ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی موفق تدریس

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی موفق تدریس

به اشتراک گذاری

با درج تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید و از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای ثبت آگهی تدریس خصوصی کاملا موثر و مفید است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه بازدهی آگهی های تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

اگر می خواهید از تدریس خصوصی درامد خوبی بدست آورید یک راهکار عالی درج تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و خصوصا در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) است. تبلیغات اینترنتی ویژگی هایی دارد که آن را بسیار متمایز از انواع تبلیغات دیگر برای معرفی انواع خدمات از جمله خدمات تدریس خصوصی می کند. البته ممکن است شما به جز ثبت تبلیغات در اینترنت و یا استفاده از انواع تبلیغات دیگر برای جذب شاگرد روشهای دیگری را مد نظر داشته باشید. مثلا شاید بخواهید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در تماس باشید و از این طریق شاگرد پیدا کنید. ولی به هر حال هیچ کس با کار کردن برای دیگران نمی تواند به درآمد های خوبی برسد. با همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی می توانید درآمد مناسبی بدست آورید ولی به هر حال نمی توانید به درامدهای خوبی برسید. اگر خود شما به صورت مستقل در زمینه آموزش خصوصی و تدریس در منزل کار کنید و یا با یکی دو نفر از همکارانتان گروه آموزشی تشکیل دهید و شاگرد جذب کنید، در این حالت درآمد خیلی بهتری از کار تدریس خواهید داشت. با توجه به این نکته، استفاده از انواع تبلیغات و در راس آنها استفاده از تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد به نسبت حالتی که بخواهید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی همکاری کنید، می تواند درامد بالاتری برای شما داشته باشد. البته همانطور که گفته شد، تبلیغات اینترنتی برای معرفی خدمات تدریس خصوصی بهترین راهکار است.

تبلیغات اینترنتی در زمینه تدریس خصوصی برای جذب شاگرد کاملا موثر است. بسیاری از مدرسین و آموزشگاهها از تبلیغات در اینترنت به عنوان اصلی ترین راهکار برای جذب شاگرد استفاده می کنند. تبلیغات اینترنتی کاملا گسترده است. با درج آگهی تدریس در این وب سایت (ایران مدرس) تبلیغات شما در کل ایران قابل مشاهده خواهد بود. فرض کنید با تبلیغات تراکتی بخواهید فقط شهر تهران را پوشش دهید و در کل تهران برای ارائه خدمات تدریس تبلیغ کنید. فکر می کنید چقدر هزینه لازم داشته باشد؟ باید هزاران نسخه تراکت چاپ کنید و دهها نفر تراکت های شما را توزیع نماید. در ضمن، تراکت های شما همان روز اول دور انداخته می شود. اما با ثبت تبلیغات در اینترنت آگهی شما نه تنها در کل تهران بلکه در کل ایران قابل مشاهده خواهد بود. حتی اگر در یک شهر کوچک سکونت دارید که خدمات تدریس خصوصی در آن شهر متقاضی زیادی ندارد، با ثبت آگهی اینترنتی می توانید از شهرهای بزرگ شاگرد جذب کنید و به صورت آنلاین تدریس خصوصی انجام دهید. تبلیغات در اینترنت هدفمند است. افراد و متقاضیان تدریس خصوصی از طریق گوگل با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... به سمت آگهی شما هدایت می شوند و با شما تماس خواهند گرفت. تفاوت این افراد با افرادی که تراکت شما را دریافت می کنند این است که این افراد متقاضیان واقعی تدریس خصوصی هستند. ایران مدرس (همین سایت) برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است و در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد. اگر در کار تدریس خصوصی جدی هستید و واقعا می خواهید از این کار درآمد بالایی بدست آورید، فرصت ثبت تبلیغات در اینترنت و خصوصا در ایران مدرس به عنوان معتبرترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید.



مطالعه مقاله چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ هم مفید است.

در سایت ایران مدرس (همین سایت) مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موفق تدریس خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله 
20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه می تواند کاملا موثر و مفید باشد. درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان است. البته در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید. برای داشتن تبلیغات تدریس ویژه به صورت ماهیانه باید مبلغ مناسبی پرداخت شود. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های تدریس رایگان نمایش داده خواهد شد و بازدهی بالاتری دارد. در ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی، تست کنکور، سوال امتحانی و ... ثبت شده است و آگهی های تدریس ویژه در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در این وب سایت، یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری هم وجود دارد (مشاهده کنید: سایت کنکور ایران مدرس) و آگهی های تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. با توجه به مطالب ارائه شده ثبت آگهی ویژه یکی از راهکارهای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس است. البته با ثبت آگهی رایگان هم می تواند شاگرد جذب کنید. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی ایران مدرس نمایش داده خواهد شد (برای مشاهده آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی ایران مدرس بر روی عبارت ایران مدرس کلیک کنید).





تبلیغات اینترنتی موفق تدریس

برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی از طریق ثبت تبلیغات اینترنت دو عامل مهم را باید در نظر بگیرید: 1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس درج نمائید. ایران مدرس برای این هدف کاملا مناسب است و به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. سایت www.Tadris-riazi.com هم برای ثبت آگهی تدریس ریاضی کاملا مفید و پربازده است. اگر در زمینه کنکور و تدریس دروس کنکوری می خواهید فعالیت داشته باشید، سایت www.IranKonkur.com هم گزینه خوبی برای ثبت آگهی تدریس است. در همه ی این سایتها به صورت رایگان می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. در سایتهای عمومی آگهی مانند سایت سودایران (www.soodiran.com) هم می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید. البته همانطور که گفته شد، سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (همین سایت) برای درج اگهی تدریس موثر تر است و بازدهی بالاتری دارد. 2- در هر سایتی که آگهی تدریس خودتان را ثبت کردید، برای موفقیت در جذب شاگرد باید تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. مهمترین ویژگی خودتان (دبیر رسمی، رتبه خوب کنکور یا المپیاد، معدل بالا، استاد دانشگاه و ....) را در عنوان آگهی ارائه کنید. متن آگهی تدریس را کامل و قانع کننده بنویسید. سوابق تدریس خودتان را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. برای نوشتن تبلیغات تدریس خودتان وقت بذارید و آن را کامل بنویسید. به متن آگهی های تدریس ثبت شده در همین سایت نگاهی بیندازید. آگهی هایی که بازدید بالا گرفته اند متن کامل و منحصر به فردی دارند. آگهی های تدریس سایر مدرسین را کپی نکنید. هر چه متن آگهی تدریس شما کاملتر نوشته شده باشد بازدهی آن هم بیشتر خواهد شد.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ثبت تبلیغات تدریس در سایتهای تخصصی اگهی تدریس مانند ایران مدرس می تواند کاملا موثر و پربازده باشد. با ثبت آگهی تدریس به صورت مستقل می توانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین کنید، درآمد خودتان را به صورت کامل در کنترل داشته باشید و به جای اینکه هر جلسه 30 تا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاهها بدهید، کل مبلغ را برای خودتان بردارید. برای کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات مهم و تاثیرگذار در تبلیغات تدریس خصوصی

1- آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نمائید.

2- آگهی تدریس خودتان را به مرور تکمیل کنید. آگهی های تدریس کاملتر بازدهی بالاتری دارند. از نظر گوگل این آگهی ها معتبرتر به حساب می اید و از نظر کاربران هم متقاعد کننده تر خواهد بود.

3- آگهی تدریس خودتان را در صورت تمایل ویژه کنید. آگهی های ویژه بازدهی بالاتری دارند.

4- دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید. دروسی را انتخاب نمائید که به تدریس آنها علاقه دارید و از تدریس آنها لذت می برید.

5- بر دروس تدریسی خودتان موفق باشید. رمز موفقیت در تدریس داشتن شاگردهای راضی است. کاری کنید شاگردهای شما ترمهای بعد هم برای درسهای دیگرشان با شما تماس بگیرند.

6- روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در این زمینه مطالعه مقاله
25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی کاملا مفید است. به عنوان یک معلم خصوصی موفق باید به صورت مداوم از انواع روشهای جذب شاگرد به صورت مداوم استفاده نمائید.

7- در کار تدریس مداومت داشته باشید. ممکن است در مراحل اول کار درآمد بالایی نداشته باشید ولی به تدریج اوضاع بهتر خواهد شد.

8- از سایتها و وبلاگهای مختف و شبکه های اجتماعی و فرومها و .... به صفحه آگهی خودتان لینک بدهید تا اعتبار آن از نظر گوگل افزایش پیدا کند.

9- علاوه بر دروس مورد علاقه خودتان در زمینه تدریس دروس پرمتقاضی مانند ریاضی، زبان، فیزیک و .... هم فعالیت کنید.

10- برای شاگردهای خودتان پشتیبان و حمایتگر باشید. با ارائه خدمات منحصر به فرد غیر قابل جایگزین شوید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1441 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image