ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی اساتید تدریس خصوصی و مدرسین مجرب دروس دانشگاهی

اساتید تدریس خصوصی و مدرسین مجرب دروس دانشگاهی

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی در زمینه اموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، ریاضیات و فیزیک دانشگاه، زبان انگلیسی عمومی و تخصصی رشته های مختلف دانشگاهی، درس تخصصی رشته های فنی مهندسی، علوم پایه و .... فعالیت دارند. در مقطع دانشگاه و یا هر کدام از مقاطع دیگر، اگر برای استفاده از خدمات تدریس خصوصی به استاد و مدرس خوب نیاز دارید، در همین سایت می توانید لیست کاملی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را مشاهده کنید.

برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس (به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) ثبت نام کرده و آگهی تدریس ثبت نموده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت دارند، بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی کلیک کنید. برای مشاهده لیست کاملتر مدرسین تدریس خصوصی که از ابتدایی تا دانشگاه در زمینه تدریس فعالیت دارند بر روی عبارت معلم خصوصی و یا استاد خصوصی کلیک کنید.



برای مشاهده مدرسین دانشگاهی کلیک کنید: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

در ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. اساتید ثبت نامی در این سایت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی از جمله ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی (که معمولا ریاضیات توماس تدریس می شود) فیزیک عمومی 1 و 2 دانشگاه، فیزیک هالیدی، فیزیک مکاینک و الکتریسیته، ریاضی مهندسی و ریاضیات مهندسی پیشرفته، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی که بسیاری از رشته های فنی و مهندسی این دروس را دارند، برنامه نویسی به زبان فرترن، مطلب، متمتیکا و .... ، زبان انگلیسی عمومی و تخصصی رشته های مختلف و .... فعالیت دارند. علاوه بر موارد گفته شده، اساتید تدریس خصوصی دروس تخصصی رشته های مختلف دانشگاهی مانند استاتیک و ایستایی، مقاومت مصالح، دینامیک و دینامیک ماشین، طراحی اجزاء، ترمودینامیک و مکانیک سیالات (که هم برای دانشجویان مهندسی شیمی و هم برای دانشجویان مهندسی مکانیک مهم است) انتقال حرارت، مدار الکتریکی، ماشین های الکتریکی، کنترل خطی و غیر خطی، سیگنال ها و سیستم ها، دروس تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر، تحقیق در عملیات، ریاضیات دانشگاهی و آمار، مکانیک خاک و دروس مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و .... را هم تدریس می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس هر کدام از درسهای ذکر شده و یا هر درس دیگری کافی است بر روی لینکهای معرفی شده در بالا کلیک کنید تا وارد بخش تدریس خصوصی شوید و در بخش جستجو اسم درس مورد نظرتان را وارد نمائید.





اگر در مقطع دانشگاه در حال تحصیل هستید و می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید، در سایت ایران مدرس (همین سایت) می توانید به راحتی مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. چنانچه خودتان درسهای رشته خودتان را به خوبی بلد هستید و یا در مقطع ارشد و دکتری در حال تحصیل می باشید، می توانید در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت داشته باشید و درآمد کسب کنید. برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و یا هر مقطع دیگری در همین سایت تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید). ایران مدرس خصوصا برای فعالیت در زمینه آموز دروس دانشگاهی کاملا در زمینه جذب شاگرد موثر است. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی دینامیک، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی مدار و .... را در گوگل جستجو کنید. سایت ایران مدرس را در صدر نتایج خواهید دید. بنابراین وقتی در این وب سایت تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید کاربرانی که متقاضی تدریس خصوصی دروس دانشگاهی هستند از طریق گوگل به راحتی آگهی شما را پیدا کرده و با شما تماس خواهند گرفت. ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ تدرس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.



برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موثر و موفق تدریس خصوصی مقاله چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟ را حتما بخوانید.


فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی می تواند درآمد خوبی داشته باشد. دروس دانشگاهی درسهای راحتی نیستند و افراد زیادی نمی توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند. به عبارت دیگر، به نسبت دروسی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی مقطع دبیرستان، برای تدریس دروس مقطع دانشگاه متقاضیان کمتری وجود دارد و بنابراین رقیبهای کمتری هم خواهید داشت. نکته دیگری که وجود دارد چون سطح دروس دانشگاه بالاتر است و تدریس آنها هم کار آسانی نیست، معمولا هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی این دروس بالاتر است و اگر بتوانید در این زمینه فعالیت داشته باشید درآمد خوبی در انتظار شما خواهد بود. اگر به تدریس دروس رشته دانشگاهی خودتان علاقه دارید و در درسهای خودتان نمرات خوبی گرفته اید و توانایی تدریس و انتقال مفاهیم را دارید، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی این دروس به عنوان کار پاره وقت و یا تمام وقت می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. البته اویل کار ممکن است تعداد شاگردهای شما خیلی زیاد نباشد و درامد شما محدود باشد ولی به هر حال در ادامه، اگر خوب تدریس کرده باشید و شاگردهای شما نتیجه بگیرند، شاگردهای ثابت خودتان را خواهید داشت و در نتیجه درامد قابل توجهی بدست خواهید آورد. نکته خوب دیگری که در رابطه با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی وجود دارد این است که اگر شما به عنوان مثال ترم اول کلاس تدریس خصوصی استاتیک را با دانشجویی داشته باشید و ایشان نتیجه خوبی بگیرد، این دانشجو در طول 4 سال تحصیل برای دروس دیگر خودش هم با شما تماس خواهد گرفت و تعداد جلسات زیادی را می توانید به این ترتیب تنها با یکی از شاگردهایتان داشته باشید. به این ترتیب شاگردهای ثابت خودتان را خواهید داشت و درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.



مطالعه نمائید: موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب

با توجه به مطالب ارائه شده، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و یا برای هماهنگ کردن با مدرسین و اساتید فعال در این زمینه سایت ایران مدرس می تواند گزینه خوبی برای تبلیغات خدمات تدریس خصوصی و یا انتخاب استاد خصوصی مورد نظر شما باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 457 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image