ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی دروس و نرم افزارهای دانشگاهی و کسب درآمد بالا

تدریس خصوصی دروس و نرم افزارهای دانشگاهی و کسب درآمد بالا

به اشتراک گذاری

با فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی می توانید درامد خوبی بدست آورید و در کار تدریس خصوصی موفق شوید. دروس دانشگاهی مانند ریاضی و فیزیک عمومی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، ریاضی مهندسی، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و علوم پایه و .... تقاضای بالایی برای تدریس خصوصی دارند و در صورتیکه شما آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید و در دو زمینه جذب شاگرد و حفظ شاگردهایتان خوب عمل کنید، مطمئنا درآمد بالایی در انتظار شما خواهد بود.



نکته دیگری که وجود دارد این است که چون تدریس دروس دانشگاهی به راحتی دروس ابتدایی و متوسطه نیست، در نتیجه تعداد کمتری از مدرسین در این زمینه فعالیت دارند و بنابراین رقابت بر سر جذب شاگرد هم کمتر می باشد. اگر درس و تحصیل را تمام کرده اید و مدرک لیسانس، فوق لیسانس و یا دکتری دارید و به کار تدریس علاقه مند می باشید، می توانید در کنار کار و شغل اصلی خودتان و یا به عنوان کار اصلی به تدریس خصوصی بپردازید. کار تدریس خصوصی در صورتیکه به آن علاقه داشته باشید و در ضمن همانطور که گفته شد در زمینه هایی که لازم است خوب عمل کنید، می تواند کاملا پردرآمد باشد. بسیاری از مدرسین که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند درآمدهای بالایی را کسب می کنند. شرایط برای همه یکسان است. بعضی از اساتید همواره از شرایط بد و کم بودن تعداد شاگردهای خودشان شکایت دارند و در همان مقطع زمانی و در همان شرایط افراد دیگری درامد های خوبی کسب می کنند. این که جزوه کدام گروه باشید به خودتان بستگی دارد.



مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس هم مفید است.

همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید. هنوز عبارت را به صورت کامل تایپ نکرده اید که خواهید دید گوگل عبارتهایی را پیشنهاد خواهد داد و در بین آنها تدریس خصوصی دروس دانشگاه هم وجود دارد. موتور جستجوی گوگل عبارتهایی را پیشنهاد می کند که بیشتر جستجو شده است. بنابراین واضح است که برای تدریس خصوصی دروس دانشگاهی جستجوهای زیادی انجام شده است و در نتیجه فعالیت در این زمینه می تواند درامد زا باشد. البته به خودتان هم بستگی دارد و باید عملکرد خوبی داشته باشید. علاوه بر تدریس خصوصی دروس دانشگاه، نرم افزارهای تخصصی بسیار از رشته ها هم تقاضای خوبی برای کلاسهای خصوصی دارد. به عنوان مثال در رشته مهندسی مکانیک نرم افزارهایی مانند آباکوس و انسیس متقاضیان زیادی برای یادگیری دارد و می توانید درکنار تدریس دروس دانشگاه این نرم افزارها را هم تدریس کنید و یا در زمینه انجام پروژه ها مشاوره بدهید.

حال سراغ این بحث برویم که برای فعالیت موفق در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و کسب درآمد بالا چه کارهایی باید انجام شود؟ اگر خودتان قبلا در زمینه جذب شاگرد و ارائه دروس دانشگاهی فعالیت داشته اید و در این زمینه تجربه دارید و در ضمن از میزان درآمدی که کسب کرده اید راضی هستید خوب بهتر است همان روند را ادامه بدهید و با ایجاد تغییرات مثبت میزان درآمد خودتان را هم بیشتر و بیشتر کنید. البته باز هم از روشها و راهکارهایی که در این بخش ارائه می شود می توانید استفاده کنید. اگر در این زمینه هیچ تجربه و سابقه کاری ندارید به مواردی که در ادامه ذکر می شود توجه کنید و فعالیت خودتان را در زمینه آموزش دروس دانشگاهی شروع نمائید.

برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و یا گسترش فعالیت در این زمینه باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. بعضی از اساتید خیلی عالی درس می دهند ولی در زمینه های دیگری که لازم است خوب عمل نمی کنند و به عنوان مثال نمی توانند به اندازه کافی شاگرد جذب کنند. این افراد با وجود اینکه در تدریس عملکرد بسیار خوبی دارند ولی در نهایت درآمد خوبی بدست نمی آورند. تعدادی دیگر روشهای مختلفی را برای جذب شاگرد بلد هستند و حتی در آموزشگاهها آشنا و فامیل دارند و شاگردهای زیادی به آنها معرفی می شود ولی چون به صورت کامل و صد در صدی بر دروس مسلط نیستند در نهایت نمی توانند شاگردهای خودشان را حفظ کنند. بنابراین برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و تدریس دروس دانشگاهی باید هم بر درس هایی که تدریس می کنید 100 درصد مسلط باشید و هم در زمینه جذب شاگرد، حفظ شاگردهایتان و به نتیجه رساندن آنها موفق عمل کنید.





درآمد تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی راهکارهای مختلفی وجود دارد که از ان جمله می توان به ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به صورت رایگان یا ویژه، ثبت آگهی برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی دانشگاهی در سایت www.tadris-riazi.com ، ثبت تبلیغات تدریس در سایت www.irankonkur.com برای فعالیت در زمینه تدریس کنکور ارشد و دکتری و دروس کنکوری در مقطع دانشگاه، تبلیغات در سایتهای آگهی عمومی مانند سایت www.soodiran.com ، ارتباط گرفتن و تماس با آموزشگاههای تدریس خصوصی مختلف در تهران، کرج و یا شهر محل سکونت خودتان، تبلیغات در بخش نیازمندیهای روزنامه و یا تبلیغات تراکتی، همکاری با سایر مدرسین، برگزاری سمینارهای موفقیت در تحصیل در دانشگاهها و جذب شاگرد در ادامه آن و ... اشاره کرد. به تدریج که تجربه و سابقه شما بیشتر می شود اگر در این مسیر مداومت داشته باشید راهکارهای دیگری را هم برای جذب شاگرد پیدا خواهید کرد.



برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را بخوانید.

یکی از بهترین راهکارها برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در بالای همین صفحه ب روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. درج آگهی در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را با پرداخت هزینه مناسب ویژه کرده و بازدید آن را افزایش دهید. با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات و .... ایران مدرس را در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول خواهید دید. بنابراین با ثبت تبلیغات تدریس در این وب سایت به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. به جرات می توان گفت برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاه ایران مدرس بهترین گزینه برای جذب شاگرد است. برای دروس تدریسی خودتان در این سایت می توانید جزوه و خلاصه جزوه هم ثبت کنید و بازدید صفحه آگهی خودتان را افزایش دهید. شاگردهای شما امکان ثبت نظر برای شما را دارند و در نتیجه با ثبت نظرات شاگردهای خودتان می توانید احتمال جذب شاگردهای جدید را افزایش دهید.

نکته بسیار مهمی که برای فعالیت در زمینه تدریس دروس دانشگاه و کسب درامد بالا در این زمینه مد نظر داشته باشید حفظ رضایت شاگردهایتان و تلاش برای نتیجه گرفتن آنها است. مقطع دانشگاه خوبی ای که دارد این است که فرض کنید در ترم اول برای یک دانشجو کلاس ریاضی عمومی 1 را برگزار کرده باشید. اگر خوب تدریس کنید و ایشان نتیجه خوبی بگیرند، در طول 4 سال تحصیل این دانشجو می توانید از کلاسهای خصوصی ای که برایشان برگزار می کنید درامد کسب کنید. بنابراین واضح است که نباید فقط به فکر جذب شاگردهای جدید باشید. بلکه، به نتیجه رساندن و موفقیت شاگردهایی که همین الان دارید هم بسیار مهم است. همین شاگردهایی که دارید اگر راضی باشند و خوب نتیجه بگیرند دوباره پیش شما بر خواهند گشت. حتی ممکن است شاگردهای جدیدی را به شما هم معرفی کنند. بنابراین باید دید بلند مدت داشته باشید. به صورت رفع تکلیفی و فقط برای کسب درآمد در کلاس حاضر نشوید. موفقیت شاگردهایتان برایتان مهم باشد تا در نهایت خودتان هم موفق شوید.



مطالعه کنید: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

اگر در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، تبریز، مشهد و .... ساکن هستید چون دانشگاههای زیادی در این شهرها وجود دارد در نتیجه جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی برای شما راحت تر خواهد بود. اما اگر شاکن شهرهای کوچک هستید با ثبت تبلیغات در اینترنت و در همین سایت (ایران مدرس) می توانید حتی به صورت آنلاین شاگرد جذب نموده و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ تدریس خودتان را انجام دهید. این هم یکی از مزیتهای دیگر ثبت تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد به نسبت سایر انواع روشهای دیگر است.

با توجه به مطالب گفته شده، برای کسب درآمد بالا و خوب پول درآوردن از تدریس دروس دانشگاهی در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران در مرحله اول باید دروس تدریسی خودتان را انتخاب کنید به نحوی که هم به آن دروس علاقه داشته باشید و هم تقاضای خوبی برای انها وجود داشته باشد. در مرحله بعد تلاش کنید بر دروسی که قرار است تدریس کنید به صورت کامل مسلط شوید. خصوصا در کلاسهای خصوصی تسلط شما بر درس بسیار مهم است. در کلاسها دانشگاه اگر استاد خیلی مسلط هم نباشد دانشجویان برای جایگزین کردن ایشان کار خاصی نمی توانند انجام دهند. در کلاسهای خصوصی مدرس خیلی زود جایگزین خواهد شد. در مرحله بعد سعی کنید با امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و با ثبت تبلیغات اینترنتی حتی به صورت آنلاین از دانشگاههای کل کشور (دانشگاههای دولتی، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور و ....) و همچنین از دانشگاههای شهر محل سکونت خودتان شاگرد جذب نمائید. در نهایت با ارائه تدریس عالی در کلاسهای خصوصی، حمایت کامل از شاگردهایتان و راهنمایی و مشاوره های به جا و مناسب تلاش کنید شاگردهایتان حتما در امتحانات موفق شوند. حتی اگر شاگرد شما تنبلی می کند و درس نمی خواند باید با جدیت در کلاسهای خصوصی و استفاده از انواع روشهای مختلف تلاش کنید ایشان را به سمت موفقیت در تحصیل هدایت نمائید. اگر شاگردهای موفقی داشته باشید در نهایت موفقیت خودتان در کار تدریس و کسب درآمد بالا برای شما تضمین شده خواهد بود.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 969 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image