ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس موفق تر عمل کنیم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس موفق تر عمل کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس و نحوه داشتن عملکرد موفق در این زمینه توضیحاتی ارائه می گردد. با مطالعه این مقاله می توانید موفقیت های بیشتری در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بدست آورید و به درآمد های خوبی برسید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات

برای داشتن عملکرد موفق در زمینه تدریس خصوصی به صورت کلی و تدریس خصوصی ریاضی به صورت خاص عوامل مختلفی تعیین کنند است. البته به این هم بستگی دارد که موفقیت در زمینه تدریس از نظر شما چه معنایی دارد. تعدادی از مدرسین اینکه بتوانند رضایت شاگردهایشان را جلب کنند برایشان کافی است و در زمینه درآمد هم مقدار درآمد ثابتی دارند که آن را مناسب می دانند. تعدادی دیگر هم شاید به صورت مداوم به درآمد و افزایش آن فکر می کنند و اگر تعدادی از شاگردهای آنها هم راضی نباشند خیلی برایشان مهم نیست و سعی می کنند شاگردهای جدیدی کسب کنند. به نظر می رسد هر دوی این عوامل با هم مهم است و خوب است که مدرسین هم شاگردهای راضی داشته باشند و هم در کنار آن درامد خوبی بدست آورند. البته این دو عامل جدا از هم نیستند. در حقیقت برای یک مدرس تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری کسب درآمد بالا بدون داشتن شاگردهای راضی خیلی سخت خواهد بود و یا اصلا غیر ممکن است. اگر شاگردهای شما راضی باشند ترمهای بعد برای سایر دروس خودشان دوباره پیش شما برخواهند گشت و اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را هم افزایش دهید باز هم حاضر خواهند بود با شما کلاس ها را بردارند. اگر شاگردهای شما راضی باشند شما را به دوستان، همکلاسی ها و فامیلها و آشنایانشان معرفی خواهند کرد و تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. اگر شما به کار تدریس متعهد باشید و تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان به کار ببندید ممکن است این ترم شاگردی داشته باشید و دو سال بعد نفر دیگری از طرف ایشان با شما تماس بگیرند. اگر این اتفاق بارها و بارها تکرار شود، شاگردهای قدیمی شما برای درس های دیگرشان پیش شما برگردند و به شما شاگردهای خصوصی دیگری را معرفی نمایند و در کنار آن خودتان شاگردهای جدیدی جذب کنید، بعد از مدتی خواهید دید که وقت شما کاملا پر است و حتی نمی توانید شاگرد جدیدی بگیرید. در هر شرایط اقتصادی ای افرادی که واقعا قصد دارند به مشتریان خودشان (که در کار تدریس خصوصی همان شاگردهای شما هستند) به معنای واقعی کلام خدمت رسانی کنند و رضایت مشتریان و نتیجه گرفتن و موفقیت آنها برایشان مهم است، مطمئنا درآمد خوبی خواهند داشت و موفق خواهند بود.



برای مطالعه در زمینه روش های مختلف جذب شاگرد این مقاله را بخوانید.





با توجه به مطالب گفته شده، کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی بسیار مهم است ولی به هر حال یکی از پیش شرطهای رسیدن به آن این است که با ارائه تدریس خوب و موثر و با تعهد به کارتدریس خصوصی و تلاش برای به موفقیت رساندن شاگردهایتان سعی کنید شاگردهای راضی ای داشته باشید و این رضایت شاگردها به صورت مداوم ادامه پیدا کند تا جایی که تعداد شاگردهای شما و در نتیجه درآمدتان از کار تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری بیشتر و بیشتر گردد. تعدادی از مدرسین تمام تلاش خودشان را به کار می بندند تا مفاهیم را خوب انتقال دهند و این تنها بخش از کار است که برای آنها مهم است. برای موفقیت در کار تدریس خصوصی (داشتن شاگردهای راضی و در عین حال کسب درآمد بالا) خوب تدریس کردن بخشی از کار است. این درست است که باید به صورت کامل بر درس هایی که تدریس می کنید مسلط باشید و بسیار خوب تدریس کنید و تلاش کنید کلاسهای شما برای شاگردهایتان کاملا موثر و مفید باشد ولی به هر حال در کار تدریس خصوصی خوب تدریس کردن و تسلط بر دروس تدریسی بخشی از کار است و نه همه آن. در حقیقت باید هوشمندانه عمل کنید و تمامی جنبه های قضیه را در نظر بگیرید. با خوب تدریس کردن قدم اول را خوب برداشته اید ولی توجه کنید که با خوب تدریس کردن نه به صورت حتمی درآمد شما بالا خواهد بود و نه به صورت حتمی شاگردهای شما نتیجه خواهند گرفت. به عبارت دیگر خوب تدریس کردن و داشتن کلاسهای موثر و مفید شرط لازم برای موفقیت شما در تدریس و موفقیت شاگردهایتان در امتحانات و کنکور است ولی شرط کافی نیست.



مطالعه کنید: نحوه جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی


اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و یا هر درس دیگری به صورت موفقیت آمیزی عمل کنید و درآمد بالایی داشته باشید و در عین حال شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند باید هوشمندانه عمل کنید و عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. در کلاسهای تدریس خصوصی در حقیقت بخشی از کار شما ارائه درس است در کنار آن باید هدایت شاگردهایتان به سمت موفقیت در تحصیل را هم به عهده بگیرید. به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید و در برنامه ریزی درسی به آنها کمک کنید. اگر درس نمی خوانند با ارائه تمرین و جدیت در کار سعی کنید آنها را به سمت درس خواندن هدایت کنید. به هر حال مسئولیت نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به صورت کامل به عهده بگیرید و از هر کاری برای نتیجه گرفتن آنها استفاده کنید. از والدین کمک بگیرید و در نهایت اگر یکی از شاگردهای شما درس نمی خواند تهدید کنید که کلاسها را ادامه نمی دهید. اگر مدرس خوبی هستید شما را از دست نخواهند داد. بنابراین باید تمام تلاش خودتان را برای موفقیت شاگردتان به کار ببندید. در کنار آن، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی هم تنها خوب تدریس کردن کافی نیست. باید سعی کنید شاگردهای بیشتری جذب کنید و قیمت خیلی پایینی برای کلاسها نگوئید. با ارائه تدریس عالی و موثر می توانید به تدریج قیمت کلاسها را افزایش دهید و درامد خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. هر ترم حدود 10 درصد به درآمد خودتان اضافه کنید و درجا نزنید. برای رسیدن به درآمد های بالاتر برنامه داشته باشید و هر ترم هدف مالی برای خودتان در نظر بگیرید. در طول روز کلاسها را به گونه ای تنظیم کنید که خیلی به ترافیک نخورید و بتوانید تعداد کلاسهای بشتری برگزار نمائید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و سعی کنید به صورت مستقل و بدون کمک آموزشگاهها شاگرد جذب کنید تا درامد شما بیشتر و بیشتر شود. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید.



مطالعه کنید: موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی

با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا علاوه بر اینکه سعی می کنید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید باید تلاش کنید شاگردهایتان را به نتیجه برسانید و در ضمن با عملکرد هوشمندانه درآمد خودتان را روز به روز بیشتر و بیشتر کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 723 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image