ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی فیزیک سوم دبیرستان، تدریس فیزیک یازدهم

تدریس خصوصی فیزیک سوم دبیرستان، تدریس فیزیک یازدهم

به اشتراک گذاری

در سایت ایران مدرس (همین سایت) در کنار تدریس فیزیک دانشگاهی و فیزیک متوسطه سایر مقاطع و همچنین در کنار تدریس خصوصی سایر دروس، آموزش خصوصی فیزیک سوم دبیرستان (فیزیک یازدهم) هم ارائه شده است. فیزیک پایه یازدهم یکی از دروس مهم است و متقاضیان زیادی برای کلاسهای تدریس خصوصی دارد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مفاهیم و مباحث کلیدی فیزیک متوسطه دوم (دهم، یازدهم و دوازدهم)

برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک یازدهم فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک یازدهم کلیک کنید. در فصل اول فیزیک یازدهم که عنوان آن الکتریسیته ساکن است در رابطه با قانون کولن، میدان الکتریکی، خطوط میدان الکتریکی، نیروی وارد بر بار الکتریکی در میدان الکتریکی، انرژی پتانسیل و .... مطالبی ارائه شده است. در این فصل باید بتوانید اندازه میدان الکتریکی در نقاط مختلف اطراف یک ذره و نیرویی که دو ذره باردار بر هم وارد می کنند و یا نیرویی که بر ذره باردار در میدان الکتریکی وارد می شود را محاسبه کنید. در این فصل همچنین مطالب مرتبط با خازن ها هم ارائه شده است (نحوه محاسبه ظرفیت خازن و اینکه مثلا ظرفیت خازن به فاصله بین صفحات آن و مساحت صفحات و جنس دی الکتریک بستگی دارد، انرژی خازن و نحوه به هم بستن خازن در مدار و حالتهای سری و موازی به هم بستن خازن ها و نحوه محاسبه ظرفیت معادل و .....). عنوان فصل دوم فیزیک یازدهم جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم است ودر این فصل مباحثی به صورت زیر ارائه شده است.

- جریان الکتریکی

- مقاومت رساناهای اهمی و عوامل موثر بر آنها

- برخی از استانداردهای مهندسی سیم ها


- نیروی محرکه الکتریکی و مدارها

- توان در مدارهای الکتریکی

- به هم بستن متوالی مقاومت ها

- مدارهای چندحلقه ای و به هم بستن موازی مقاومت ها



مطالعه کنید: دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی فیزیک 3 دبیرستان





مشابه روابطی که برای خازن ها وجود دارد، در فصل دوم فیزیک یازدهم هم در رابطه با نحوه به هم بستن مقاومت ها (سری و موازی و ترکیبی) و چگونگی محاسبه مقاومت معادل مطالبی ارائه شده است. همانطور که می دانید در فیزیک یازدهم مباحث بسیار مهمی مطرح شده است که لزوم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک برای یادگیری آن را نشان می دهد. در کنکور هم از مطالب ارائه شده در فیزیک یازدهم سوالات زیادی مطرح می گردد. در فصل سوم فیزیک یازدهم میدان مغناطیسی و نیروهای مغناطیسی مورد بررسی قرار می گیرد. نیروی مغناطیسی وارد بر رسانای حامل جریان، نیروی وارد بر ذره باردار متحرک در میدان مغناطیسی (توجه کنید که در میدان الکتریکی بر ذره باردار همواره نیرو وارد می شود ولی در میدان مغناطیسی ذره باید حرکت داشته باشد تا نیرو بر آن وارد شود)، آثار مغناطیسی جریان الکتریکی، نیروی بین سیم های موازی حامل جریان و بدست آوردن جهت نیروهای وارده با استفاده از قاعده دست راست و .... مباحثی است که در فصل سوم فیزیک یازدهم ارائه می گردد. در نهایت در فصل چهارم فیزیک پایه یازدهم مباحث زیر ارائه می شود.



مطالعه نمائید: دانلود جزوه آموزشی و کنکوری فصل سوم فیزیک سوم دبیرستان موسسه گزینه دو

فصل چهارم فیزیک یازدهم: القای الکترومغناطیسی

-پدیده القای الکترومغناطیسی

-شار مغناطیسی

-قانون القای الکترومغناطیسی فارادی

-قانون لنز

-القاگرها و اثرخود القایی

-انرژی ذخیره شده در القاگر

-جریان متناوب

مباحثی که در فیزیک یازدهم ارائه می شود مشابه مباحثی است که در فیزیک عمومی 2 دانشگاه مطرح می شود و بنابراین اگر دانش آموز در این مقطع فیزیک را خوب یاد بگیرد در دانشگاه هم در فیزیک عمومی 2 مشکل خاصی نخواهد داشت. برای یادگیری بهتر فیزیک یازدهم و یا فیزیک عمومی 2 دانشگاه استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید باشد.



مطالعه نمائید: دانلود تست های کنکور فصل اول فیزیک 3 دبیرستان

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 741 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image