ارتباط مستقیم با 30567 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آیا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توان از شغلهای کارمندی درآمد بالاتری کسب کرد؟

آیا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توان از شغلهای کارمندی درآمد بالاتری کسب کرد؟

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی را به عنوان یک کار پاره وقت و یا تمام وقت می توانید انجام دهید و در صورتیکه به این کار علاقه داشته باشید و از تدریس لذت ببرید و در ضمن به گونه ای تدریس کنید و شاگردهای خودتان را هدایت نمائید که در نهایت اکثر شاگردهایتان نتیجه مطلوب خودشان را بگیرند و از کار شما رضایت داشته باشند، مطمئن باشید که به نسبت بسیاری از کارها و شغل های دیگر و خصوصا به نسبت بسیاری از شغل های کارمندی درآمد بالاتری خواهید داشت.



مطالعه مقاله چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را هم بخوانید.

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کار درآمدزا و خوبی است. اگر به کار تدریس تعهد و عشق و علاقه داشته باشید و بخواهید در این زمینه فعالیت کنید، می توانید به درآمد خوبی برسید. البته هر کاری که برای خودتان داشته باشید، در صورتیکه عملکرد درستی داشته باشید و خوب عمل کنید می تواند درآمد بهتری به نسبت کارهای کارمندی داشته باشد. اگر در حال حاضر در شرکت خصوصی یا دولتی به صورت کارمندی پاره وقت یا تمام وقت مشغول هستید، کار خودتان را حفظ کنید و می توانید در کنار آن به تدریج کار تدریس خصوصی را هم شروع کنید. تدریس خصوصی یکی از مزایایی که دارد این است که زمان انجام ان انعطاف دارد و حتی اگر کار دیگری داشته باشید و یا دانشجو هستید و مشغول به تحصیل می باشید باز هم می توانید در این زمینه فعالیت کنید. کار تدریس خصوصی مثل کارهای معمول که در شرکت ها و ادارات انجام می شود نیست. در کارهای پاره وقت در شرکت ها و ادارات باید در زمان مشخصی در محل کار خودتان حاضر باشید و تاخیر یا عدم حضور شما پذیرفتنی نیست. در کار تدریس خصوصی می توانید با شاگردهای خودتان در هر زمانی که وقت داشتید کلاسها را هماهنگ کنید و این وقت می تواند 8 صبح و یا ساعت 6 بعد از ظهر باشد. بنابراین این انعطاف زمانی تدریس خصوصی مزیت بسیار بزرگی است که باعث می شود به کارهای دیگر خودتان هم برسید.

درآمد کار تدریس خصوصی تقریبا به صورت کامل در کنترل خود شما است. در کارهای کارمندی باید سال به سال منتظر افزایش حقوق و افزایش درآمد 10 درصدی باشید که همیشه از تورم موجود کمتر است. در کار تدریس خصوصی اگر در زمینه های مشخصی خوب عمل کنید همان ابتدای کار هم درآمد بیشتری به نسبت کار کارمندی خواهید داشت و در ضمن حتی هر سال می توانید 50 درصد و یا حتی بیشتر درآمد خودتان را افزایش دهید. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در مرحله اول باید به این کار علاقه داشته باشید. بدون تعارف، اگر از تدریس خوشتان نمی آید این کار را شروع نکنید و یا ادامه ندهید. بروید سراغ کاری که از آن خوشتان می آید. اگر به تدریس علاقه دارید، این کار می تواند برای شما لذت بخش باشد و در ضمن درامد خوبی از ان بدست اورید. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید شاگردهای زیادی داشته باشید. برای جذب شاگرد روشهای مختلفی وجود دارد.



درآمد بالای تدریس خصوصی



حتما در این زمینه مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را بخوانید.





بسیاری از مدرسینی که در کار تدریس موفق نیستند در همین مرحله باقی می مانند. یک راهکار عالی برای جذب شاگرد این است که در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. در گوگل عبارتهایی مانند جذب شاگرد، پیدا کردن شاگرد خصوصی و ... را جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس را در صدر نتایج نمایش می دهد. ایران مدرس برای جذب شاگرد بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است.

تدریس خصوصی درآمد بالایی دارد و از بسیاری از کارهای کارمندی هم می توان پول بیشتری از آن بدست آورد به شرط آنکه در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید. خوب شاگرد جذب کنید. در همین سایت تبلیغ ثبت نمائید. با آموزشگاهها تماس بگیرید و با همکارانتان در ارتباط باشید. شاگردهای خودتان را راضی نگه دارید تا ترمهای بعد دوباره برگردند. برای خودتان وبلاگ تدریس خصوصی بزنید. دروس تدریس خودتان را با دقت انتخاب کنید. در زمینه هایی فعالیت داشته باشید که به آن علاقه دارید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوست دارید فعالیت کنید و به کار تدریس خصوصی فیزیک علاقه چندانی ندارید، بیشتر ریاضی و زبان تدریس کنید. در هر زمینه ای که فعالیت می کنید بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. بلد بودن کافی نیست. باید کاملا مسلط باشید. این مسلط بودن شما در نحوه تدریس شما خودش را نشان خواهد داد. شاگردهای خودتان را راض نگه دارید و از حد انتطارات آنها بالاتر بروید. به آنها مشاوره بدهید. مسئولیت صد در صدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید و آنها را به گونه ای هدایت کنید که حتما نتیجه بگیریند. خوبی کار تدریس خصوصی این است که اگر روی این موارد خوب کار کنید درآمد شما می تواند از هر شغل کارمندی ای بالاتر باشد. در کارهای کارمندی شما هر چه بهتر و بیشتر هم فعالیت کنید خیلی در درآمد شما تاثی نخواهد داشت. در کار تدریس خصوصی اگر روی موارد گفته شده خوب کار کنید درامد شما می تواند خیلی عالی باشد.



توصیه می شود این مقاله را هم بخوانید: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

با توجه به موارد گفته شده، می توان گفت که درآمد کار تدریس خصوصی به نسبت بسیاری از کارهای دیگر می تواند بالاتر باشد و اگر در زمینه هایی مانند انتخاب دروس تدریسی، امتحان کردن انواع روشهای جذب شاگرد و مداومت روی آنها، تسلط بر دروس تدریسی خودتان، جلب رضایت شاگردهایتان و به نتیجه رساندن آنها و .... عملکرد خوب و عالی داشته باشید، می توانید از کار تدریس خصوصی درآمد خیلی خوبی بدست آورید. برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان، فرصت ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد را از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه درج نمائید.



اگر می خواهید تبلیغات خودتان را پربازده و موثر درج کنید حتما این مقاله را بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 843 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image