ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی از تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالایی کسب کنید!

از تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالایی کسب کنید!

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی مطالبی ارائه شده است. اگر به درس ریاضی، یادگیری، آموزش و تدریس ان علاقه دارید و در ضمن در این زمینه توانایی خوبی دارید می توانید از تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالایی کسب کنید.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات متعددی در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از کار تدریس و تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی یا پارامترهای مهم و کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا در این زمینه می تواند بسیار مفید و موثر باشد. برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی در زمینه های مختلفی باید خوب و بلکه عالی عمل کنید. باید سعی کنید شاگردهای زیادی را جذب کنید و در عین حال ارتباط خوبی با شاگردهایتان برقرار نمائید. برای موفقیت در این کار بحث اعتماد سازی خیلی مهم است. شاگردهای شما هر چه بیشتر به شما اعتماد کنند و باور داشته باشند که شما صادقانه برای موفقیت آنها تلاش می کنید و به کار خودتان متعهد می باشید، تمایل بیشتری خواهند داشت کلاسهای ریاضی را با شما ادامه دهند، ترمهای بعد دوباره با شما تماس خواهند گرفت و در نهایت حتی ممکن است شاگردهای جدیدی را به شما معرفی نمایند. مثل هر کار دیگری، در کار تدریس خصوصی هم ارائه خدمات منحصر به فرد، صادقانه و متعهدانه بیشتر از هر عامل دیگری در موفقیت شما برای کسب درآمد بالاتر اهمیت دارد. داشتن شاگردهایی که از نحوه تدریس شما رضایت کامل را دارند و در ضمن خوب نتیجه می گیرند می تواند از هر عامل دیگری برای موفقیت شما مهم باشد.



مطالعه کنید: چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی کسب کنیم؟



کسب درآمد از تدریس ریاضی

برای اینکه در کار تدریس ریاضی موفق باشید و خوب نتیجه بگیرید و درآمد شما به صورت تصاعدی افزایش یابد، سعی کنید در کلاسهای خودتان علاوه بر ارائه درس کارهای متمایز و منحصر به فردی انجام دهید که هم برای شاگردهایتان مفید باشد و هم به یاد انها بماند. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی هندسه فعالیت دارید می توانید یک کتاب کمک آموزشی خوب برای درس هندسه به شاگردتان هدیه بدهید و بعضا به تناسب مباحثی که تدریس می شود تمرین یا مثالی از آن حل کنید. یا می توانید با استفاده از گوشی موبایل خودتان مواردی که در کلاس ارائه می شود را ضبط نموده و بعدا از طریق تلگرام برای شاگردتان بفرستید. به عنوان مثال دیگر، اگر در زمینه تدریس ریاضی نهم فعالیت دارید می توانید فصل به فصل فرمولها و روابط را خلاصه کرده و به شاگردهایتان بدهید. روی تمامی این خلاصه جزوات و مطالب آموزشی اسم و شماره تلفن خودتان را بزنید تا به یاد شاگردهایتان بماند. البته در همین سایت (ایران مدرس) برای درس ریاضی نهم خلاصه جزواتی ارائه شده است و نمونه سوالاتی هم برای دانلود رایگان در نظر گرفته شده است. از این موارد آموزشی برای کلاسهای خودتان استفاده کنید. (مشاهده کنید: جزوه و سوال ریاضی نهم). یا به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید می توانید نمونه سوالات امتحانی را از قبل آماده کنید و متناسب با هر موضوع در کلاس یک سوال امتحانی حل نمائید. شاگردهای شما وقتی مشاهده می کنند مطالبی که در کلاس ارائه می کنید متناسب با سوالات امتحانی است حس بهتری به نسبت کلاس پیدا کرده و مطمئن تر می شوند که در امتحان می توانند نتیجه خوبی بگیرند. خلاصه اینکه در کلاسهای خودتان عملکرد متفاوت و متمایزی به نسبت سایر مدرسین داشته باشید. البته اصل کار را باید عالی انجام دهید که همان ارائه تدریس خوب و با کیفیت است و در کنار آن این موارد اضافه تر را در نظر داشته باشید.



مطالعه نمائید: موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی





درآمد تدریس ریاضی

برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی باید در مرحله اول مشخص کنید که چه درآمدی را مد نظر دارید و ترم به ترم تلاش کنید درآمد خودتان را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر ترم قبل کلا 10 میلیون تومان از تدریس ریاضی درآمد داشته اید این ترم 20 درصد برای خودتان درآمد بالاتری در نظر بگیرید و سعی کنید 12 میلیون تومان درامد کسب کنید. هر ترم چنین هدفی برای خودتان در نظر بگیرید و در عین حال که تلاش می کنید کیفیت کلاسهای خصوصی خودتان را افزایش دهید سعی کنید درامد بیشتری هم بدست آورید. مهم است که برای خودتان مبلغ مشخصی را در نظر داشته باشید و هدف های شما مقداری چالشی هم باشد تا بتوانید پیشرفت کنید. در ادامه از روشهای مختلف برای جذب شاگرد استفاده کنید و سعی کنید تعداد شاگردهای بیشتری را جذب کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) را بخوانید. با ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) هم می توانید شاگرد جذب کنید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و تبلیغ خودتان را درج نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در همین سایت تبلیغات تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت معلمان و اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 926 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image