ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟

چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه نحوه کسب درامد بالا از تدریس خصوصی و دو برابر کردن درامد از کار تدریس به نسبت ترمهای قبل مطالبی ارائه شده است. تلاش شده است به صورت عملی موارد مرتبط با افزایش درامد از تدریس خصوصی و دو برابر کردن درامد توضیح داده شود.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی

اگر می خواهید درامد خودتان را از تدریس خصوصی دو برابر کنید باید در زمینه های مشخصی به نسبت ترمهای قبل بهتر عمل کنید. چنانچه در شروع کار هستید و یا به صورت پراکنده تدریس کرده اید و در ترمهای قبل درآمد مشخصی از این کار نداشته اید، در این حالت دو برابر کردن درامد از تدریس خصوصی خیلی معنی پیدا نخواهد کرد و باید تلاش کنید مبلغ مشخصی را برای خودتان در نظر بگیرید و سعی کنید به ان برسید. اما اگر ترم قبل درآمد مشخصی از کار تدریس داشته اید و به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کرده اید می توانید این ترم حداقل درآمد خودتان را 50 درصد افزایش دهید و یا حتی درامد خودتان را دو برابر کنید. اگر می دانید دو برابر شدن درامد شما از تدریس خصوصی کمی بعید به نظر می رسد و ضمیر ناخودآگاه شما آن را پس می زند می توانید فعلا افزایش درآمد خودتان را برابر 50 درصد در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر ترم قبل 20 میلیون تومان از کار تدریس درآمد داشته اید، این ترم می توانید درآمد 30 میلیون تومان را برای خودتان هدف قرار دهید و یا اگر دو برابر کردن درامد مد نظرتان است 40 میلیون تومان را برای خودتان در نظر بگیرید. هر کدام از حالتها را که در نظر دارید، درآمد مورد نظرتان که قصد دارید از تدریس خصوصی کسب کنید را بر روی کاغذ بنویسید و همیشه همراه خودتان داشته باشید. متعهد شوید که این ترم درآمدی که مشخص کرده اید را از تدریس خصوصی بدست آورید.



درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

بعد از مشخص کردن میزان درآمد مورد نظرتان، بر روی برگه ای بنویسید (به عنوان مثال) چگونه این ترم می توانم درامد 30 میلیون تومان را از تدریس خصوصی کسب نمایم؟ و بیش از 20 جواب برای آن بنویسید. هر چه تعداد جوابهایی که می نویسید بیشتر باشد حتمال رسیدن شما به هدف خودتان بیشتر خواهد شد. خلاقیت به خرج دهید و به خودتان اعتماد داشته باشید. به عنوان مثال تعدادی از جوابهایی که می توانید برای رسیدن به هدف خودتان بنویسید به صورت زیر است:

- با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی بیشتری تماس خواهم گرفت و به صورت حضوری به تعداد بیشتری از آموزشگاهها رزومه خودم را ارائه خواهم کرد.


- سعی می کنم بر دروس تدریسی خودم کاملا مسلط شوم و در کلاسهای تدریس خصوصی عملکرد بهتری داشته باشم تا هیچ شاگردی را از دست ندهم.

- روشهای جدیدی را برای جذب شاگرد استفاده خواهم کرد و سعی می کنم با روشهای جدید تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنم و در طول روز تعداد کلاسهای بیشتری داشته باشم.

برای مطالعه در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد مقاله مقابل را بخوانید: 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی

- برای دروس تدریسی خودم جزوه هایی تهیه می کنم و شماره تماس خودم را بر روی آن ثبت کرده و به شاگردهایم می دهم تا شاگردهای بیشتری جذب کنم.

- به شاگردهای فعلی خودم کارت خودم را می دهم و به آنها سفارش خواهم کرد که اگر از دوستان و آشنایان خودشان کسی به مدرس نیاز داشت من را معرفی کنند و در عوض به خودشان تخفیف می دهم.

- هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی خودم را در حدی که باعث نشود شاگردهای قبلیم کلاسها را کنسل کنند افزایش می دهم.

- سعی می کنم در مناطقی برای کار تدریس خصوصی خودم تبلیغ کنم که ساکنین آن مناطق وضعیت مالی بهتری داشته باشند و توانایی پرداخت هزینه بالاتر برای کلاسهای خصوصی را داشته باشند.

(در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است)

- سعی می کنم کار خودم را گسترش بدم و با تبلیغات در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی (مانند ایران مدرس) به صورت آنلاین هم شاگرد جذب نمایم.

- با سایر همکاران خودم بیشتر ارتباط برقرار می کنم و سعی می کنم هم من به آنها شاگرد معرفی کنم و هم از آنها شاگرد بگیرم.

- روی هدف خودم متمرکز خواهم بود و به صورت شبانه روزی به آن فکر خواهم کرد. با اطمینان و اعتماد به نفس در جهت تحقق هدف خودم قدم بر خواهم داشت.

- رو دروس با متقاضی بالا کار خواهم کرد. دروسی که تقاضا برای تدریس بالاتر دارند احتمال جذب شاگرد بیشتری برای آنها وجود دارد.

(از جمله دروس پرمتقاضی تدریس خصوصی می توان به تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان و .... اشاره کرد)

- ..........



مطالعه مقاله فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت حرفه ای هم مفید است.

همانطور که مشاهده می کنید، برای افزایش درامد خودتان از تدریس خصوصی، یک و نیم و یا دو برابر کردن درامد خودتان از تدریس و .... راهکارهای مختلفی وجود دارد. شما می توانید راهکارهای بسیار بیشتری ارائه کنید. به صورت مداوم به هدف خودتان فکر کنید و هر راه حل جدیدی که به نظرتان رسید را به لیست اضافه نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات خودتان را ثبت کنید و یا اگر قبلا ثبت نموده اید آگهی تدریس خودتان را کاملتر بنویسید و یا در صورت تمایل آن را ویژه کنید. در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه ثبت کنید و بازدید آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید و تعداد شاگرد بیشتری جذب کنید. می توانید علاوه بر ایران مدرس در سایتهای آگهی و تبلیغات دیگر مانند سایت www.tadris-riazi.com (تبلیغات تخصصی در زمینه تدریس ریاضی) ، سایت www.irankonkur.com (تبلیغات در زمینه تدریس کنکور)، سایت www.soodiran.com (سایت پربازدید تبلیغات اینترنتی) و .... نیز آگهی خودتان را درج نمائید. همین که هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن متعهد شوید برنامه روزانه و فعالیتهای شما هم نسبت به قبل تغییر خواهد کرد و کارهایی انجام خواهید داد که به احتمال زیاد شما را به هدف خودتان می رساند. پس رقم دقیق درآمدی که می خواهید از تدریس خصوصی در ترم حاضر کسب کنید را بنویسید، راه حلهای مختلفی ارائه دهید و با پشتکار و دید مثبت برای رسیدن به هدف خودتان تلاش کنید. درآمد فعلی شما از تدریس خصوصی هر مقداری که باشد، اگر هر ترم درامد خودتان را 50 درصد افزایش دهید، بعد از 3 یا 4 سال درآمد عالی ای خواهید داشت.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image