ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه یک معلم خصوصی ریاضی خوب و پردرآمد باشیم؟

چگونه یک معلم خصوصی ریاضی خوب و پردرآمد باشیم؟

به اشتراک گذاری

اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید و قصد دارید در زمینه آموزش ریاضی به عنوان یک معلم خصوصی خوب و پردرامد ریاضی فعالیت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. به نظر شما مدرسین خوب ریاضی که درآمد های بالایی کسب می کنند چه ویژگی هایی دارند؟ چگونه می توان از تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری خوب درآمد کسب نمود؟


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


شاید همه ی ما شنیده باشیم که درآمد معلمان، آن هم دبیران رسمی و استخدام شده، خیلی خوب نیست و همواره از حقوق خودشان شکایت دارند. آیا واقعا می توان از کار تدریس و تدریس خصوصی به درامدهای خوبی رسید؟ قبل از اینکه ادامه این مطلب را با هم داشته باشیم بد نیست مقاله زیر را بخوانید. نکته ای که وجود دارد این است که کار معلم خصوصی ریاضی و یا کار تدریس خصوصی به صورت کلی متفاوت از کار استخدامی به عنوان یک معلم ریاضی یا دبیر در آموزش و پرورش است. البته اگر شما خودتان دبیر رسمی هستید باز هم می توانید در کنار کار اصلی خودتان به عنوان معلم خصوصی هم فعالیت داشته باشید و هیچ اشکالی ندارد.


ولی نکته مهم این است که وقتی شما در آموزش و پرورش استخدام می شوید، هر چند این حالت برای بسیاری از افراد ایده ال است و تلاش می کنند به هر ترتیبی که شده است استخدام شوند، در نهایت کار شما یک کار کارمندی با درآمد و حقوق مشخص و ثابت است. شما خیلی روی درامد خودتان کنترل ندارید. ممکن است هر سال 10 تا 15 درصد به حقوق شما اضافه شود که در نهایت با تورم برابر خواهد بود.


به هر حال کار معلمی هم کار شریف و مقدسی است و هم بسیاری از افراد تمایل دارند در زمینه آموزش به صورت رسمی و در مدارس تدریس کنند. مزیتی که کار تدریس خصوصی به نسبت این حالت رسمی تدریس دارد این است که وقتی در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت دارید اگر عملکرد خوبی داشته باشید و شاگردهای شما راضی باشند و در نهایت نتیجه خوبی بگیرند، درآمد شما می تواند مقدار بسیار خوبی باشد. در این حالت درآمد کار تدریس تا حدود زیادی در کنترل خود شما خواهد بود. درست است که عوامل بیرونی هم می تواند اثر داشته باشد ولی به هر حال اگر عملکرد عالی داشته باشید و خدمات منحصر به فردی ارائه کنید حتما موفق خواهید بود.


مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟ را هم پیشنهاد می کنیم.



اگر می خواهید یک معلم خصوصی خوب و پردرآمد ریاضی باشید در مرحله اول باید با علاقه به این کار روی آورده باشید. آیا به ریاضی و آموزش و یادگیری ریاضی و تدریس آن علاقه دارید؟ آیا وقتی سوالهای ریاضی را حل می کنید خودتان لذت می برید؟ اگر اینطور است موفق خواهید شد. اگر علاقه ای ندارید سراغ تدریس درس دیگری بروید و یا اصلا کار تدریس را ادامه ندهید. در مرحله بعد باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. اگر ریاضی، هندسه، گسسته، جبر و احتمال، محاسبات عددی، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، امار و یا هر درس دیگری مرتبط با ریاضیات را تدریس می کنید بر آن مسلط شوید و مرتبا مطالعه کنید تا بهتر و بهتر شوید. در مرحله بعد سعی کنید خوب شاگرد جذب کنید و راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. عملکرد خوب در این زمینه هم برای کسب درآمد بالا حیاتی است.


مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم؟ یا چگونه تدریس خصوصی کنیم و پول دربیاوریم؟ در این زمینه مفید و موثر است.


در نهایت باید تلاش کنید کلاسهای مفید و موثری برگزار کنید. از انظار شاگردهایتان فراتر بروید. کار اضافه انجام دهید و بیشتر در کلاس بمانید. خلاصه جزوه و کتاب هدیه بدهید. البته این موارد در صورتی مفید است که کار اصلی خودتان که همان ارائه درس است را عالی انجام دهید.


تدریس خصوصی ریاضی دهم


نکته بسیار مهمی که برای موفقیت در کار تدریس ریاضی می تواند کاملا حیاتی باشد این است که در کلاسهای خصوصی هدف نهایی خودتان را نتیجه گرفتن شاگردهایتان در نظر بگیرید و ارائه درس را به عنوان بخشی از کار در نظر داشته باشید. هر چند تدریس عالی و تسلط بر درس بسیار مهم است ولی در کار تدریس هدایت شاگردهایتان به سمت موفقیت مهم تر است. برای هر کدام از شاگردهایتان به تناسب وضعیت تحصیلی و شرایط خانوادگی و درسی و ... برنامه ویژه ای داشته باشید و با جدیت درس خواندن آنها را دنبال کنید تا نتیجه مورد نظر را کسب نمایند. در حال حاضر تعدادی از مدرسین ممکن است حتی درآمدی در حد پزشکان، وکیل ها و ... داشته باشند. اگر به تدریج معروف شوید و به یک برند تبدیل گردید هر درآمدی می توانید داشته باشید. به عنوان مثال اگر به اندازه ای قوی کار کنید که در زمینه تدریس ریاضی کنکور بتوانید تضمینی کار کنید حتما درآمدهای بالایی در انتظار شما خواهد بود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه ریاضی تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق ریاضی)


با توجه به مطالب ارائه شده، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی می تواند کاملا درامد زا باشد. به شرطی که به تدریس ریاضی علاقه داشته باشید، بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید، خوب تدریس کنید، به کار تدریس متعهد باشید و هدف نهایی خودتان را یادگیری بهتر شاگردهایتان و در نهایت نتیجه گرفتن آنها قرار دهید. برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت کنید. سایت www.Tadris-Riazi.com هم برای درج تبلیغات تدریس ریاضی و جذب شاگرد در این زمینه کاملا موثر است.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی ششم بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی ششم کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2065 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محمد عیسی پره دوشنبه ۰۲ دي ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵

سلام واقعا مفید و انگیزشی بود ی خواهشی دارم ازتون من دیپلم ریاضی هستم واز اونجا که به ریاضی علاقه دارم با اینکه ۱۳ سال از درس دورم ولی ریاضیات دبیرستان رو همیشه میخونم و در حدی هستم که بتونم اموختهامو منتقل کنم ولی چون این کارو فقط برا دوستان انجام داده ام تجربه چندانی در تدریس ندارم جایی هست که من کلاس برم برا یاد گرفتن تدریس چون میخوام معلم خصوصی شم در ضمن من کارمندم خواهش میکنم راهنماییم کنید تشکر