ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

به اشتراک گذاری

در این بخش 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا ارائه می گردد. اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق تر باشید موارد زیر را در نظر بگیرید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

1- دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که هم خودتان به تدریس آنها علاقه مند باشید و هم متقاضیان زیادی برای آموزش آن دروس وجود داشته باشد.

2- بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید تا هم در کلاسهای خصوصی فن بیان خوبی داشته باشید و هم شاگردهای خودتان را حفظ نمائید.

3- برای دروس تدریسی خودتان خلاصه جزواتی تهیه کنید و به شاگردهایتان بدهید و در همین سایت (ایران مدرس) هم به اسم خودتان درج کنید تا بازدید آگهی شما و در نتیجه جذب شاگرد شما بیشتر شود.

4- به صورت مداوم برای تسلط بیشتر بر دروس تدریسی خودتان مطالعه کنید و در یک حالت ثابت متوقف نشوید. سعی کنید همواره در حال پیشرفت باشید و روشهای تدریس موثر را آموزش ببینید.


5- در زمینه کاری خودتان متمایز و منحصر به فرد شوید. سعی کنید تمایزهای مثبتی ایجاد کنید و به گونه ای تدریس کنید که کلاسهای شما منحصر به فرد باشد و کاملا مفید و موثر ظاهر شوید.

6- روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. تا جایی که می توانید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. در روزنامه تبلیغ کنید و تراکت چاپ نموده و توزیع نمائید.



مطالعه کنید: چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد)

7- در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید.



موفقیت در تدریس خصوصی و درامد بالا

8- برای دروس تدریسی خودتان در همین سایت جزوه ثبت کنید. ثبت جزوه در ایران مدرس هم باعث شناخته شدن بیشتر شما می گردد و هم بازدید صفحه آگهی شما افزایش می یابد.

9- با آموزشگاهها و موسسات مختلف تدریس خصوصی در ارتباط باشید. رزومه خودتان را به تمام آموزشگاههای شهر خودتان بدهید. رزومه کاملی ارائه کنید تا به شما شاگرد معرفی شود.

10- برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. در سایت خودتان مطالب آموزشی قرار دهید و در کنار آن برای ارائه دروس مختلف و تدریس خصوصی تبلیغ کنید.

11- در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ویژه کنید تا احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر شود. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد و بیشتر دیده می شود.

12- هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید. شاگردهای این ترم را خوب به نتیجه برسانید تا ترمهای بعد هم برای سایر دروس خودشان پیش شما برگردند و تعداد شاگردهای شما از این طریق هم بیشتر شود.

13- قیمت مناسبی برای کلاسهای خصوصی خودتان در نظر بگیرید به گونه ای که خیلی پایین نباشد که درامد شما بالا نشود و هم خیلی بالا نباشد که جذب شاگرد برای شما سخت گردد.

14- اگر به صورت غیر متعارف قیمت های بالایی برای کلاسهای خودتان در نظر می گیرید باید رزومه شما و تمایزهای مثبتی که کلاسهای شما دارد توجیه کننده این قیمت باشد تا افراد متقاعد شوند تماس بگیرند.



مطالعه مقاله فعالیت موثر و مفید در زمینه تدریس خصوصی و موفقیت در این زمینه هم پیشنهاد می شود.



درآمد بالای تدریس

15- کلاسهای متنوع و جذابی داشته باشید. در کلاسهای خودتان زمان را تقسیم بندی کنید و در بخشی از کلاس درس بدهید و در بخشی دیگر تمرین حل کنید و در بخشی از آن از شاگرد خودتان بخواهید تمرین و مسئله حل کند.

16- ماموریت اصلی خودتان در کلاسهای تدریس خصوصی را به نتیجه رساندن شاگردهایتان بدانید. با تمام ابزارهایی که در اختیار دارید (فشار از طریق والدین، جدیت در کلاس و ...) کار کنید تا شاگردهایتان درس بخوانند.

17- به تدریج که کیفیت کلاسهای شما و سابقه کاری شما بیشتر شد و تعداد شاگردهای زیادی جذب کردید می توانید قیمت کلاسها را هم افزایش دهید. البته حتما به فکر ایحاد تمایزهای مثبت هم باشید.

18- در صورت تمایل شاگردهایتان می توانید دو جلسه کلاس را یکی کنید تا وقت شما در مسیر کمتر تلف شود. البته در بین جلسات حتما به اندازه کافی استراحت در نظر بگیرید تا بازدهی کلاسها کم نشود.

19- در صورت تمایل شاگردهایتان می توانید کلاسهای نیمه خصوصی تشکیل دهید. از شاگردهایتان بخواهید که با یکی از همکلاسی هایشان در کلاس حاضر شوند و از لحاظ مالی هم به نفع شما است و هم انها.

20- حمایت کامل شاگردهایتان را سر لوحه کار خودتان قرار دهید. موفقیت شاگردهای شما مساوی است با موفقیت شما و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی.



مطالعه کنید: چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟

با توجه به موارد ذکر شده، برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درامد بالا باید دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید که هم با علایق شما سازگار باشد و هم تقاضا برای آموزش آن دروس بالا باشد. در ضمن، روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در همین سایت (ایران مدرس) هم به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. سعی کنید کلاسهای خصوصی با کیفیت بالایی داشته باشید و با ارائه تدریس عالی و حمایت کامل از شاگردهایتان آنها را به نتیجه مورد نظرشان برسانید تا در نهایت خود شما هم در کار تدریس موفق باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1159 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image