ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با راهکارهای جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه کار و شغل تدریس خصوصی به صورت پاره وقت و یا تمام وقت موفق باشید، یک عامل بسیار موثر این است که چه تعداد شاگرد جذب می کنید و به چه میزان در جذب شاگرد خصوصی موفق هستید. مسلما درآمد شما از تدریس خصوصی با افزایش تعداد شاگردهایتان بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین اگر قصد دارید به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید باید در زمینه جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان عملکرد بهتری داشته باشید.

قبل از آنکه در رابطه با راهکارهای مختلف جذب شاگردهای جدید مطلبی ارائه شود نکته ای که باید در نظر بگیرید یادآوری می گردد. یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در تدریس خصوصی و داشتن شاگردهای زیاد این است که بسیار عالی تدریس کنید به گونه ای که شاگردهای فعلی شما ترمهای بعد هم برای کلاسهای خصوصی با شما تماس بگیرند. پس اگر می خواهید درآمد پیوسته ای از کار تدریس داشته باشید و همواره تعداد شاگردهای شما زیاد باشد این نکته را در نظر بگیرید و با افزایش تسلط خودتان بر دروس تدریسی و برگزاری کلاسهای با کیفیت و در نهایت با به نتیجه رساندن شاگردهایی که دارید سعی کنید رضایت انها را همواره جلب کنید و کاری کنید تا ترمهای بعد برای سایر دروس خودشان هم با شما تماس بگیرند. مدرسین و اساتید موفق تدریس خصوصی در بسیاری از موارد به تبلیغات کمی برای جذب شاگرد نیاز دارند. چرا که شاگردهای قبلی آنها علاوه بر اینکه خودشان دوباره برای کلاس مراجعه می کنند، افراد دیگری را هم به این مدرسین معرفی می نمایند. برای اینکه این اتفاق برای شما هم بیفتد فقط خوب تدریس کردن کافی نیست بلکه باید تا جایی که امکان دارد کارهایی انجام دهید که منحصر به فرد شوید. حمایت و پشتیبانی خودتان را در طول کلاسها نشان دهید و به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در برنامه ریزی درسی و موفقیت در تحصیل به آنها کمک کنید. اگر متعهدانه تدریس کنید و شاگردهای شما و والدین انها احساس کنند به صورت 100 درصدی می توانند به شما اعتماد نمایند ترمهای بعد هم کلاسهای شما را از دست نخواهند داد. باید صادقانه و متعهدانه این اعتمادسازی را انجام دهید و هدف نهایی شما نتیجه گرفتن شاگردهایتان به هر قیمتی باشد.



کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

با در نظر گرفتن نکته ای که ذکر شد حال سراغ روشهای موثر برای جذب شاگردهای بیشتر و پیدا کردن شاگرد خصوصی جدید برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی می رویم. همین الان در گوگل عبارتهایی مانند کسب درآمد از تدریس خصوصی، درآمد تدریس خصوصی، جذب شاگرد خصوصی، پیدا کردن شاگرد و .... را جستجو کنید. اولین نتایجی که در صفحه اول گوگل خواهید دید برای همین سایت (ایران مدرس) است. از دیدگاه گوگل هم بهترین سایت برای جذب شاگرد ایران مدرس است و بهترین مقالات در زمینه نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را در این سایت می توانید پیدا کنید. به عنوان مثال مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی یا چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) را مطالعه کنید تا در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد اطلاعات کاملی را بدست آورید. یا با مطالعه مقاله 30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی هم می توانید در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی اطلاعاتی بدست آورید. به هر حال در ادامه به صورت مختصر در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد اطلاعاتی ارائه می گردد تا بتوانید تعداد شاگردهای بیشتر و در نتیجه درامد بیشتری از کار تدریس داشته باشید.



جذب شاگرد

برای جذب تعداد شاگردهای بیشتر روشهای مختلفی وجود دارد که از آن جمله می توان به ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) اشاره کرد. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و بعد از ورود به صفحه شخصی خودتان تبلیغ تدریس را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسب می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید تا همواره در صفحه اصلی ایران مدرس نمایش داده شده و بازدهی آن افزایش یابد. حین ثبت آگهی تدریس متن تبلیغ خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. اسم تمام دروس تدریسی خودتان را یادداشت کنید. اگر می خواهید از تبلیغات تدریس برای جذب شاگرد خوب نتیجه بگیرید حتما مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را بخوانید. علاوه بر ایران مدرس می توانید تبلیغ تدریس خودتان را در سایت www.Tadris-Riazi.com هم ثبت کنید (البته اگر ریاضی درس می دهید). سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com هم برای ثبت تبلیغات تدریس در زمینه کنکور می تواند کاملا مناسب باشد. در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند سایت سودایران هم می توانید آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ثبت آگهی در همه ی این سایتها رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید.





درآمد بالای تدریس

علاوه بر موارد گفته شده، برای جذب شاگرد روشهای دیگری هم وجود دارد. از جمله روشهای موجود می توان به تماس با آموزشگاهها برای گرفتن کلاس، تبلیغات در روزنامه، ایجاد سایت یا وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی برای خودتان، تبلیغات در بخش نیازمندیهای روزنامه، تبلیغات از طریق ایمیل و یا اس ام اس، تبلیغات تراکتی، تماس با سایر مدرسین و ارتباط گرفتن با آنها، برگزاری یکی دو جلسه کلاس رایگان در مدارس با هماهنگی مدیر مدرسه و جذب شاگرد بعد از آن، دادن کارت خودتان به شاگردهایی که همین الان دارید تا در کلاس توزیع کنند و یا به دوستانشان بدهند و .... اشاره کرد. به خاطر داشته باشید، بهترین روش برای اینکه همواره تعداد کافی شاگرد برای کسب درآمد خوب و بالا از تدریس خصوصی داشته باشید این است که بسیار عالی تدریس کنید و شاگردهای شما در بیشتر اوقات خوب نتیجه بگیرند. در مراحل اولیه کار اگر تعداد شاگردهای کمی داشتید مداومت داشته باشید و ادامه دهید تا به مرور شناخته شوید و درآمد شما افزایش یابد. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) به عنوان یکی از بهترین روشها برای افزایش تعداد شاگردهایتان را از دست ندهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 749 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image