ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آخرین فرصت استفاده از تخفیف سال جدید آگهی ویژه تدریس خصوصی + یک هدیه اضافه

آخرین فرصت استفاده از تخفیف سال جدید آگهی ویژه تدریس خصوصی + یک هدیه اضافه

به اشتراک گذاری

آخرین فرصت استفاده از تخفیف سال جدید آگهی ویژه تدریس خصوصی + یک هدیه اضافه - کاربر گرامی - با سلام و احترام - همانطور که می دانید و در ایمیل های قبل به اطلاع شما رسید، در سایت ایران مدرس به مناسبت سال جدید تخفیف 10 درصدی برای ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی در نظر گرفته شده است. آخرین مهلت استفاده از این تخفیف ساعت 12 شب یکشنبه 5 فروردین 97 است. این تخفیف هم اکنون به قیمتها اعمال شده است. در ضمن، به عنوان یک هدیه اضافه، در صورتیکه تا پایان فرصت ذکر شده آگهی خودتان را به صورت 3 ماهه و یا 6 ماهه ویژه نمائید، علاوه بر اینکه در ایران مدرس ثبت آگهی ویژه 3 ماهه و 6 ماهه به نسبت حالت 1 ماهه به ترتیب 15 و 20 درصد تخفیف اضافه تر هم دارد، تبلیغ شما در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم بدون پرداخت هزینه ویژه خواهد شد. به عنوان مثال، در صورتیکه با استفاده از تخفیف ارائه شده و تا پایان مهلت ذکر شده آگهی خودتان را در ایران مدرس به صورت 6 ماهه 1 ستاره ویژه کنید، در سایت تدریس ریاضی هم یک آگهی ویژه 6 ماهه 1 ستاره بدون پرداخت هزینه اضافه تر برای شما ثبت خواهد شد. سایت تدریس ریاضی برای عبارتهای پرسرچ تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی، قیمت تدریس ریاضی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد.

تخفیف ارائه شده آخرین تخفیف سایت ایران مدرس در بهار 97 است و تمدید نخواهد شد. مدرسین و اساتیدی که در حال حاضر آگهی تدریس ویژه دارند هم با پرداخت هزینه در بازه زمانی ذکر شده می توانند آگهی ویژه دفعه بعدی خودشان را با در نظر گرفتن تخفیف رزرو نمایند. همانطور که گفته شد، ساعت 12 شب یکشنبه 5 فروردین 97 قیمتها به حالت عادی خودش باز گردانده می شود.

بعد از به پایان رسیدن تعطیلات و حتی از همین امروز تقاضا برای کلاسهای تدریس خصوصی شروع می شود. یکی از بهترین زمانها برای ثبت تبلیغات ویژه تدریس فروردین و اردیبهشت می باشد. در خرداد ماه امتحانات برگزار می شود ولی به هر حال معمولا قبل از آن کلاسهای خصوصی هماهنگ شده است. برای جذب شاگرد بیشتر و بهتر دیده شدن تبلیغ خودتان در ایران مدرس، با استفاده از تخفیف ارائه شده آگهی خودتان را ویژه کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

www.IranModares.com

با تشکر و احترام

مدیریت سایت ایران مدرس


آمار بازدید: 332 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image