ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی ریاضی و نمره خوب و قبولی در امتحان ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی و نمره خوب و قبولی در امتحان ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فواید ان برای قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب توضیحاتی ارائه می گردد. اگر در ریاضی اشکالات پایه ای و ضعف های زیادی دارید ... اگر می خواهید در درس ریاضی از ضعیف به متوسط و از متوسط به عالی برسید ... اگر قصد دارید درس ریاضی را با خیال راحت و با نمره خوب پاس کنید .... در هر صورت، استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند گزینه خوبی باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بازدهی بسیار خوب کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره خوب

درس ریاضی درس بسیار مهمی است. اگر ریاضی را خوب بلد باشید در امتحان ریاضی نمره خوبی می گیرید و در عین حال حین حل کردن سوالات فیزیک و شیمی و .... هم اشتباهات ریاضی باعث نمی شود نمره از دست بدهید. چون همانطور که می دانید در درس فیزیک، به عنوان مثال، برای حل سوالات و تمرینات و .... باید از فرمولهای ریاضی استفاده کرد. در نتیجه بلد بودن درس ریاضی نه تنها برای موفقیت در امتحان خود این درس بلکه برای درست حل کردن تمرینات و مسائل دروس دیگر هم می تواند موثر باشد. نکته دیگر اینکه در مقطع دبیرستان برای رشته های ریاضی و تجربی و رشته های فنی حرفه ای و کاردانش و ... هم خوب بلد بودن ریاضی برای موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا مهم است. در مقطع دانشگاه هم در رشته های علوم پایه و خصوصا رشته های فنی مهندسی تسلط بر درس ریاضی، هندسه و .... کاملا حائز اهمیت است. به عنوان مثال، در رشته مهندسی مکانیک در دروسی مانند استاتیک، مقاومت مصالح، دینامیک و تقریبا در اکثر دروس دیگر برای حل تمرینات و سوالات علاوه بر بلد بودن خود آن دروس تسلط بر ریاضی و هندسه و .... هم کاملا لازم است. با توجه به مطالب ارائه شده درس ریاضی اهمیت بالایی دارد و باید خوب مطالعه شود.



حتما بخوانید: 20 راهکار عالی برای آموزش صحیح و گرفتن نمره 20 در درس ریاضی



نمره خوب و قبولی در امتحان ریاضی

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارند. وقتی شما در یک درس اشکالات پایه ای داشته باشید، مطالبی که در همین ترم هم در کلاس ارائه می شود را خوب متوجه نخواهید شد. حتی اگر در درس ریاضی بخواهید از این ترم در کلاس خوب گوش دهید و تمرین و مسئله هم حل کنید، اگر پایه ریاضی شما قوی نباشد و مثلا در بحثهایی مانند حد و مشتق، تابع، اتحادها، انتگرال و ... اشکال داشته باشید، در یادگیری و فهم درس به مشکل خواهید خورد. در چنین حالتهایی در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه چون زمان کافی برای پرسیدن سوالات پایه ای وجود ندارد، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و تجربه مدرسین خصوصی می تواند بهترین راه حل باشد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارند بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت (ایران مدرس) رزومه کاملی ارائه نموده اند و در رابطه با سوابق تدریس خودشان در زمینه آموزش ریاضی و سایر دروس، دانشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده اند، اینکه برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمت و هزینه ای را در نظر دارند و .... توضیحات کامل ارائه کرده اند و با آگاهی کامل می توانید مدرس و معلم خصوصی ریاضی خودتان را انتخاب نمائید.


کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای کسب نمره خوب و قبولی در امتحان ریاضی می تواند کاملا موثر باشد. اگر در این ترم و ترمهای گذشته در درس ریاضی اشکالات زیادی داشته اید و از نمرات خودتان راضی نیستید، در هر صورت، استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی را به عنوان یک گزینه خوب در نظر داشته باشید. البته کلاسهای خصوصی باعث نمی شود شما بی نیاز از حل تمرین و مسئله و بی نیاز از درس خواندن باشید. ولی به هر حال وقتی درس می خوانید و تمرین حل می کنید ممکن است اشکالات زیادی داشته باشید. این موارد را می توانید در جلسات تدریس خصوصی برطرف کنید و در ضمن مطالب جدیدی را هم آموزش بیینید. اگر در بحث های پایه ای مثل آموزش مشتق (دانلود کل فرمولهای پایه انتگرال گیری و مشتق گیری) آموزش انتگرال (دانلود 121 فرمول انتگرال گیری) نسبت های مثلثاتی (دانلود جزوات عالی آموزش مثلثات، نسبتها و روابط مثلثاتی، تست کنکور و سوال امتحانی مثلثات) و .... اشکال دارید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه معمولا فرصت برای پرسیدن سوال وجود ندارد و در نتیجه استفاده از جلسات تدریس خصوصی در این حالت بهترین گزینه است. یکی از مزیتهای مهم کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس این است که سطح کلاس به صورت کامل قابل تنظیم است. یعنی اگر در این درس ضعیف هستید می توانید از مدرس خودتان بخواهید از مطالب پایه ای تر شروع کند و اگر در سطح متوسط قرار دارید می توانید از ایشان بخواهید مطالب را سطح بالاتر ارائه کند. برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی و موفقیت در این درس با نمره خوب فرصت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را از دست ندهید.



موفقیت در امتحان ریاضی

چگونه بهترین استفاده را از کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشیم؟ برای استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سعی کنید در مرحله اول معلم ریاضی خودتان را با دقت انتخاب کنید (مشاهده لیست مدرسین ریاضی). اگر اشکالات زیادی در درس ریاضی دارید سعی کنید زودتر استفاده از این کلاسها را شروع کنید. برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. حتما در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. در ایام امتحانات هم جلساتی برای رفع اشکال و جمع بندی برگزار نمائید. مهمترین عامل برای استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی و خوب نتیجه گرفتن این است که به اندازه کافی زود شروع کنید و در کنار اینکه در این کلاسها شرکت می کنید خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 755 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image