ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله بازار کار بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی و شغل دانشجویی تدریس خصوصی

بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی و شغل دانشجویی تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی + شغل دانشجویی تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر دانشجو هستید و می خواهید فعالیت خودتان را در زمینه خاصی شروع کنید و در عین حال که درس می خوانید درآمد زایی داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. در این مقاله در رابطه با کارهای پردرآمد دانشجویی و همچنین به صورت ویژه در رابطه با تدریس خصوصی به عنوان یک کار دانشجویی پاره وقت مناسب توضیحاتی ارائه خواهد شد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت

وقتی بحث کار دانشجویی به میان می آید، این نوع کارها باید ویژگی های خاص خودشان را داشته باشند. از طرفی دانشجویان نمی توانند به صورت تمام وقت در محل کار حاضر باشند و به لحاظ زمانی محدودیت دارند. در ضمن، کسی که به عنوان دانشجو می خواهید درآمدزایی داشته باشد چون در زمینه رشته تحصیلی خودش و یا سایر زمینه ها هم سابقه کار چندانی ندارد، کارهایی که نیازمند دارا بودن سابقه بالا است هم نمی تواند به عنوان یک شغل دانشجویی در نظر گرفته شود. یا به هر حال کارهایی که نیازمند سرمایه گذاری بالا و تجربه بالا و .... است را نمی توان به عنوان یکی کار مناسب برای دانشجویان در نظر گرفت. در دوران دانشجویی، به نسبت دیدی که خود شما دارید، می توانید در زمینه ای کار خودتان را شروع کنید و ایده ای داشته باشید که مثلا با افتتاح یک وب سایت درآمد بدست آورید و یا می توانید به صورت ساعتی در شرکتها و موسسات مختلف فعالیت داشته باشید و درآمدی برای خودتان داشته باشید. بد نیست که نیم نگاهی به هر دو مورد داشته باشید. مسلما اگر بتوانید با راه اندازی یک استارت آپ کار خودتان را داشته باشید و از حالت کار کردن به صورت ساعتی خارج شوید خیلی عالی است ولی به هر حال چنین کارهایی ممکن است حتی در یکی دو سال اول راه اندازی درآمدی نداشته باشد و یا شاید خودتان به این کار تمایلی نداشته باشید. به هر حال اگر دید بلند مدت وجود داشته باشد راه اندازی کاری برای خودتان می تواند بسیار خوب باشد و اگر بخواهید در همان دوران دانشجویی درآمد خوبی داشته باشید و علاوه بر تامین مخارج تحصیل مقداری هم پس انداز کنید، در این حالت هم زمینه های خوبی برای درآمد زایی وجود دارد.



پیشنهاد می شود مقاله موفقیت در زندگی دانشجویی و درس و تحصیل در مقطع دانشگاه را هم بخوانید.

اگر دقت کرده باشید بسیاری از افراد و دانشجویان به راحتی درآمد زایی می کنند و درآمد های بالایی هم دارند در حالی که تعدادی دیگر به صورت مداوم در حال شکایت کردن از اوضاع کار و بازار کار و .... هستند. در مرحله اول اگر می خواهید کار خوبی داشته باشید باید ذهنیت خودتان را تغییر دهید. از شکایت کردن از اوضاع و کار و .... دست بردارید و بر روی فرصت ها تمرکز کنید. به تاریکی پشت کنید و به سمت روشنایی قدم بردارید. مطمئنا چه در دوران دانشجویی و چه بعد از تحصیل اگر ذهنیت مثبت و در کنار آن عملکرد خوبی داشته باشید می توانید موفق شوید. اگر از همان ابتدای کار بر روی موارد منفی و بد تمرکز کنید چگونه انتظار دارید راه حلهای خوب را پیدا کنید. بنابراین داشتن دید مثبت بسیار مهم است و در کنار آن باید برای پیدا کردن یک کار و شغل پردرآمد دانشجویی تلاش کنید. به عنوان مثال تعدادی از کارهای پردرآمد دانشجویی شامل فعالیت در زمینه ترجمه متون عمومی و تخصصی زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی، فعالیت در شرکتهای مرتبط با رشته تحصیلی خودتان به صورت پاره وقت، ایجاد یک سایت یا وبلاگ برای خودتان و یا ایجاد وبلاگ در سایتهایی که سیستم فروش فایل دارند و فروش فایلهای آموزشی از طریق آن، ارائه یک ایده نو و جدید برای یک وب سایت پربازدید و گرفتن تبلیغات اینترنتی، فعالیت در موسسات و آموزشگاههای کنکور به عنوان مدرس و مشاور، فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از این طریق، گرفتن کلاسهای حل تمرین در دانشگاه خودتان، فعالیت در زمینه سایر کارهای دانشجویی در دانشگاه خودتان و .... اشاره کرد. درست است که درآمد بعضی از این کارها شاید بالا نباشد و مثلا پیش خودتان بگوئید ترجمه متون را نمی توان کار پردرآمد دانشجویی به حساب آورد. ولی در نظر داشته باشید همه چیز به خودتان بستگی دارد. اگر مثلا به فعالیت در زمینه ترجمه متون علاقه دارید می توانید خودتان کار ترجمه انجام دهید و در کنار ان سایت یا وبلاگی راه اندازی کنید و کارهای ترجمه را قبول کنید و به افراد دیگر بسپارید و به تدریج کار شما گسترش پیدا خواهد کرد. باید راه حلهای مختلف را با هم ترکیب کنید و راه خودتان را پیدا کنید. یا اگر مثلا در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت دارید می توانید یک سایت تخصصی هم در این زمینه راه اندازی کنید و فایلهای با کیفیت بالای آموزش زبان را به فروش برسانید.  به هر حال به خودتان بستگی دارد.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت، شغل دانشجویی و کار دوم هم می تواند مفید باشد.





در اینترنت چرخی بزنید. ببینید سایتهای مختلف در چه زمینه هایی فعالیت دارند و به تخصصی و علاقه خودتان هم نیم نگاهی داشته باشید. چگونه می توانید ایده ای بدهید و کار خوبی را برای خودتان راه اندازی نمائید. بهترین روش برای کسب درآمد بالا این است که سراغ علاقه خودتان بروید و در آن زمینه فعالیت کنید. اگر با علاقه سراغ انجام کاری بروید حتما موفق خواهید شد. همانطور که گفته شد در عین حال که به صورت ساعتی کار می کنید و درآمدی برای خودتان فراهم می نمائید، گوشه ذهن خودتان هم این فکر را داشته باشید که چگونه این علاقه خودم را به پول تبدیل کنم. مثلا اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت کنید و در عین حال آموزشهایی را برای یادگیری ریاضی تهیه کنید و از طریق اینترنت به فروش برسانید، مثل این می ماند که خودتان را کپی کرده باشید و درآمد شما در این حالت زیاد خواهد بود. بنابراین به عنوان یک قاعده کلی می توان گفت اگر در جستجوی بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی هستید و می خواهید به صورت پاره وقت و نیمه وقت یک کار خوب داشته باشید در هر کدام از زمینه های ذکر شده در بالا که فعالیت خودتان را شروع کردید، سعی کنید در کنار آن ایده هایی جدید بدهید و یا کارهای متفاوتی انجام دهید که بتوانید خودتان را کپی کنید و فروش بیشتری انجام دهید. استفاده از اینترنت و داشتن سایت و وبلاگ در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. دید مثبت داشته باشید، خلاقیت به خرج دهید و با پشتکار و باور به توانایی های خودتان به پیش بروید.



مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می نمائیم: چالش‌ها و فرصت‌های زندگی دانشجویی

یکی از بهترین زمینه هایی که می توانید در آن زمینه به عنوان یک کار پاره وقت دانشجویی و شاید بهترین شغل دانشجویی فعالیت داشته باشید ارائه خدمات در زمینه آموزش و تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه است. کار تدریس خصوصی ویژگی هایی دارد که آن را از سایر کارها متمایز می کند و باعث می شود به عنوان یکی از بهترین گزینه های کار دانشجویی مطرح باشد. برای شروع کار تدریس مهارت خاصی لازم ندارید. کافی است به تدریس علاقه داشته باشید و بر دروسی که تدریس می کنید مسلط شوید. در ضمن سرمایه اولیه خاصی هم نمی خواهد. در نهایت ممکن است لازم باشد برای تبلیغ کار خودتان کمی هزینه کنید. کار تدریس انعطاف زمانی خوبی دارد و به کلاسهای اصلی خودتان در ایام تحصیل لطمه نمی زند. در این کار شما کارفرما و رئیسی ندارید و فقط کافی است رضایت شاگردهای خودتان را تامین کنید. هر وقت بخواهید کار را ادامه می دهید و هر زمان که بخواهید می توانید سراغ کار دیگری بروید.





برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت دانشجویی خوب می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و تقاضای شاگرد کنید. اگر در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، اصفهان، مشهد و .... که جمعیت زیادی دارند و هم چنین دانشگاههای زیادی در این شهرها وجود دارد تحصیل می کنید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی برای شما راحت تر خواهد بود چرا که مقتاضیان بیشتری برای این کار در شهرهای بزرگتر وجود دارد. البته اگر در اینترنت و سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی (مانند همین سایت: ایران مدرس) برای کار خودتان تبلیغ کنید حتی به صورت آنلاین هم می توانید شاگرد جذب کنید و از طریق اینترنت کلاسهای خودتان را برگزار نمائید. در دانشگاه و دانشکده خودتان می توانید تراکت توزیع کنید و به دانشجویان ضعیف تر تدریس کنید. می توانید در مدارس یکی دو جلسه کلاس رایگان برگزار نمائید و در ادامه کارت خودتان را توزیع کنید که برای کلاسهای خصوصی با شما تماس بگیرند. می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است آگهی خودتان را درج کنید. درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آن را ویژه کنید و بازدهی آگهی خودتان را افزایش دهید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و برای جذب شاگرد کاملا موثر است. در گوگل عبارت جذب شاگرد خصوصی را تایپ کنید اولین سایتی که به شما معرفی می کند ایران مدرس است. در این وب سایت تا سال 98 نزدیک به 19000 مدرس ثبت نام کرده اند. برای مطالعه بیشتر در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را بخوانید. اگر می خواهید با تبلیغات در ایران مدرس (یا سایتهای دیگر مانند www.irankonkur.com و یا www.tadris-riazi.com و یا سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند www.soodiran.com ) شاگرد جذب کنید باید آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسد. مطالعه مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی در زمینه تبلیغات تدریس موفق کاملا مفید است.



زندگی دانشجویی و چالش‌ سلامت

با توجه به مطالب ارائه شده، با ترکیبی از جستجوی راهکارهای مختلف، ترکیب روش های مختلف با یکدیگر و استفاده از خلاقیت ذاتی خودتان می توانید در دوران دانشجویی بهترین و پردرآمدترین کارها را داشته باشید و برای خودتان هم کاری راه اندازی کنید که حتی بعد از فارغ التحصیلی هم برای شما درآمد زایی داشته باشد. هر کاری که می خواهید انجام دهید قدرت اینترنت و سایتهای اینترنتی را نادیده نگیرید. با داشتن یک سایت یا وبلاگ و یا با ثبت تبلیغات در سایتهای معتبر تبلیغات اینترنتی برای ارائه کالا و خدمات خودتان و یا برای فروش محصولات آموزشی و غیر آموزشی ای که تولید می کنید می توانید با تمام جهان در ارتباط باشید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را هم به عنوان یک گزینه بسیار عالی در نظر داشته باشید و با استفاده از روشهای مختلف جذب شاگرد که بهترین آن ثبت آگهی در ایران مدرس است درآمد بالایی کسب کنید. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آن دروس علاقه دارید. به عنوان مثال اگر در زمینه آموزش و تدریس فیزیک توانایی بالایی دارید و درس شیمی را خودتان هم خوب متوجه نمی شوید و یا از تدریس عربی (به عنوان مثال) اصلا خوشتان نمی آید، بهتر است روی تدریس خصوصی فیزیک متمرکز شوید تا هم خودتان بهتر عمل کنید و هم شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2954 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image