ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبریک سال نو + دو خبر خوب در سایت ایران مدرس

تبریک سال نو + دو خبر خوب در سایت ایران مدرس

به اشتراک گذاری

کاربر گرامی - با سلام و احترام - سال نو را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنیم و آرزو داریم سال 97 سالی سرشار از موفقیت، پیروزی و سلامتی  برای شما باشد.

همانطور که در ایمیل های قبل گفته شد در سایت ایران مدرس از 20 اسفند 96 تا 5 فروردین 97 تخفیف 10 درصدی به قیمتهای ثبت آگهی ویژه اعمال شده است. در ضمن در صورتیکه آگهی خودتان را دو ماهه ویژه کنید 10 درصد، برای آگهی سه ماهه 15 درصد و برای آگهی 6 ماهه 20 درصد تخفیف دیگر هم به صورت اتوماتیک به مبلغ پرداختی شما در کنترل پنل اعمال می گردد. مهلت استفاده از تخفیف 10 درصد ویژه سال جدید 5 فروردین 97 است و بعد از آن تمدید نخواهد شد. البته مدرسینی که در سایت ایران مدرس چندین بار تبلیغات تدریس خصوصی ثبت نموده اند علاوه بر موارد ذکر شده از تخفیفات دیگری هم برخوردار می باشند. هر بار که مدرسین و اساتید در ایران مدرس آگهی ویژه خودشان را تمدید می کنند میزان تخفیفی که برای ثبت آگهی ویژه خواهند داشت افزایش پیدا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید.



آگهی تدریس ویژه

مطلب دیگر اینکه با وجود افزایش هزینه های نگهداری سایت، تورم و .... به منظور حفظ رضایت مدرسین و اساتید گرامی هزینه ثبت آگهی ویژه در سایت ایران مدرس در سال 97 هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت. در سال 97 با همان قیمت های سال 96 می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و شاگرد جذب نمائید. به نسبت قبل، نگهداری سایت در جایگاه خوب در موتورهای جستجو و جذب بازدید بالا به منظور بهتر دیده شدن آگهی های تدریس مدرسین پرهزینه تر شده است و سایتهای بیشتری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. با این وجود به منظور اینکه ثبت تبلیغات تدریس ویژه برای اساتید به صرفه تر باشد و بتوانند راحت تر تبلیغ کنند هزینه ها در ایران مدرس افزایش پیدا نکرد. ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و ثبت اگهی تدریس در آن می تواند کاملا برای جذب شاگرد مفید و موثر باشد. در ضمن، در این سایت هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی در رابطه با مطالعه موفق، موفقیت در تحصیل، چگونگی درس خواندن برای کنکور و ... ثبت شده است و در صورتیکه تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید، آگهی شما در کنار این مطالب آموزشی هم به تناسب موضوع و دروس تدریسیتان نمایش داده خواهد شد.



تبلیغات تدریس

علاوه بر ویژه کردن آگهی تدریس خصوصی راهکارهای دیگری هم وجود دارد که بازدهی تبلیغ خودتان را افزایش دهید. اگر می خواهید در این کار موفق باشید و خوب شاگرد جذب کنید، باید تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید. متن تبلیغات تدریس خودتان را باید خوب، کامل و قانع کننده بنویسید. در متن آگهی تدریس رزومه بسیار کاملی ارائه دهید. عنوان آگهی هم باید جذاب نوشته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر یا نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را بخوانید.





تبلیغ تدریس خصوصی

به منظور ویرایش و به روز رسانی آگهی های تدریس خودتان در سایت ایران مدرس و یا ثبت آگهی تدریس ویژه با استفاده از برنامه تخفیف ارائه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید. (عبارتهای کلیدی: تبلیغات تدریس ویژه، تبلیغات تدریس، آگهی تدریس، آگهی تدریس ویژه)

www.IranModares.com

با تشکر و احترام

مدیریت سایت ایران مدرس


آمار بازدید: 328 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image