ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران

بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران

به اشتراک گذاری

در این وب سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس تدریس خصوصی (بیش از 19000 مدرس ثبت نامی) در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی شیمی و .... در تهران، کرج و کل ایران فعالیت دارند و با توجه به تعداد زیاد مدرسین ثبت نامی در این وب سایت (بیش از هر سایت تدریس دیگری) می توانید مدرس مورد نظر خودتان را با بهترین قیمت و هزینه مناسب هماهنگ نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس، مدرسین آقا و خانم در تهران و کرج و کل کشور، اساتید و معلمان و دبیران تدریس خصوصی، دبیران آموزش و پرورش و معلمین رسمی و .... بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



پیشنهاد می شود مقاله کلاسهای تدریس خصوصی با بهترین قیمت و هزینه را هم بخوانید.

حداقل قیمت کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟ حداقل قیمت کلاسهای تدریس خصوصی حدود 10 هزار تومان برای یک جلسه کلاس تدریس خصوصی است. مدرسین تازه کار معمولا کلاسهای خصوصی را با قیمت کمتری برگزار می کنند. البته باید توجه کنید که معیار انتخاب مدرس خصوصی را بیشتر نحوه تدریس ایشان، سابقه کاری و .... قرار دهید تا قیمت کلاسهای خصوصی.

چگونه کلاسهای خصوصی را با هزینه کمتری هماهنگ کنیم؟ اگر می خواهید کلاسهای خصوصی را با هزینه کمتری داشته باشید، موارد زیر می تواند مفید و موثر باشد.

- با مدرسینی کلاسهای تدریس خصوصی را هماهنگ کنید که به محل سکونت خود شما نزدیکتر هستند.

- کلاسهای را به صورت نیمه خصوصی برگزار کنید تا هر نفر هزینه کمتری بپردازید.

- خودتان هم درس بخوانید تا تعداد جلسات تدریس خصوصی کمتری لازم باشد.

- به مدرس خودتان شاگرد معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید.

چگونه لیست قیمتهای کلاسهای تدریس خصوصی را مشاهده کنیم؟ در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین ثبت نامی در جزئیات اگهی تدریس خودشان قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را ارائه نموده اند. برای مشاهده لیست قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به صورت زیر عمل کنید.

1- بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید.

2- بر روی آگهی تدریس مدرسین کلیک کنید تا در جزئیات اگهی تدریس قیمت درخواستی هر مدرس را مشاهده کنید.

3- با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی اطلاع کسب خواهید کرد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

بسیاری از مدرسین تدریس خصوصی در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند. به این معنی که با شما سر قیمت کلاسهای خصوصی راه خواهند آمد. بعضی از مدرسین هم جلسه اول را به صورت رایگان کار می کنند.

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی به چه عواملی بستگی دارد؟ هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل متعددی از جمله شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی (اول ترم، وسط ترم، اواخر ترم)، محل برگزاری کلاسهای خصوصی، تعداد جلسات تدریس (اگر جلسات بیشتری بخواهید مدرس به شما تخفیف می دهد)، درسی که قرار است تدریس شود و مقطع تحصیلی، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاسها، کنکوری یا کنکوری بودن کلاسهای خصوصی و .... بستگی دارد.

چه مقالاتی را برای کسب اطلاعات کامل در زمینه هزینه کلاس خصوصی مطالعه کنیم؟ در همین سایت (ایران مدرس) مقالات متعددی در زمینه هزینه و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ارائه شده است. با مطالعه این مقالات در زمینه عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی و .... اطلاعات کاملی بدست خواهید آورد.



مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها در این زمینه مفید است.

آیا قیمت کلاسهای تضمینی بیشتر است؟ تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. برخی از مدرسین کیفیت کلاسهای خصوصی خودشان را تضمین می کنند و تعدادی دیگر نتیجه گرفتن شاگرهایشان را. مدرسینی که نتیجه گرفتن را تضمین می کنند برای کلاسهای خصوصی قیمتهای بالاتری هم درخواست می کنند. البته این مدرسین 50 درصد یا کل مبلغ را بعد از قبولی شاگرد خودشان دریافت می کنند.

آیا لزوما پرداخت هزینه بیشتر احتمال نتیجه گرفتن را افزایش می دهد؟ نکته ای که باید به ان توجه داشته باشید این است که لزوما پرداخت هزینه بیشتر به معنی احتمال بالاتر نتیجه گرفتن شما در امتحان، کنکور و یا هر آزمون دیگری نیست. درست است که مدرسین با سابقه برای کلاسهای خصوصی هزینه بالاتری هم درخواست می کنند ولی به هر حال مدرسین تازه کار هم بعضا خیلی خوب تدریس می کنند و کلاسهای مفیدی را برگزار می نمایند. در هر صورت، برای نتیجه گرفتن در امتحان خودتان هم باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و با پرداخت هزینه بیشتر تلاش و کوشش خودتان حذف نمی شود.

با توجه به مطالب ارائه شده، با مطالعه مقالات ارائه شده در همین سایت (ایران مدرس) که تعدادی از آنها هم در پایین همین مطلب نشان داده شده است، و در کنار آن با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را با بهترین قیمت داشته باشید. البته همواره نتیجه گرفتن شما به نسبت ارزان هماهنگ کردن کلاسها در اولویت قرار دارد و باید در انتخاب مدرس این معیار را در اولویت قرار دهید.



مطالعه نمائید: بهترین استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1142 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image