ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تسلط بر ریاضی در ایام امتحانات

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تسلط بر ریاضی در ایام امتحانات

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات می توانید به صورت کامل بر این درس مسلط شده و در امتحان نمره خوبی بگیرید. هر چند توصیه می شود درس ریاضی را در طول ترم بخوانید و تلاش کنید مباحث کمی برای مطالعه در ایام امتحانات باقی بماند، ولی به هر حال استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در این ایام برای یادگیری بهتر درس، حل نمونه سوالات امتحانی، جمع بندی و رفع اشکال و .... می تواند کاملا مفید و موثر باشد.



مطالعه مقاله بازدهی بسیار خوب کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای گرفتن نمره خوب هم پیشنهاد می شود.

برای موفقیت در امتحان ریاضی بهتر است این درس در طول ترم خوانده شود و حتی اگر لازم است از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید این کلاسها هم بهتر است در همان طول ترم برگزار گردد. در طول ترم زمان کافی برای خواندن درس دارید و استرس ایام امتحانات را هم ندارید. قبل از فرا رسیدن ایام امتحانات اگر خواندن درس ریاضی را شروع کرده باشید می توانید به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید و در نتیجه درس بهتر برای شما جا می افتد. حتما برای خودتان هم پیش آمده است که درسی را که فقط در ایام امتحانات مطالعه می کنید یکی دو روز بعد از امتحان به کلی فراموش می کنید. مطالبی که در فاصله زمانی کوتاه و بدون حل تمرین و مسئله برای ان یاد گرفته شو خیلی سریع هم فراموش خواهد شد. البته درس ریاضی را در پایه های بعدی هم لازم خواهید داشت و بنابراین بهتر است به صورت مفهومی و عمقی در طول ترم خوانده شود تا ترمهای بعد هم مباحث یاد گرفته شده را به خاطر بیاورید و بتوانید استفاده کنید.



حتما بخوانید: چگونه برای امتحان ریاضی درس بخوانیم، روش درست خواندن ریاضی

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی چه در طول ترم و چه در ایام امتحانات برای یادگیری بهتر درس ریاضی و موفقیت در امتحان می تواند کاملا مفید و موثر باشد. در این کلاسها می توانید درس را به صورت کامل و مفهومی آموزش ببیینید. البته به خود شما هم بستگی دارد که هدفتان از شرکت در این کلاسها چی باشد. ممکن است شخصی فقط برای قبولی در امتحان چند جلسه در این کلاسها شرکت نمائید و شخص دیگری واقعا بخواهد ریاضی را با استفاده از این کلاسها پایه ای آموزش ببیند. در هر دو صورت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



کلاس تدریس خصوصی ریاضی


اگر ایام امتحانات و فرجه ها نزدیک است و درس ریاضی را خودتان خوب خوانده اید و فقط اشکالات جزئی ای دارید می توانید با یک مدرس ریاضی خوب هماهنگ کنید و اشکالات را برطرف نمائید. در این حالت ممکن است دو یا سه جلسه کلاس برای شما کفایت کند. حتی در این حالت هم بهتر است شرکت در این کلاسها را زودتر شروع کنید و کلاسهای شما بهتر است خیلی نزدیک به امتحان ریاضی نباشد. در ایام امتحانات پیدا کردن مدرس ریاضی خوب کمی سخت خواهد شد و در ضمن قیمت کلاسها هم ممکن است بالاتر باشد. نکته بعدی اینکه وقتی زودتر در کلاسها شرکت می کنید اگر لازم باشد تمرین یا مسئله ای حل کنید تا درس را بهتر آموزش ببینید هنوز وقت کافی دارید. در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی چه در ایام امتحانات و چه در طول ترم خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید.



مطالعه کنید: توصیه هایی برای موفقیت و قبولی در امتحان ریاضی با نمره عالی

در حالت دیگر، اگر ایام امتحانات نزدیک است و درس ریاضی را خوب بلد نیستید و یا مباحث زیادی باقی مانده است که هنوز مطالعه نکرده اید، در این حالت باید هر چه زودتر کلاس را با یک مدرس خوب هماهنگ کنید (تعدادی از مدرسین ریاضی در بالای همین مطلب قابل مشاهده است). اگر درس ریاضی را در طول ترم خوب نخوانده اید در ایام فرجه ها و امتحانات باید به خودتان نظم بیشتری بدهید، برنامه ریزی کنید و بر روی درس متمرکز شوید. هیچ زمانی را از دست ندهید و می توانید در هر روز یک یا دو جلسه کلاس خصوصی ریاضی داشته باشید. در کنار مطالعه سایر دروس، با یک برنامه ریزی خوب، درس ریاضی را هم مطالعه کنید و در کلاسها شرکت نمائید. استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی، خصوصا در ایام امتحانات که به مدرس و معلم اصلی خودتان دسترسی ندارید و چون درس را مطالعه می کنید ممکن است اشکالات زیادی داشته باشید و دقیقا در این ایام اشکالات شما خودشان را نشان خواهند داد، می تواند برای یادگیری بهتر درس و آموزش پایه ای ان و در نهایت قبولی در امتحان ریاضی کاملا موثر باشد. اگر وقت کردید نمونه سوالات امتحانی هم حل کنید تا با روند مطرح شدن سوالات در امتحان آشنا باشید.



تسلط بر ریاضی در امتحان

مزیتی که کلاس خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای گروهی دارد این است که با خیال راحت هر سوالی را می توانید بپرسید. این سوالات حتی می تواند مربوط به پایه های قبل و مباحث پایه ای مانند انتگرال و مشتق، حد، نسبت های مثلثاتی، تابع، رسم نمودار و یا ره بحث دیگری باشد. در این کلاسها مدت زمان جلسات و تعداد جلسات هم در کنترل خودتان است. در ضمن مدرس را هم خودتان انتخاب می کنید و دقیقا مباحثی مورد بررسی قرار می گیرد که برای شما مهم است. در نتیجه در کمترین زمان ممکن بیشترین مقدار مطلب را یاد خواهید گرفت. خصوصا در ایام امتحانات که زمان بسیار مهم است و باید اشکالات در زمان کم برطرف شود استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی بسیار مفید است. فرض کنید که مجموعه ای از اشکالات را دارید و فردا هم امتحان ریاضی داشته باشید. اگر بخواهید از یک کتاب کمک آموزشی، فیلم آموزشی و ... برای رفع اشکال استفاده کنید در زمان کمی که در اختیار دارید ممکن است به نتیجه خوبی نرسید. اما اگر یک مدرس خوب و با تجربه را در کنار خودتان داشته باشید در کمترین زمان ممکن تمام اشکالات شما برطرف خواهد شد. ممکن است اشکالات شما حتی به پایه های قبل برگردد و در کتاب کمک آموزشی ای که برای یادگیری ریاضی این ترم خریداری کرده اید نتوانید مطلب مورد نظر خودتان را پیدا کنید. یک مدرس خوب به محض اینکه بگوئید کدام بخش را متوجه نمی شوید متوجه خواهد شد که در چه بخشی از درس ریاضی اشکال دارید و به خوبی توضیحات لازم را برای شما ارائه خواهد داد. برای موفقیت در امتحان ریاضی، در طول ترم و در ایام امتحانات استفاده از کلاسهای خصوصی را در نظر داشته باشید و از آن به عنوان یک امکان خوب استفاده کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 511 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image