ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نرخ، قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97 و 98

نرخ، قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97 و 98

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 و 97 ارائه می گردد. همانطور که در بخشهای قبلی همین سایت (ایران مدرس) گفته شده است، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در سال 98 و  97 و زمانهای دیگر به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در این زمینه توضیحات کافی ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فیلم آموزش نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت در سال 98

بهترین روش برای اطلاع از قیمت تدریس ریاضی در سال 98 و 97: بهترین روش این است که لیست مدرسین فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده نمائید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) در جزئیات آگهی تدریس خودشان هزینه و قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را ارائه نموده اند. در شکل زیر تعدادی از این قیمتها نمایش داده شده است. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و مشاهده قیمتهای ارائه شده توسط آنها بر روی عبارت لیست مدرسین ریاضی کلیک کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی سال تحصیلی 97 – 98



همانطور که در شکل بالا نشان داده شده است و موارد بسیار بیشتری را هم با مشاهده لیست مدرسین ریاضی می توانید مشاهده کنید، قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در سال 97 ، 98 و سالهای دیگر هم نرخ کلاسهای خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و ممکن است با هر قیمتی بتوانید مدرس و معلم تدریس خصوصی داشته باشید. البته همانطور که در شکل بالا هم نشان داده شده است بسیاری از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند. البته این مدرسین هم هم قیمتی را بالاخره در نظر دارند ولی در نهایت سر قیمت کلاسها با شما کنار خواهند آمد. قیمتهای نشان داده شده در شکل بالا نه حد بالای قیمتی است که اساتید درخواست می کنند و نه حد پایین و فقط تعدادی از هزینه های درخواستی مدرسین برای نمونه نشان داده شده است. هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی از جلسه ای 10 هزار تومان تا 200 هزار تومان و حتی بیشتر می تواند متغیر باشد و به عوامل و پارامترهای زیادی بستگی دارد. همانطور که گفته شد بهترین راهکار برای اینکه در جریان قیمتهای جدید و به روز درخواستی مدرسین در سال 98 و 97 و یا هر زمان دیگری قرار بگیرید این است که لیست مدرسین را مشاهده نمائید و در جزئیات آگهی تدریس هر مدرس، قیمتی که برای کلاسها درخواست کرده است را ببینید. به این ترتیب با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس و قیمتهای ثبت شده آنها به صورت کلی در جزاین هزینه و قیمت کلاسها قرار خواهید گرفت.



مشاهده کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی


مقالات مرتبط با قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 و 97: همانطور که گفته شد، در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران مقالات مختلفی در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و کلاسهای تدریس ریاضی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) یا قیمت تدریس خصوصی در سال 97 و پارامترهای موثر بر آن را در این زمینه مطالعه کنید. مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 96 و 97 چقدر است؟ که در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در سال 98 و 97 در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com ثبت شده است هم می تواند در این زمینه مثبت و موثر باشد. مطالعه این مقالات در کنار مشاهده لیست مدرسین و مشاهده قیمت های ثبت شده توسط اساتید ریاضی به شما دید خوبی خواهد داد و به این ترتیب می توانید با اطمینان و در درست داشتن اطلاعات کافی یک مدرس خوب با قیمت مناسب را هماهنگ نمائید.

نحوه هماهنگی ارزان کلاسهای خصوصی ریاضی با قیمت مناسب: راهکارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید کلاسهای ریاضی را ارزانتر و با قیمت مناسبتر هماهنگ کنید. در مقاله
تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین در این زمینه توضیحات خوبی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید کلاسها را نیمه خصوصی برگزار کرده و هزینه را تقسیم کنید، با مدرسی کلاس را هماهنگ کنید که به شما به لحاظ موقعیت مکانی نزدیکتر است، برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات که هزینه ها بالاتر است موکول نکنید، در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی خودتان هم درس بخوانید تا تعداد جلسات کمتری لازم باشد، به مدرس ریاضی خودتان شاگردهای دیگری را معرفی کنید و در عوض برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید.



مطالعه کنید: هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟

عوامل موثر بر هزینه و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 و 97: در سال 97 و هر زمان دیگری پارامترهای مختلفی بر قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی موثر است که در مقالات معرفی شده توضیح داده شده است. از جمله پارامترهای موثر بر قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی می توان به تعداد جلسات تدریس ریاضی (با افزایش تعداد جلسات قیمت کلاسها کمتر می شود)، سابقه مدرس، مدرک تحصیلی ایشان و دانشگاه محل تحصیل، شهر محل تدریس، تدریس حضوری یا اینترنتی، مقطعی که تدریس می شود، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها، زمان برگزاری کلاسها و ... اشاره کرد.

توصیه های نهایی برای هماهنگی کلاسهای ریاضی با نرخ مناسب و در عین حال با بازدهی بالا: همانطور که در شکل ارائه شده در همین مقاله می توانید مشاهده کنید (تصویر بالا)، مدرسینی که با قیمت های مختلف و متفاوت ریاضی را درس می دهند سابقه کار و رزومه، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و .... متفاوتی دارند. بنابراین هزینه ای که مدرسین برای کلاسهای خودشان درخواست می کنند را باید در کنار رزومه آنها ببینید. با یک مدرس خوب و با تجربه کلاسها را هماهنگ کنید هر چند کمی هزینه بالاتری را هم درخواست کند. نتیجه گرفتن شما مهمتر است و به عنوان مثال بهتر است 500 هزار تومان هزینه کنید و نتیجه بگیرید تا اینکه 400 هزار تومان هزینه کنید و نتیجه مناسبی نگیرید. در حال دوم همان 400 هزار کلا هدر رفته است ولی در حالت اول با کمی هزینه بیشتر به نتیجه مورد نظر خودتان رسیده اید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1389 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image