ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله بازار کار درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با اینکه چگونه می توانید با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه داشته باشید مطالبی ارائه می گردد. همانطور که در مطالب قبلی ثبت شده در همین سایت (ایران مدرس) توضیح داده شده است، در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی خوب فعالیت کنید و شاگردهایتان را به نتیجه مطلوب برسانید، این کار می تواند یک شغل پردرآمد باشد و پول خوبی می توانید از آن در بیاورید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس، این ویدیو را ببینید: فیلم آموزشی نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی


قبل از اینکه سراغ روشهای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس فیزیک و یا هر درس دیگری برویم، با انجام یک حساب و کتاب سر انگشتی بررسی می کنیم که چگونه می توان از تدریس خصوصی درآمد ماهانه 30 میلیون تومان و یا بیشتر کسب کرد. در حال حاضر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی کاملا متنوع است (و به این شکل هم باقی می ماند چرا که مدرسین با توجه به سابقه و رزومه کاری خودشان و با توجه به شهر محل تدریس و بسیاری از عوامل و پارامترهای دیگری قیمت های مختلفی را در نظر دارند) ولی به هر حال می توان گفت برای یک جلسه کلاس خصوصی در سال 1402 به صورت متوسط می توان هزینه 210 هزار تومان را در نظر گرفت. البته ممکن است تعدادی از مدرسین کلاسها را با نرخ جلسه ای 60 هزار تومان برگزار نمایند و یا تعدادی دیگر هر جلسه 360 هزار تومان و بیشتر هم بگیرند. نرخ 210 هزار تومان را به صورت متوسط در نظر گرفته ایم.


حال در نظر بگیرید که شما به صورت متوسط در روز 5 جلسه کلاس خصوصی داشته باشید (اگر هر جلسه را 1 و نیم ساعت در نظر بگیریم حدود 7 ساعت و نیم تدریس در روز خواهد شد که منطقی است و ساعت کاری خیلی بالایی هم نیست). اگر درآمد حاصل از تدریس خصوصی را با فرضیات ذکر شده محاسبه کنیم به ازای 30 روز تدریس ریاضی یا هر درس دیگری، درآمد بدست آمده 31 میلیون 500 هزار تومان در ماه خواهد شد. البته در این حساب و کتاب روزهای تعطیل در نظر گرفته نشده است. مطلب دیگر اینکه اگر روزهای تعطیل هم در نظر گرفته شود ولی فرض کنید به ازای هر جلسه 230 هزار تومان و یا 250 هزار تومان از شاگردهایتان بگیرید باز هم کسب درآمد 30 میلیون تومان در ماه قابل حصول است.


انجام محاسبات فقط به این دلیل بود که نشان داده شود حداقل روی کاغذ کسب درآمد 30 میلیون تومان و بیشتر در ماه از کار تدریس خصوصی ریاضی ممکن است و مطمئن باشید بسیاری از مدرسین درآمدهای بالاتری هم بدست می آورند. البته در عمل انجام این کار با چالش هایی مواجه است که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد.


این فیلم خوب را هم حتما ببینید: فیلم آموزشی نحوه پیشرفت سریع و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی



پیشنهاد می شود مقاله تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات را هم بخوانید.


همانطور که مشاهده شد با در نظر گرفتن فرضیات کاملا منطقی (دریافت مبلغ متوسط به ازای هر جلسه تدریس خصوصی و هم چنین تعداد جلسات تدریس قابل ارائه در روز) بدست آوردن درآمد 30 میلیون تومان در ماه از کار تدریس ریاضی یا هر درس دیگری قابل حصول است. البته درس ریاضی ویژگی هایی دارد که آن را از سایر دروس کمی متمایز می کند و اگر به تدریس این درس علاقه داشته باشید و بر آن مسلط باشید، یک زمینه بسیار خوب برای کسب درآمد بالا است. شما با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری هم می توانید درآمد کسب کنید ولی به هر حال درس ریاضی ویژگی هایی دارد که آن را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جذاب می کند.


درس ریاضی را همه لازم دارند و در ضمن تقریبا همه ی دانش آموزان و دانشجویان کم و بیش در یادگیری آن اشکال دارند. درس ریاضی از همان دوره ابتدایی شروع می شود و تا دانشگاه هم ادامه پیدا می کند ولی درسهای عربی و زبان انگلیسی از دوره راهنمایی یا همان متوسطه اول شروع می شوند. درس ریاضی نه تنها به خودی خود مهم است بلکه بلد بودن آن برای بدست آوردن توانایی در حل مسائل و تمرینات دروس دیگر مانند شیمی و فیزیک هم مهم است. در کنکور ریاضی و تجربی درس ریاضی مهمترین و یا یکی از مهمترین دروس است و بنابراین با فعالیت در زمینه تدریس آن می توانید درامد های خوبی بدست آورید.


درس ریاضی در فصل تابستان و ایام تعطیلات هم در قالب کلاسهای تقویتی و یا کلاسهای کنکور متقاضی برای تدریس خصوصی دارد. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید. یکی از عبارتهای پرسرچ که خود گوگل به شما پیشنهاد می دهد همان تدریس خصوصی ریاضی است. بنابراین فعالیت در این زمینه انتخاب خوبی است در صورتیکه خودتان به تدریس ریاضی علاقه داشته باشید و در ضمن بر آن مسلط باشید.


این مقاله را هم بخوانید: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی ریاضی



حال در ادامه به بررسی چالشهایی می پردازم که در زمینه کسب درآمد بالا (30 میلیون تومان و حتی بیشتر) از تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری می تواند وجود داشته باشد. در مرحله اول ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا برگزار 5 جلسه کلاس تدریس خصوصی در روز ممکن است؟ چه تعداد باید شاگرد داشته باشید که بتوانید به صورت متوسط در یک روز 5 جلسه کلاس داشته باشید. البته همانطور که گفته شد، به تدریج اگر قیمت کلاسهای خودتان را افزایش دهید و هر جلسه را با قیمت 250 یا 270 هزار تومان برگزار کنید (بسیاری از مدرسین قیمتهای بالاتری هم می گیرند و اگر کیفیت کلاسهای شما عالی باشد و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند حاضر خواهند بود این هزینه را پرداخت نمایند. در ضمن، به عنوان مثال، مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت دارند هزینه های خیلی بیشتری برای کلاسهای خودشان در نظر می گیرند) می توانید با برگزار 4 جلسه کلاس در روز هم به همان درآمد برسید. ولی به هر حال درست است که برای داشتن 5 جلسه کلاس تدریس خصوصی ریاضی در روز باید به تعداد کافی شاگرد داشته باشید.


اگر در حال حاضر تعداد شاگردهای کمی دارید، سعی کنید با استفاده از روشهای مختلف جذب شاگرد، تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. مطالعه مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی در این زمینه کاملا مفید است. در ضمن، اگر خوب تدریس کنید، به کار خودتان متعهد باشید و هدف خودتان را نتیجه گرفتن شاگردهایتان قرار دهید، شاگردهای ترمهای قبل هم دوباره برای درسهای دیگرشان پیش شما برخواهند گشت و در نهایت کار به جایی خواهد رسید که نه تنها تعداد شاگرد کافی برای برگزاری 5 جلسه کلاس در روز خواهید داشت، بلکه تعدادی شاگرد را هم نمی پذیرید چون وقت شما کاملا پر خواهد بود. نکته دیگر اینکه برگزاری 5 جلسه کلاس تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری در روز با وجود ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج و ... ممکن است سخت باشد چون مدرسین خصوصی بخش زیادی از زمان خودشان را در مسیر به سر می برند.


کاری که باید انجام دهید این است که به مرور که تعداد شاگردهای بیشتری جذب کردید سعی کنید شاگردهایی را قبول کنید که به خودتان و به محل زندگی و سکونت خودتان نزدیکتر هستند تا زمان کمتری را در مسیر از دست بدهید. یا کلاسهایی که به هم نزدیک هستند را در زمانهای نزدیک به هم هماهنگ کنید. حتی برای تعدادی از شاگردهایتان که خودشان هم به این کار رضایت داشته باشند می توانید دو جلسه را پشت سر هم برگزار کنید و بین دو جلسه 1 ربع استراحت نمائید. به این ترتیب زمان کمتری را از دست خواهید داد. یا می توانید به جای جلسات تدریس یک ساعت و نیمه، کلاسها را دو ساعته برگزار کنید و در عوض هزینه 300 هزار تومان (با توجه به مثالی که بررسی شد) را برای کلاسها در خواست نمائید.


برای مطالعه مقالات مرتبط با کسب درآمد از تدریس ریاضی بر روی عبارت درآمد تدریس ریاضی کلیک کنید.


درآمد کار تدریس ریاضی در ایام امتحانات حتی از مبلغ 30 میلیون تومان در ماه هم می تواند بیشتر شود. در این ایام تقاضا برای تدریس بسیار زیاد است و با جذب شاگردهای زیاد و نظم دادن به خودتان برای برگزاری تعداد کلاسهای بیشتر در طول روز می توانید درامد بسیار خوبی بدست آورید. در سایر ایام سال ممکن است درآمد شما کمی کم شود ولی به هر حال می توانید امیدوار باشید که به صورت متوسط درآمد 30 میلیون تومان و یا حتی بیشتر را از کار تدریس ریاضی بدست آورید.


ممکن است در حال حاضر درآمد شما از کار تدریس همین مقدار و یا حتی بیشتر باشد. در این صورت بسیار خوب است و حتی شما هم می توانید درآمدهای بالاتری بدست آورید. اما اگر در حال حاضر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید (و یا هر درس دیگری) و درآمد شما خیلی کمتر از مقدار ذکر شده است به تدریج می توانید درآمدتان را افزایش دهید و به این مقدار برسانید. راه حلی که وجود دارد این است.


فرض کنید ترم قبل شما به صورت متوسط هر ماه حدود 9 میلیون تومان درآمد داشته اید. برای این ترم و یا ترم بعد برای خودتان هدفی تعیین کنید و سعی کنید آن را محقق نمائید. اگر درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی حدود 9 میلیون تومان در ماه بوده است یک مرتبه نخواهید درآمد خودتان را مثلا به ده میلیون تومان در ماه برسانید. چون ذهن شما آن را رد خواهد کرد. هر ترم 20 درصد درآمدتان را افزایش دهید. مثلا برای خودتان تعیین کنید که ترم بعد درآمد متوسط شما در هر ماه به 12 میلیون تومان در ماه برسد و راهکارهای تحقق آن را جستجو نموده و عملی کنید.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می گردد: چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟



برای افزایش درآمد خودتان از تدریس خصوصی ریاضی راهکارهای مختلفی وجود دارد. در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را درج کنید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید، ثبت نام کنید و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید). ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.


آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی ایران مدرس نمایش داده شده و در صفحات داخلی سایت هم بالاتر از آگهی های تدریس رایگان نمایش داده خواهند شد و در نتیجه بیشتر دیده شده و بازدهی بالاتری خواهند داشت. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1403 بیش از  30000 مدرس ثبت نامی دارد. برای جذب شاگردهای بیشتر می توانید آگهی تدریس خودتان در زمینه آموزش ریاضی را در سایت www.Tadris-Riazi.com هم درج نمائید.


می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی هم در ارتباط باشید و برای خودتان سایت یا وبلاگ بزنید. نکته دیگر اینکه، برای افزایش درآمد خودتان از کار تدریس ریاضی هوای شاگردهایتان را داشته باشید و سعی کنید حتما آنها نتیجه بگیرند. داشتن شاگردهای موفق و راضی رمز موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا است. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی به صورت کلی، مقاله پارامترهای مهم و کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا را مطالعه نمائید.


منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 17079 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image