ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد

ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی است. در ادامه در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی
برای درج آگهی تدریس خصوصی: 1- در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید. 2- ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری شوید. 3- آگهی خودتان را ثبت نموده و منتظر تایید مدیریت سایت باشید. 4- در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدهی تبلیغ بیشتر شود.


برای کسب درآمد بالا و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی تری دی مکس و انواع نرم افزارها، تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دروس کنکوری و دانشگاهی و .... و جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارها و روشهای مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید، با سایر مدرسین همکاری کنید، سایت و وبلاگ بزنید، در روزنامه و مجلات مختلف تبلیغ کنید، در مدارس و دانشگاهها و یا محلات مورد نظرتان تراکت توزیع نمائید و یا از هر روش دیگری استفاده کنید. برای مطالعه کامل در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد خصوصی مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. از بین روشهای ذکر شده، ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد است. خصوصا اگر آگهی تدریس خودتان را در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت: ایران مدرس) درج کنید، می تواند بازدهی بسیار خوبی برای شما داشته باشد و در جذب شاگرد شما کاملا موثر باشد. اینکه گفته می شود درج تبلیغات در اینترنت در زمینه تدریس خصوصی و برای جذب شاگرد ارزانترین روش است این است که در همین سایت (ایران مدرس) یا سایتهای دیگری که در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند سایت www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعال است) تبلیغات تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید. آیا از رایگان ارزانتر سراغ دارید؟


پیشنهاد می شود مقاله درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان با بازدهی بالا را هم بخوانید.
ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی و آگهی تدریس ایران است و تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود هم کاملا رایگان است. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل تبلیغات خودتان را درج نمائید. البته در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. ولی به هر حال، به صورت رایگان هم می توانید تبلیغ درج نموده و شاگرد جذب کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و صفحات داخلی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات موفق تدریس خصوصی که برای جذب شاگرد شما کاملا موثر باشد مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را بخوانید.


ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی
ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، علاوه بر ارزانترین، بهترین روش برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی هم می باشد. در ادامه در این رابطه توضیحات کافی ارائه می گردد. با درج تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی رایگان و یا آگهی ویژه تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) و یا سایتهای تبلیغات عمومی مانند سایت سودایران آگهی و تبلیغات تدریس شما بدون محدودیت زمانی و بدون محدودیت مکانی در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی کاملا گسترده است. شما حتی اگر در یک شهر کوچک سکونت دارید و در شهر محل سکونت شما متقاضی زیادی برای تدریس خصوصی وجود ندارد، می توانید از طریق اینترنتی برای خدمات تدریس خودتان تبلیغ کنید و از تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران شاگرد خصوصی به صورت آنلاین جذب نمائید. چه نوع تبلیغات دیگری این مزیت و این گستردگی را دارد. در تبلیغات اینترنتی می توانید هر مقدار توضیح در زمینه رزومه کاری و سوابق تدریس خودتان ارائه دهید. هیچ محدودیت کاراکتری وجود ندارد. در تبلیغات روزنامه و مجله و تراکت و .... مرتبا باید نگران این باشید که با تعداد کاراکتر محدودی که در اختیار دارید چه چیزهایی را باید در آگهی بنویسید و کدام ها را حذف نمائید.


مطالعه مقاله سایت معتبر و پربازدید درج آگهی رایگان تدریس خصوصی هم مفید است.
تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی و یا ارائه هر خدمات دیگری کاملا هدفمند است. کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی از طریق گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست و .... را جستجو می کنند و چون ایران مدرس در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارد به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می شوند. این افراد مشتریان واقعی شما و متقاضیان واقعی تدریس خصوصی هستند. چند درصد از افرادی که روزنامه می خوانند و یا تراکتهای شما را دریافت می کنند متقاضی واقعی تدریس خصوصی هستند. تبلیغات روزنامه و تراکت و .... عمر محدودی دارند، در حد یکی دو روز. تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت تا وقتی که خودتان آگهی را حذف نکنید باقی می ماند. در سایت ایران مدرس برای آگهی خودتان می توانید عکس انتخاب نمائید، متن کاملی بنویسید، شاگردهای شما می توانند نظرات خودشان را ثبت نمایند و حتی برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید و کار خودتان را گسترش دهید. این امکانات در هیچ نوع تبلیغاتی فراهم نیست. در همین سایت می توانید از طریق کنترل پنل در فروشگاه محصول آموزشی برای فروش قرار دهید و با درآمد حاصل از آن آگهی ویژه تدریس ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید.


مطالعه کنید: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟
با توجه به مطالب ارائه شده، واضح است که درج تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی است. برای بدست آوردن درآمد بالا از تدریس خصوصی فرصت ثبت آگهی در ایران مدرس (همین سایت) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید. توجه کنید که آگهی ویژه بالاتر از آگهی رایگان قرار دارد و از صفر ستاره تا هفت ستاره می باشد که به ترتیب از ستاره بیشتر به کمتر نمایش داده می شود.
نکته: برای آگهی هایی که تعداد ستاره یکسان دارند می توان با کلیک بر روی لینک به روز رسانی دستی ترتیب نمایش آنها را نسبت به همدیگر تغییر داد. یعنی آگهی که آخرین بار بروز رسانی برای آن زده شده است در موقعیت بالاتری قرار می گیرد.
* در صفحه اصلی و صفحه تدریس خصوصی (https://teaching.iranmodares.com) آگهی ویژه بالاتر از آگهی های رایگان، با رنگ زمینه ای متفاوت نشان داده می شود.
* در آرشیو آگهی های ویژه هم در صفحه اصلی و هم در صفحه تدریس خصوصی شماره تماس و ایمیل آگهی دهنده نمایش داده می شود.
* در جزییات مشخصات مدرس شماره تماس، آدرس وب سایت به صورت لینک و ایمیل نشان داده می شود.
* در سمت چپ صفحه تدریس خصوصی فقط آگهی های ویژه نشان داده می شود.
* در سایر قسمت های سایت ایران مدرس مانند دانلود، کنکور، مقالات، اخبار و ... در موضوعات مرتبط به صورت رندوم آگهی های ویژه به کاربر نشان داده می شود.
* برای عبارتهای سرچ شده توسط کاربر کل متن آگهی ویژه مورد جستجو قرار می گیرد.
آگهی رایگان:
* آگهی رایگان هزینه ای ندارد و موقعیت نمایش آن پس از آگهی های ویژه با رنگ زمینه سفید است.
* برای عبارتهای سرچ شده توسط کاربر بخشی از متن آگهی رایگان مورد جستجو قرار می گیرد.
نکته: امکان به روز رسانی برای آگهی های رایگان غیر فعال است. مطالعه نمائید:
بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 12273 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
بهنام حيدري پنج شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

تدريس خصوصي نرم افزار هاي معماري اتوكد ، رويت ، مكس ، لوميون ، اسكچ آپ، فتوشاپ

Agahi90.iR چهارشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

بسیار عالی بود سپاس از شما آرزوی موفقیت همراه با سلامتی تبلیغات رایگان ویدیویی در لینک زیر: https://agahi90.ir