك لنچيوني از نويسندگان موفق در زمينه مديريت است. وي در قالب داستاني جذاب به طرح مسئله دو سازمان مي‌پردازد. دو رقيبي كه از نظر كارآيي و بهره‌وري و سودآوري و حتي توانايي مديريت تقريباٌ در يك سطح بودند اما به ناگاه يكي از اين دو، گامهاي ترقي را بلند‌تر برداشت و فاصله رقابتي‌اش با سازمان ديگر زياد شد. راز موفقيت اين سازمان در چه بود؟ چگونه يك سازمان با داشتن شرايط مشابه با ديگري، از آن سبقت مي‌گيرد؟ چگونه مي‌توان راه چند ساله را كوتاه‌تر كرد؟ مدير آن سازمان چه راهكارهايي را در اداره سازمان خود بكار برد؟ و ...
پاسخ تمام اين سوالات را با خواندن اين كتاب خواهيد گرفت. اينكه چگونه مي‌توان سازماني سالم داشت كه همه كاركنان از كاركردن در آن احساس شادي و لذت كنند. مطالعه اين كتاب را به همه مديران و مسئولاني كه دغدغه سازمان خود را دارند، پيشنهاد مي‌كنيم.
تهيه و تنظيم: حميده خزائي (www.keyanacc.com)


آمار بازدید: 1306 بار
ثبت نظر درباره کتاب
Security Image

دانلود کتاب درسی