ارتباط مستقیم با 30599 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه زبان یاد بگیریم

چگونه زبان یاد بگیریم

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با پاسخ به سوال چگونه زبان یاد بگیریم و در زمینه نحوه اموزش سریع و در زمان کم زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی مطالبی ارائه می گردد. در همین سایت (ایران مدرس) در رابطه با نحوه یادگیری زبان مطالب زیادی ارائه شده است.



از جمله می توانید مقاله کلاس های تدریس خصوصی بهترین راهکار برای یادگیری سریع زبان را مطالعه نمائید.

برای یادگیری زبان در مرحله اول باید هدف خودتان را مشخص نمائید. به عنوان مثال روندی که باید در پیش بگیرید تا مکالمه زبان را یاد بگیرید با حالتی که بخواهید گرامر زبان را آموزش ببینید و یا برای امتحان زبان آماده شوید متفاوت است. در هر کدام از این حالتها باید روند مشخصی را در پیش بگیرید که ممکن است با سایر حالتها متفاوت باشد. قبل از اینکه این موارد را به تفصیل بررسی کنیم در رابطه با کلاسهای خصوصی زبان توضیحاتی ارائه می گردد و در زمینه فوایدی که این کلاسها برای یادگیری زبان دارد توضیحاتی داده خواهد شد (برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید). تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین بخش هم می توانید مشاهده کنید.



حتما بخوانید: بهترین روش ها و راهکارها برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در منزل

با استفاده از کلاسهای خصوصی زبان می توانید زبان انگلیسی را در زمان کمتری یاد بگیرید و سریع تر پیشرفت کنید. در کلاسهای خصوصی معلم زبان را خودتان انتخاب می کنید و زمان برگزاری کلاسها، محل برگزاری جلسات و مدت زمان هر جلسه را هم خودتان تعیین خواهد کرد. سطح این کلاسها کاملا متناسب با وضعیت تحصیلی خودتان و اینکه چقدر از قبل زبان را بلد هستید قابل تنظیم است. در نتیجه بیشترین بازدهی را برای شما خواهد داشت. در ادامه در رابطه با پاسخ به سوال چگونه زبان یاد بگیریم توضیحات بیشتری ارائه می گردد.



مطالعه کنید: برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل


چگونه مکالمه زبان را یاد بگیریم؟ برای یادگیری مکالمه زبان در زمان کم و با کیفیت بالا باید در اطراف خودتان محیطی را فراهم کنید که به یادگیری شما کمک زیادی بکند و در ضمن از تمام فرصت هایی که دارید برای آموزش مکالمه استفاده کنید. اینکه بخواهید فقط در کلاسهای آموزش مکالمه شرکت کنید و در هفته 3 چهار جلسه در کلاس حضور داشته باشید کافی نیست. باید در تمام طول روز و در برنامه روزانه خودتان مکالمه زبان را تمرین کنید. برای موفقیت در یادگیری مکالمه زبان عاملی که خیلی اهمیت دارد حضور ذهن و تعداد کلمه هایی است که به صورت اکتیو بلد هستید. باید تلاش کنید دایره لغات خودتان را گسترش دهید و لغات را در داخل متن و جمله یاد بگیرید و در عین حال به صورت مداوم مرور کنید تا همواره حضور ذهن کافی داشته باشید و بتوانید در مکالمات خودتان از این لغات استفاده کنید. کلمات و لغات را در داخل جمله و متن یاد بگیرید و با آنها جمله هایی برای خودتان بنویسید تا در ذهن شما باقی بماند. اینکه فقط بخواهید معنی کلمات را تک تک حفظ کنید فایده ای ندارد. تعداد کلماتی که در مکالمه زبان می توانید به صورت عملی استفاده کنید مهم است. دو عامل در یادگیری مکالمه زبان خیلی مهم است. یکی اینکه چه تعداد لغات اکتیو و فعال بلد هستید و دیگری اینکه چقدر به مکالمات، اخبار، فیلم و .... گوش داده اید و در ذهن شما چقدر خوب این مکالمات جا افتاده است. در ماشین و حین رانندگی به اخبار زبان انگلیسی گوش دهید و در منزل فیلم انگلیسی ببینید. با توریست ها حرف بزنید. موسیقی انگلیسی گوش دهید و در کل در محیط اطراف خودتان شرایطی را فراهم کنید تا به یادگیری شما کمک کند. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای یادگیری مکالمه زبان به نسبت کلاسهای گروهی مفید تر است. در کلاسهای تدریس خصوصی زمان بیشتری برای حرف زدن و تمرین مکالمه زبان در اختیار شما می باشد.



12 راهکار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم

چگونه گرامر زبان را یاد بگیریم؟ مسلما روندی که برای یادگیری مکالمه زبان باید در پیش گرفت با کارهایی که برای یادگیری مکالمه زبان باید انجام داد متفاوت است. برای شرکت در امتحان زبان، آزمونهای بین المللی زبان، موفقیت در کنکور زبان و بعضا برای تسلط بیشتر بر مکالمه زبان آموزش و یادگیری گرامر و قواعد زبان انگلیسی لازم است. برای آموزش گرامر زبان در مرحله اول خود قواعد را باید خوب مطالعه کنید. سعی کنید با مطالعه گرامر آن را درک نمائید. در ادامه مثالهای حل شده را خوب بررسی کنید. نحوه استفاده از گرامر را در عمل ببینید. در مرحله بعد سراغ تمرینات بروید و با انجام تمرینات تکمیلی تلاش کنید بر گرامر و قواعد مورد مطالعه مسلط شوید. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید تسلط شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. در همین سایت (ایران مدرس) جزوات زیادی برای یادگیری گرامر ارائه شده است که با کلیک بر روی لینک گرامر زبان قابل دانلود است. از کتاب دانلود کتاب گرامر زبان هم برای آموزش بهتر گرامر می توانید استفاده کنید. در صورتیکه در گرامر زبان اشکالات زیادی دارید می توانید از مدرسین خصوصی زبان هم کمک بگیرید.

چگونه برای امتحان، زبان را یاد بگیریم؟ در ادامه در رابطه با نحوه یادگیری زبان برای امتحان توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی و .... شرکت کنید و قصد دارید برای امتحان درس را خوب یاد بگیرید، باید سعی کنید به صورت کامل در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید. در طول ترم درس زبان را مطالعه کنید و به صورت مرتب مرور نمائید. در صورت لزوم از کلاس تدریس خصوصی زبان استفاده کنید. مرور درس زبان در طول ترم مهمترین کاری است که می توانید برای یادگیری بهتر آن انجام دهید. در امتحان زبان بلد بودن گرامر هم مهم است و باید تلاش کنید تمرینات مربوط به آن را هم انجام دهید. درک مطلب ها را خوب مطالعه کنید و لغات جدید را در داخل متن آموزش ببینید.



مطالعه کنید: چگونه یک زبان خارجی را بهتر یاد بگیریم؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1112 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image