ارتباط مستقیم با 30588 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در تبلیغات تدریس خصوصی موفق تر باشیم و شاگردهای بیشتری جذب کنیم؟

چگونه در تبلیغات تدریس خصوصی موفق تر باشیم و شاگردهای بیشتری جذب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با تبلیغات تدریس خصوصی و نحوه درج آگهی تدریس موفق و موثر توضیحاتی ارائه می گردد به نحوی که برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس موثر و مفید باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه بازدهی آگهی های تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

قبل از آنکه در مورد نحوه تبلیغات موفق و موثر توضیحاتی ارائه شود در رابطه با کار تدریس خصوصی مواردی یادآور می گردد. این موارد قبلا در مقالات دیگری هم گفته شده است و در این بخش فقط به صورت مختصر مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق باشید با علاقه این کار را انتخاب کنید. اگر به زمینه کاری دیگری علاقه دارید سراغ آن کار بروید. چون در نهایت در زمینه ای که دوست دارید کار کنید موفق تر خواهید بود. نکته بعدی اینکه دروس تدریسی خودتان را به گونه ای انتخاب کنید که هم مورد علاقه خودتان باشد و هم در عین حال تقاضای تدریس آن بالا باشد. به عنوان مثال دروس ریاضی و زبان انگلیسی هر دو متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی دارد. اگر درس ریاضی را بیشتر از زبان انگلیسی دوست دارید بیشتر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت کنید تا تدریس زبان انگلیسی. در مرحله بعد، هر درسی را که برای تدریس انتخاب می کنید به صورت کامل در ابتدای کار خودتان مطالعه کنید و بر آن مسلط باشید. کلاسهای خصوصی مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه نیست. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه بعضا پیس می آید که مدرس و استادی خوب تدریس نمی کند ولی دانش آموزان یا دانشجویان خیلی کار خاصی برای جایگزین کردن ایشان نمی توانند انجام دهند و حداقل آن ترم را با ایشان سر می کنند. در کلاسهای خصوصی اگر مسلط نباشید و عالی تدریس نکنید (خصوصا در جلسه اول که مورد ارزیابی قرار می گیرید) به راحتی عذر شما را خواهند خواست و مدرسی دیگری را جایگزین شما می کنند. پس تسلط بر درس بسیار مهم است. در نهایت در طول جلسات تدریس خصوصی هم سعی کنید هوای شاگردهایتان را داشته باشید و حامی و پشتیبان آنها باشید. فکر نکنید که وظیفه شما فقط تدریس کردن است. باید کاری کنید که شاگرد شما نتیجه بگیرد و موفق شود تا خود شما هم در کار تدریس خصوصی موفق شوید. به کار خودتان متعهد باشید و پیش خودتان این طور در نظر بگیرید که اگر شاگردهای شما نتیجه نگیرند پولی دریافت نخواهید کرد. با این ذهنیت تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن آنها به کار ببندید.





حال سراغ پاسخ دادن به سوال اصلی ای که مطرح شد (چگونه در تبلیغات تدریس خصوصی موفق تر باشیم و شاگردهای بیشتری جذب کنیم؟) برویم. برای موفقیت در تبلیغات تدریس خصوصی در مرحله اول باید آگهی و تبلیغ خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید ثبت کنید. اگر آگهی شما در سایتی ثبت شده باشد که بازدید بالایی ندارد و از نظر گوگل بهینه نیست، هر چقدر آگهی خودتان را خوب هم بنویسید، چون افراد بسیار کمی آگهی شما را خواهند دید در نتیجه نتیجه خوبی نخواهید گرفت. ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی کاملا موثر است. برای درج تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. به نظر شما یک سایت برای اینکه بتواند گزینه خوبی باشد تا بتوانید آگهی های تدریس خودتان را در آن ثبت کنید و امیدوار باشید تا نتیجه خوبی بگیرید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟



مطالعه مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد هم مفید است.





ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. یعنی در هیچ زمینه دیگری آگهی نمی پذیرد. بنابراین، به نسبت سایت های عمومی آگهی اینترنتی، مزیتی که این وب سایت دارد این است که تبلیغ شما در یک سایت کاملا آموزشی قرار گرفته است و این طور نیست که مثلا در کنار آگهی فروش آپارتمان، فروش خودرو و .... تبلیغ تدریس شما مشاهده شود. در سایتهای کلی آگهی اینترنتی معمولا انواع آگهی ها با موضوعات مختلف و متفاوت و دور از هم ثبت می شود به گونه ای که تبلیغ تدریس شما به سختی دیده خواهد شد. همین ویژگی تخصصی کار کردن ایران مدرس در زمینه تدریس خصوصی باعث شده است که این وب سایت برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند (تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ....) از نظر گوگل بهینه باشد و وقتی در گوگل این عبارتها را جستجو می کنید یکی از وب سایتهایی که در نتایج گوگل در صفحه اول و در جایگاههای بالا مشاهده می کنید ایران مدرس باشد. ایران مدرس بازدید بالایی دارد و در آن بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس ویژه در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی (که قیمت آن به نسبت تبلیغات تراکتی و روزنامه و .... خیلی مناسبتر است) ویژه کنید و بازدهی و تاثیر گذاری آن را افزایش دهید. از بین مدرسینی که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند افرادی هستند که حتی بیش از 20 بار تبلیغات تدریس خودشان را در ایران مدرس تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده مفید و موثر بودن درج تبلیغات تدریس در این وب سایت است. اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید ثبت آگهی تدریس در سایت www.tadris-riazi.com هم می تواند موثر و مفید باشد.








اگر می خواهید در تبلیغات تدریس خصوصی موفق باشید، خوب شاگرد جذب کنید و در نهایت درآمد بالایی از کار تدریس خصوصی داشته باشید در مرحله اول، همانطور که گفته شد، باید آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربیننده درج نمائید. در مرحله بعد باید خود شما هم آگهی و تبلیغات خودتان را خوب بنویسید. در این وب سایت (ایران مدرس) در رابطه با نحوه نوشتن آگهی تدریس موفق، نکات کلیدی برای داشتن تبلیغات تدریس پربازده، چگونگی نوشتن متن آگهی خوب و موثر و .... توضیحات و مقالات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده یا نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس در این زمینه کاملا مفید و موثر است. در ادامه نیز مهمترین نکات در این زمینه ارائه می گزدد. متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. در ایران مدرس اگر در متن آگهی شما، به عنوان مثال، عبارت تدریس خصوصی هندسه وجود داشته باشد، آنگاه تبلیغ شما به متقاضیانی که در جستجوی معلم هندسه هستند و از طریق گوگل وارد سایت شده اند نمایش داده خواهد شد. بنابراین سعی کنید اسم تک تک دروس تدریسی خودتان را در متن آگهی بنویسید. بعد از تمام کردن متن آگهی یکبار دیگر آن را بخوانید. آیا اگر شما خودتان این تبلیغ تدریس را می دیدید، با مدرس تماس می گرفتید؟ هر نکته ای که وجود دارد را بنویسید. ثبت اختراع دارید، در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، کتاب تالیفی دارید، در دانشگاه یا مدارس مختلف تدریس کرده اید و هر مورد دیگری که هست را بنویسید. هر چه بیشتر، بهتر. موارد مهمتر را در پاراگراف اول جای دهید و مواردی که کمتر اهمیت دارد را در انتهای آگهی خودتان بنویسید. در یک جمله: متن آگهی تدریس شما باید متقاعد کننده باشد. به هر میزان توضیحاتی که می نویسید کاملتر باشد بهتر است. البته اصل صداقت را رعایت کنید.



مطالعه نمائید: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی





در عنوان آگهی و تبلیغات تدریس خودتان هم مهمترین ویژگی خودتان را بنویسید. اگر استاد دانشگاه هستید، دبیر رسمی می باشید، در المپیاد یا کنکور رتبه بسیار خوبی بدست آورده اید و یا هر ویژگی بارزی که دارید را در عنوان آگهی بنویسید. بسیاری از افراد فقط عنوان آگهی را نگاه می کنند و اگر آن را جذاب نوشته باشید بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. وقتی کلیک شد اگر متن آگهی متقاعد کننده باشد با شما تماس خواهند گرفت و در نهایت اگر تدریس شما خوب باشد کلاسهای شما ادامه پیدا می کند و پله های موفقیت را به سرعت طی خواهید کرد. پس در نظر داشته باشید مواردی که از ابتدا تا انتهای این مقاله گفته شده است به هم مرتبط بوده و با رعایت کردن این نکات می توانید در کار تدریس خصوصی موفق و موفق تر باشید. انتخاب عکس مناسب برای آگهی هم می تواند بسیار موثر باشد. یک عکس پرسنلی مرتب بهترین گزینه است. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه تبلیغات تدریس موفق بر روی لینک آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی و برای مطالعه در زمینه روش های مختلف جذب شاگرد بر روی لینک 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 760 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image