ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی و 10 راهکار برای کسب درآمد بالاتر از آن

تدریس خصوصی ریاضی و 10 راهکار برای کسب درآمد بالاتر از آن

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با تدریس خصوصی ریاضی و روش ها و راهکارهای مختلف برای فعالیت در این زمینه و کسب درآمد بالا از آن توضیحاتی ارائه شده است. اگر به درس ریاضی علاقه دارید و می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید .... اگر بر درس ریاضی مسلط هستید و می توانید به خوبی این درس را تدریس کنید ....



پیشنهاد می شود مقاله نحوه استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.



اگر درس ریاضی مهندسی، ریاضی دانشگاهی، ریاضیات متوسطه یا ابتدایی، ریاضی کنکور، هندسه، جبر و احتمال، حسابان، گسسته و یا دیفرانسیل و هندسه تحلیلی و یا هر درس دیگری را قبلا تدریس کرده اید و در این زمینه از توانایی خوب برخوردار هستید و در نهایت اگر به فعالیت در زمینه آموزش ریاضی علاقه دارید .... در هر صورت در این بخش مطالبی ارائه شده است که با استفاده از آن می توانید از تدریس ریاضی درامد خوبی بدست آورید. در همین سایت (ایران مدرس) که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارد و بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است مقالات متعددی در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس ارائه شده است و می توانید قبل از این که ادامه این مطلب را بخوانید مقاله نحوه جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی یا درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی را مطالعه کنید. برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی لازم است در مرحله اول به تدریس این درس علاقه داشته باشید. قبلا هم در این زمینه به اندازه کافی توضیح داده شده است. وقتی به ریاضی علاقه دارید از تدریس آن لذت می برید، آماده شدن شما برای حضور در کلاسها راحت تر خواهد بود و چون با علاقه تدریس می کنید این علاقه به شاگردهای شما هم منتقل می شود و آنها هم بهتر درس را یاد می گیرند. پس اگر ریاضی دوست دارید ریاضی تدریس کنید. در مرحله بعد باید به صورت کامل بر درس ریاضی مسلط شوید و قبل از آن که بخواهید این درس را تدریس کنید خودتان باید خوب بر آن احاطه داشته باشید. تسلط داشتن بر درس خیلی مهم است و حفظ شاگردهای شما و باقی ماندن آنها را تضمین می کند. در غیر اینصورت ممکن است شاگردهای خودتان را از دست بدهید. در نهایت باید به کار تدریس متعهد باشید و پیش خودتان فکر کنید که کلاسها تضمینی است و اگر شاگردهای شما نتیجه نگیرند پولی دریافت نخواهید کرد. با این دید در کار تدریس موفق خواهید بود چرا که تمام تلاش خودتان برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان را انجام خواهید داد. در ادامه 10 راهکار برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی ارائه می شود.





1- روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مدرسینی که در کار تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری موفق تر هستند تعداد شاگردهای بالاتری دارند. یکی از نکات اساسی در کار تدریس خصوصی همین است که بتوانید به خوبی شاگرد جذب کنید. در واقع شاید رقابت اصلی بر سر تعداد شاگردها باشد. هر جای ایران که ساکن هستید، باید به تناسب درس و رشته و مقطعی که تدریس می کنید و به تناسب کوچکی و بزرگی شهر محل سکونت خودتان روش یا روشهای مناسب جذب شاگرد را امتحان کنید. در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی روشهای مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی توضیح داده شده است. ممکن است در شهر شما چاپ و توزیع تراکت خوب جواب بدهد و در شهر دیگری تبلیغات روزنامه برای جذب شاگرد مناسب تر باشد. شاید شخصی فقط از طریق تماس و ارتباط با آموزشگاهها در زمینه تدریس ریاضی فعالیت کند. یا شخص دیگری در اینترنت تبلیغ کند و شاگرد جذب نماید. به هر حال شاید کمی حالت سعی و خطا داشته باشد. شما باید هیچ روشی را کنار نگذارید و روشهای مختلف را امتحان کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

2- برای درآمد هر ترم خودتان برنامه داشته باشید. سعی کنید شرایط را در کنترل خودتان داشته باشید. در همان ابتدای ترم سعی کنید مبلغی که قصد دارید بدست آورید را مشخص نمائید و بر مبنای ان هدفی برای خودتان در نظر بگیرید. شاید اشکال اصلی این است که همه ی ما به جای اینکه روی ذهنیت و افکار خودمان کار کنیم و تکلیف خودمان را مشخص کنیم که چه چیزی می خواهیم و چه درامدی را در نظر داریم همواره در جستجوی راهکارها و عوامل بیرونی هستیم. این خوب است که روش های جذب شاگرد، خوب تدریس کردن و .... را بلد باشیم و یاد بگیریم ولی به هر حال قبل از آن تکلیف خودتان را مشخص کنید. مثلا روی برگه ای بنویسید درآمد این ترم من از تدریس ریاضی حداقل 10 میلیون تومان است. یا هر مبلغ دیگری که مناسب است را بنویسید. مهم این است که برای خودتان هدف واضح و مشخصی داشته باشید و این هدف به کارهای شما جهت می دهد و باعث می شود انگیزه بالاتری داشته باشید. اگر ترم قبل کلا مثلا 7 میلیون تومان از کار تدریس درآمد داشته اید این ترم هدف خودتان را بالاتر در نظر بگیرید و به عنوان مثال 10 میلیون تومان را برای خودتان در نظر بگیرید.



مطالعه کنید: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس








3- در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات تدریس خودتان را ثبت کنید. یکی از بهترین راهکارها برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و جذب شاگرد در این زمینه ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و درج آگهی در آن کاملا موثر است. توجه کنید که در این وب سایت به صورت کاملا رایگان می توانید تبلیغات خودتان را ثبت کنید و تنها در صورت تمایل و خواست خودتان می توانید تبلیغات را ویژه کرده و بازدید ان را افزایش دهید. تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر روشهای جذب شاگرد مزیتی که دارد این است که می توانید از سایر شهرهای ایران هم شاگرد جذب کرده و به صورت آنلاین تدریس کنید. اگر می خواهید درج تبلیغات تدریس ریاضی در ایران مدرس برای شما مفید و موثر باشد باید آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید. مطالعه مقاله چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟ در این زمینه کاملا مفید است. برای ثبت تبلیغات تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی خودتان را ثبت نمائید تا بعد از تایید مدیریت سایت نمایش داده شود.  

4- در سایت www.tadris-riazi.com آگهی تدریس ریاضی بدهید. سایت تدریس ریاضی (www.tadris-riazi.com) به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد. اگر در زمینه آموزش ریاضی می خواهید فعالیت کنید این سایت شاید بهترین گزینه و یا یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت هم کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید. اگر هم در ایران مدرس و هم در سایت تدریس ریاضی می خواهید آگهی ثبت کنید بهتر است آگهی های شما متفاوت از هم باشد. چون به هر حال گوگل متن های تکراری را نمی پسندد و برای شما بازدهی نخواهد داشت. متن آگهی شما هم حداقل باید 300 کلمه باشد تا اسپم به حساب نیاید. با درج تبلیغات تدریس ریاضی در سایت تدریس ریاضی می توانید در زمینه جذب شاگرد موفق عمل کنید و آگهی شما در کل کشور دیده خواهد شد. همانطور که گفته شد در این سایت هم بدون پرداخت هزینه می توانید تبلیغ کنید و فقط در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی ویژه داشته باشید.



مطالعه مقاله از تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالایی کسب کنید! هم پیشنهاد می شود.





5- در سایت www.irankonkur.com و www.soodiran.com هم تبلیغ کنید. اگر در زمینه آموزش و تدریس ریاضی کنکور و یا دروس کنکوری فعالیت دارید سایت www.irankonkur.com هم برای ثبت تبلیغات تدریس کاملا مناسب است. این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه آگهی کنکور فعالیت دارد. سایت سودایران هم یکی از سایتهای معتبر تبلیغات اینترنتی ایران است و یک بخش تخصصی برای درج اگهی تدریس دارد. درج آگهی در هر دوی این سایتها هم رایگان بوده و می تواند به عنوان روشهایی برای جذب شاگرد برای شما در نظر گرفته شود. سعی کنید آگهی تدریس خودتان را در همه ی این سایتها ثبت کنید. البته همانطور که گفته شد آگهی خودتان را از یک سایت به سایت دیگر کپی نکنید و برای هر سایت آگهی خودش را بنویسید.

6- در همین سایت (ایران مدرس) برای درس ریاضی جزوه ثبت کنید. در ایران مدرس امکانی فراهم شده است که برای دروس تدریسی خودتان و از جمله برای درس ریاضی می توانید از طریق کنترل پنل جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید. این جزوات می تواند توسط شاگردهای شما استفاده شود و افرادی که صفحه آگهی شما را مشاهده می کنند با مشاهده جزوات شما و توضیحاتی که در آن ارائه می کنید بیشتر با روند کار شما آشنا شده و احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. در ضمن، جزوات شما در بخش های مختلف سایت هم به کاربران پیشنهاد داده می شود و در نتیجه بازدید صفحه آگهی شما بیش از پیش افزایش می یابد. نکته دیگر اینکه می توانید در جزوه ای که ثبت می کنید شماره تماس خودتان را قرار دهید. این جزوه اگر خوب نوشته شده باشد در اینترنت پخش شده و باعث می شود شما به تدریج در زمینه کاری خودتان شناخته شده و بتوانید شاگردهای زیادی را جذب کنید.





7- خوب تدریس کنید تا شاگردهای شما ترمهای بعد هم پیش شما برگردند. خوب تدریس کردن و ارائه جلسات تدریس خصوصی با کیفیت برای موفقیت در تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری کاملا مهم است. اگر خوب تدریس کنید همین شاگردهایی که دارید دوباره به شما مراجعه می کنند و دوستان و آشنایان خودشان را هم به شما معرفی خواهند کرد. در هر کاری وقتی می توانید درآمد خوبی داشته باشید که مشتریان قبلی شما (که در اینجام همان شاگردهای شما هستند) دوباره پیش شما برگردند. پس روی کیفیت جلسات تدریس و نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان خیلی حساب کنید و اصلی ترین عامل در موفقیت در کار تدریس را همین در نظر بگیرید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه به صورت جدی تری در زمینه تدریس و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشیم و درآمد بیشتری کسب کنیم؟

8- روی آگهی های تدریس ریاضی خودتان به صورت مداوم کار کنید. درج اگهی تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری در همین سایت و یا در سایتهای معرفی شده دیگر می تواند کاملا مفید باشد. البته همانطور که گفته شد به خودتان هم بستگی دارد. باید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. مطالعه این مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر در این زمینه کاملا مفید است. تبلیغات تدریس این نیست که یک باز آگهی خودتان را بنویسید و بعد برای همیشه آن را کنار بگذارید. روی تبلیغ خودتان کار کنید و به تدریج آن را کاملتر کنید. هر چه بیشتر بنویسید و حقایق بیشتری در متن آگهی شما ارائه شده باشد بهتر است. از شاگردهای خودتان نظر سنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی منعکس کنید. خواهید دید که چه اثر شگرفی دارد. برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی تدریس روی آن کار کنید و به مرور تبلیغات خودتان را بهتر بنویسید.





9- متمایز باشید و به صورت حرفه ای کار کنید. برای کسب درامدهای بالا از کار تدریس ریاضی باید با انجام کارهای متفاوت از خیل عظیم مدرسین متوسط جدا شوید. کارهای کوچک می تواند اثرات بزرگی داشته باشد. از همان کلاسهایی که دارید و شاگردهای فعلی خودتان شروع کنید. کمی بیشتر در کلاس بمانید. برای مباحث تدریسی خودتان جزوات خلاصه ای تهیه کنید و به شاگردهای خودتان بدهید. این جزوات خلاصه در ایام امتحانات می تواند برای مرور خیلی مفید باشد. همین جزوات خلاصه را می توانید در همین سایت و در صفحه آگهی خودتان و به اسم خودتان قرار دهید. هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید و به آنها مشاوره بدهید و در برنامه ریزی به آنها کمک کنید تا موفق شوند. سایت و وبلاگی برای خودتان بزنید و در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری مطلب قرار دهید تا همه استفاده کنند و در کنار آن برای کار خودتان تبلیغ کنید. می توانید مثلا برای ریاضی نهم کتاب کوچک و خلاصه ای تهیه کنید و در اینترنت منتشر نمائید تا به تدریج شناخته شوید.

10- کلاسهای گروهی و نیمه خصوصی تشکیل دهید. راهکار دیگری که برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی وجود دارد این است که سعی کنید در کنار کلاسهای خصوصی کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی تشکیل دهید. کلاسهای نیمه خصوصی بازدهی بالاتری هم برای مدرس و هم برای شاگردها به لحاظ مالی دارد. اگر بتوانید با روشهای مختلف و مثلا هماهنگ کردن با مدیران مدارس و .... کلاسهای گروهی تشکیل دهید، در این حالت می توانید برای هر جلسه مبلغ بالاتری را به نسبت کلاسهای خصوصی دریافت کنید.

با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت که به عنوان یک معلم خصوصی ریاضی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی بهتر است هم روی نحوه تدریس کردن خودتان و اهداف مالی ای که دارید، به عنوان عوامل درونی، کار کنید و هم در عین حال روش ها و راهکارهای مختلف جذب شاگرد و به موفقیت رساندن شاگردهایتان را به عنوان عوامل بیرونی در نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن راهکارها و روشهای ارائه شده می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری موفق باشید.



این مقاله هم می تواند مفید باشد: تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1155 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image