ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!

20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنید .... اگر قصد دارید درآمد خودتان را از کار تدریس بیشتر و بیشتر کنید .... اگر به تدریس علاقه دارید و گروه آموزشی و یا حتی آموزشگاه تدریس خصوصی دارید .... در هر صورت تبلیغ خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت برای درج آگهی و تبلیغات تدریس شما است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد

1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است :: آگهی های شما در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی زیادی قرار می گیرد.

2- در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ارائه شده است :: تبلیغات شما اگر ویزه شده باشد در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد و بازدید و بازدهی بالاتری خواهد داشت.

3- در سایت ایران مدرس علاوه بر بخش تدریس خصوصی یک بخش تخصصی برای ارائه مطالب کنکوری وجود دارد :: تبلیغات تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهد شد و در نتیجه متقاضیان کنکور هم آگهی شما را خواهند دید.

4- ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان و .... را در گوگل جستجو کنید. ایران مدرس یا زیر بخش تدریس خصوصی آن را در صفحه اول خواهید دید :: متقاضیان تدریس خصوصی از طریق گوگل به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.

5- ایران مدرس برای عبارت تدریس خصوصی کنکور هم در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول در صدر نتایج قرار دارد :: متقاضیان تدریس دروس کنکوری به راحتی آگهی تدریس شما را پیدا خواهند کرد.



پیشنهاد می کنیم مقاله حضور در صفحه اول ایران مدرس بدون هزینه را هم بخوانید.

6- برای دروس دانشگاهی ایران مدرس بدون رقیب است. در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی مکانیک و .... را جستجو کنید. باز هم ایران مدرس در صدر نتایج قرار دارد.

7- در گوگل عبارت جذب شاگرد خصوصی، پیدا کردن شاگرد و .... را سرچ کنید و با چشم بسته اولین نتیجه را بزنید. خواهید دید که در سایت ایران مدرس هستید. از نظر گوگل هم معتبرترین سایت برای جذب شاگرد خصوصی ایران مدرس است.

8- در سایت ایران مدرس برای حمایت از مدرسین مقالات متعددی در زمینه نحوه جذب شاگرد خصوصی و همچنین چگونگی ثبت آگهی و تبلیغات تدریس موثر و موفق ارائه شده است. به عنوان مثال این مقاله و یا این مقاله را بخوانید.

9- ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.

10- در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در این وب سایت بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید.



مطالعه مقاله چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟ هم مفید است.



ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی

11- در سایت ایران مدرس امکانات متعددی برای تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین ارائه شده است. به عنوان مثال مدرسین می توانند برای دروس تدریسی خودشان جزوه ثبت نمایند و یا از شاگردهایشان بخواهند نظرات مثبت خودشان را در سایت ثبت کنند تا صفحه آگهی مدرسین پربارتر و برای جذب شاگرد موثرتر گردد.

12- ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد به همین دلیل برای ثبت اگهی در این زمینه کاملا موثر است و تبلیغ شما مانند سایتهای عمومی آگهی اینترنتی در بین انواع تبلیغات با موضوعهای مختلف گم نخواهد شد.

13- ایران مدرس بزرگترین، پربازدیدترین و قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تعداد زیادی از مدرسینی که در این وب سایت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه درج نموده اند بارها و بارها تبلیغ خودشان را تمدید کرده اند.

14- در این وب سایت مطالب زیادی در زمینه نحوه ثبت تبلیغ تدریس خصوصی و چگونگی نوشتن متن تبلیغات تدریس ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه این مقاله در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی کاملا مفید است.

15- تبلیغات در ایران مدرس و تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت مزایای زیادی دارد. برای آگهی خودتان می توانید عکس انتخاب کنید و متن آگهی شما می تواند کاملا مفصل باشد به گونه ای که متقاضیان تدریس را متقاعد کند با شما برای کلاس تماس بگیرند. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است.



مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد هم پیشنهاد می شود.

16- با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس تبلیغ شما را افراد متقاضی تدریس از کل ایران مشاهده خواهند کرد و حتی از شهرهای دیگر هم می توانید شاگرد جذب کنید و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ کلاس خصوصی را به صورت آنلاین برگزار نمائید.

17- در سایت ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید و علاوه بر ان اگر کتاب تالیفی دارید کتاب یا کتابهای خودتان را به صورت رایگان معرفی نمائید.

18- ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس با هزینه مناسبی انجام می گیرد. با پرداخت هزینه 1 روز تبلیغات در روزنامه، در ایران مدرس می توانید به مدت یک ماه آگهی ویژه داشته باشید و اگر آگهی خودتان را خوب نوشته باشید و رزومه خوبی ارائه کرده باشید به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

19- در سایت ایران مدرس پس از هر بار ثبت تبلیغات تدریس ویژه تخفیف شما برای ثبت آگهی ویژه افزایش پیدا می کند. مدرسینی که 5 و بیش از 5 بار آگهی تدریس خودشان را ویژه نموده اند در حال حاضر 30 درصد تخفیف برای ثبت آگهی ویژه دارند.

20- در سایت ایران مدرس می توانید از طریق کنترل پنل جزوات و مقالات ارزشمندی را که دارید برای فروش قرار دهید و در فروشگاه نمایش داده خواهد شد. در ادامه با درآمد حاصل از فروش جزوه می توانید تبلیغات ثبت نموده و شاگرد جذب کنید.

با توجه به مطالب ارائه شده واضح است که ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است. ممکن است روشهای دیگری مانند تبلیغات در روزنامه، تبلیغات تراکتی، همکاری با آموزشگاهها و ... برای جذب شاگرد وجود داشته باشد ولی هیچکدام از روشهای مزبور بازدهی ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را ندارد. وقتی از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب می کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد درامد تدریس را به انها پرداخت کنید و در نتیجه درامد شما محدود خواهد شد. در ضمن در این حالت قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین نخواهید کرد. همکاری با اموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی برای شروع کار خوب است ولی در ادامه با ثبت تبلیغ در همین سایت می توانید به صورت مستقل کار کنید. درج اگهی تدریس در سایتهای آگهی عمومی هم به اندازه درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس مفید نخواهد بود. البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید. برای تبلیغات تدریس خودتان یک عکس پرسنلی مرتب انتخاب کنید. عکس در افزایش بازدهی آگهی کاملا موثر است. اگر می خواهید در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید باید برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. رزومه کاملی ارائه دهید و اسم تمام دروس تدریسی را بنویسید. از شاگردهایتان نظر خواهید کنید و نظرات مثبت انها را در متن آگهی بنویسید. (مثلا این آگهی را ببینید). برای دروس تدریسی خودتان جزوه یا خلاصه جزوه ثبت کنید و به صورت مداوم آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را به روز کنید. هر چه آگهی تدریس شما کاملتر و متقاعد کننده تر باشد احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. در ایران مدرس ما تلاش خواهیم کرد آگهی شما دیده شود. اینکه آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید به گونه ای که افرادی که تبلیغ شما را می بینند متقاعد شوند برای کلاسهای تدریس خصوصی با شما تماس بگیرند به عهده خود شما است.



مطالعه کنید: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شوید و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1071 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image