ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه بازدهی آگهی های تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

چگونه بازدهی آگهی های تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی در زمینه تدریس خصوصی نتیجه بهتری بگیرید و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید مطالعه مطالبی که در ادامه ارائه می شود می تواند مفید و موثر باشد. برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

1- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. مهمترین و بارزترین ویژگی ای که دارید را در عنوان آگهی بنویسید.

2- مهمترین دروسی را که تدریس می کنید در عنوان آگهی ارائه نمائید. عنوان آگهی دروازه ورود به تبلیغ شما است و هر چه بهتر و جذابتر نوشته شود بازدید آگهی شما بیشتر خواهد شد.

3- اگر مدرس دانشگاه هستید، دبیر رسمی در آموزش و پرورش می باشید، در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، تضمینی کار می کنید و یا جلسه اول را رایگان برگزار می نمائید و .... در عنوان آگهی بنویسید.



مطالعه کنید: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی


4- اگر آگهی تدریس شما را مانند یک مغازه در نظر بگیریم عنوان آگهی مشابه ویترین مغازه است. هر چه ویترین را بهتر بچینید افراد بیشتری داخل مغازه را خواهند دید و وارد مغازه می شوند.

5- در عنوان آگهی مواردی را بنویسید که واقعا در کلاسهای خودتان اجرا خواهید کرد. به عنوان مثال تنها وقتی از عبارت تضمینی استفاده کنید که کلاسهای شما حالت تضمینی دارد. اگر فقط کیفیت کلاسها را تضمین کنید به وضوح بنویسید که منظور شما چیست تا بعدا مشکلی بوجود نیاید.



آگهی تدریس خصوصی موفق

6- متن آگهی تدریس را خودتان بنویسید و از تبلیغات تدریس سایر مدرسین کپی نکنید. از نظر گوگل متن های کپی شده ارزشی ندارد و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نخواهد شد.



حتما مطالعه کنید: نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس

7- اسم تمام دروسی که تدریس می کنید را با ذکر جزئیات در متن آگهی تدریس خودتان ارائه کنید. اتفاقا یکی از مزیتهای تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی و یا ارائه هر خدمات دیگری این است که محدودیت کاراکتر ندارید و می توانید به صورت کامل توضیح دهید.

8- اینکه آگهی شما چقدر بازدید می گیرد به عنوان تبلیغ شما بستگی دارد و اینکه چه تعداد از این بازدیدها تبدیل به تماس خواهد شد به متن آگهی شما و اینکه چقدر خوب و متقاعد کننده نوشته شده باشد بستگی دارد.

9- در متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان نظرات شاگردهای قبلی خودتان را ارائه کنید. نظرات مثبت شاگردهای قبلی شما در جذب شاگردهای جدید مفید و موثر است. البته در این سایت (ایران مدرس) امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد.

10- در متن آگهی به صورت کامل توضیحات را ارائه دهید. در زمینه نحوه تدریس و سوابق تدریس خودتان کامل بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. در پاراگراف اول مهمترین موارد را ارائه کنید.



آگهی تدریس خصوصی موثر

11- برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس (به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران) تبلیغات تدریس ثبت نموده اند و برای اینکه از اگهی های انها برای نوشتن تبلیغ خودتان ایده بگیرید بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

12- متن اگهی تدریس شما در موفقیت شما در جذب شاگرد کاملا تعیین کننده است. باید خوب نشان دهد که شما در کار خودتان متخصص هستید و متمایز و عالی عمل می کنید.



مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را در این زمینه مطالعه کنید.

13- در صورت تمایل، تبلیغ تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه همواره بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و در صفحه اصلی هم نمایش داده خواهند شد. بنابراین بیشتر دیده می شوند.

14- برای افزایش بازدهی و بازدید آگهی تدریس خودتان برای دروسی که تدریس می کنید در همین سایت جزوه یا خلاصه جزوه ثبت نمائید. در کنار آگهی شما جزوات ثبت شده توسط شما نمایش داده خواهد شد.

15- از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، کلوب و .... به تبلیغ تدریس خودتان لینک بدهید و آگهی خودتان را معرفی نمائید تا بازدهی آن افزایش یابد. از شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم هم برای جذب شاگرد می توانید استفاده کنید.



تبلیغات تدریس موفق

16- به صورت مداوم روی متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان کار کنید. هر مطلب جدیدی که به نظرتان رسید به آن اضافه نمائید تا بازدهی آن بیشتر و بیشتر شود.



این مقاله عالی را حتما بخوانید: راهکارهایی عالی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و کسب درآمد بالا

17- برای تبلیغ خودتان عکس مناسبی انتخاب کنید. همانطور که عنوان خوب و مناسب می تواند در جذب شاگرد بیشتر و افزایش بازدید اگهی شما موثر باشد عکس و تصویر خوب برای اگهی هم اثر مشابهی دارد.

18- برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و برای خدمات تدریس خصوصی تبلیغ کنید. در صورت ثبت اگهی تدریس ویژه در همین سایت می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و جایگاه آن را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا دهید.

19- برای تبلیغ خودتان کلمات کلیدی تعیین کنید. کلمات کلیدی در افزایش بازدهی آگهی تدریس موثر است و باعث می شود تبلیغ شما در صفحات بیشتری نمایش داده شود.

20- در ایران مدرس برای هر مدرس یک وبلاگ در نظر گرفته شده است. در وبلاگ خودتان متن و مطلب ثبت کنید و بازدید تبلیغ خودتان را افزایش دهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 765 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image