ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران :: ایران مدرس

بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران :: ایران مدرس

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی و درج اگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی کنکور، دروس ابتدایی، نرم افزار، رشته های ورزشی، هنر و .... هستید، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج کنید.


بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران


اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران هستید همین سایت ایران مدرس یک گزینه عالی و فوق العاده برای شما است. دلایل زیر نشان می دهد که ایران مدرس بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران است.


1- درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است


در این وب سایت می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت کاملا رایگان درج کنید و به راحتی شاگرد جذب کنید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. ثبت اگهی تدریس زبان، ریاضی، فیزیک، شیمی، هندسه، حسابان، جبر، عربی، زیست یا هر درس دیگری در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید.


2- ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است


بازدید سایت ایران مدرس از هر سایت تبلیغات تدریس دیگری بیشتر است. با ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. اگر آگهی خودتان را خوب بنویسید (بر روی لینک 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده کلیک کنید) به احتمال زیاد با ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب خواهید کرد.


مطالعه کنید: چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟


3- ایران مدرس از نظر گوگل برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی کاملا بهینه است


همبن الان در گوگل عبارتهایی مانند جذب شاگرد خصوصی، تبلیغات تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و عبارتهای مشابه را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجو و در جایگاه اول تا سوم نمایش داده خواهد شد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی وقتی از طریق گوگل در جستجوی خدمات تدریس خصوصی هستند به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند.


4- امکانات متنوعی برای تبلیغات تدریس مدرسین در این سایت فراهم شده است


در سایت ایران مدرس می توانید برای اگهی خودتان عنوان و متن مناسبی بنویسید. تعداد کاراکترهای متن آگهی تدریس شما هیچ محدودیتی ندارد. می توانید به صورت کامل در رابطه با رزومه کاری و خدمات تدریس خصوصی خودتان توضیحات ارائه دهید. شاگردهای شما امکان درج نظر برای نحوه تدریش شما را دارند و این در جذب شاگردهای بعدی برای شما موثر خواهد بود. برای تبلیغات تدریس خودتان می توانید عکس ثبت کنید و برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه و خلاصه جزوه ثبت نمائید.


مطالعه کنید: متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی


5- راهکارهای متنوعی برای نمایش تبلیغات مدرسین فراهم شده است


در سایت ایران مدرس آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی نمایش داده می شوند. اگرآگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. در ضمن در بخش مقالات، دانلود جزوه و سوال و در بخش کنکور هم آگهی های تدریس شما نمایش داده خواهد شد. البته همانطور که گفته شد، به شرطی که تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کرده باشید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید در کنار جزوات و سوالات امتحانی و مقالات آموزشی مرتبط با زبان انگلیسی هم آگهی تدریس شما نمایش داده خواهد شد.


تبلیغ تدریس خصوصی


6- تعداد زیادی از مدرسین تبلیغ تدریس خصوصی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند


در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مدرسین زیادی را مشاهده می کنید که آگهی تدریس خصوصی خودشان را ویژه نموده اند. تعدادی از این مدرسین حتی برای 20 بار تبلیغات تدریس خصوصی ویزه خودشان را تمدید کرده اند. این خود نشان می دهد که ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس موثر و پربازده است. با ثبت تبلیغات ویژه تدریس خصوصی در این وب سایت، متقاضیان واقعی تدریس خصوصی آگهی شما را خواهند دید.


مطالعه کنید: نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس


7- بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی را دارد


در سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت دارند. این تعداد مدرس ثبت نامی را به صورت یک جا در هیچ سایت تدریس دیگری نمی توانید مشاهده کنید. این تعداد مدرس ثبت نامی در ایران مدرس باعث شده است که این وب سایت از نظر گوگل هم اعتبار بالایی داشته باشد و متقاضیان تدریس خصوصی هم در هر زمینه ای و در هر جای ایران بتوانند مدرس مورد نظر خودشان را پیدا کنند.


8- محیط کاملا آموزشی دارد و به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کند


در سایت ایران مدرس محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. ممکن است سایتهای آگهی عمومی دیگری وجود داشته باشد که به نسبت این وب سایت بازدید بالایی داشته باشند ولی به هر حال هیچ کدام از این سایتها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعال نیستند و در نتیجه آگهی تدریس شما در چنین سایتهایی در بین انبوهی از آگهی های مختلف که غیر مرتبط با تدریس خصوصی هستند گم خواهد شد.


این مقاله هم مفید است: 3 نکته مهم برای نوشتن بهترین متن تبلیغ برای تدریس خصوصی و کلاس تقویتی


9- هزینه ثبت آگهی ویژه تدریس در آن بسیار مناسب است


یکی از ویژگی هایی که باعث شده است سایت ایران مدرس بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران باشد و بهترین گزینه برای جذب شاگرد شما به حساب آید این است که هزینه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این سایت کاملا مناسب است. با هزینه ثبت آگهی تدریس در روزنامه برای یک روز، یک ماه می توانید در این وب سایت آگهی تدریس ویژه داشته باشید.


برای مشاهده شرایط ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ویژه و برای کسب اطلاع از هزینه تبلیغات تدریس ویژه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.


10- تخفیفات زیادی برای ثبت تبلیغات تدریس ارائه نموده است


در سایت ایران مدرس برای حمایت و قدردانی از مدرسینی که در این وب سایت تبلیغات تدریس خصوصی درج می کنند، تخفیفات متعددی در نظر گرفته شده است. به این معنی که با افزایش تعداد دفعات ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس می توانید به صورت زیر از تخفیفات بیشتری برای ثبت آگهی تدریس ویژه برخوردار شوید.


تمدید آگهی ویژه برای بار دوم: 10 درصد تخفیف
تمدید آگهی ویژه برای بار سوم: 15 درصد تخفیف
تمدید آگهی ویژه برای بار چهارم : 20 درصد تخفیف
تمدید آگهی ویژه برای بیشتر از چهار بار: 25 درصد تخفیف


کلام پایانی


با توجه به موارد ارائه شده، در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد بالایی بدست آورید، فرصت ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس به عنوان بهترین و بزرگترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2467 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image