ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی کلاسهای تدریس خصوصی؛ موفقیت در امتحانات میان ترم و نمره خوب امتحانات پایان ترم

کلاسهای تدریس خصوصی؛ موفقیت در امتحانات میان ترم و نمره خوب امتحانات پایان ترم

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در امتحانات میان ترم نمره خوبی بگیرید و موفق باشید و در امتحانات پایان ترم و امتحانات پایانی هم با نمره بسیار خوبی قبول شوید.

کلاسهای تدریس خصوصی را همه ی دانش آموزان و دانشجویان برای پیشرفت در درس و تحصیل می توانند مورد استفاده قرار دهند. اگر از وضعیت درسی فعلی خودتان راضی نیستید .... اگر قصد دارید در درس و تحصیل پیشرفت کنید و معدل خودتان را ارتقا دهید .... چنانچه ترمهای قبل در امتحانات عملکرد خوبی نداشته اید و نمی خواهید این روند ادامه پیدا کند .... اگر در دروس خودتان در حد متوسط هستید و می خواهید عالی باشید و در کلاس بدرخشید و شاگرد اول باشید ... اگر در حال امادگی برای شرکت در المپیاد ریاضی، فیزیک، کامپیوتر و یا در حال مطالعه برای کنکور هستید و در بعضی از درسها و یا قسمتهای یک درس اشکالات پایه ای دارید .... در هر صورت، برای یادگیری سریعتر دروس و برای آموز پایه ای مطالب در زمان کم و موفقیت در هر امتحان و آزمونی شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کاملا موثر و مفید باشد. کلاسهای تدریس خصوصی فقط مخصوص دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست. درست است که در حالتهایی که دانش آموز یا دانشجویی درس را نخوانده است و در دروس خودش ضعف دارد استفاده از این کلاسها واقعا مفید و موثر است ولی به هر حال هر شخصی برای پیشرفت به نسبت وضعیت موجود خودش می تواند با یک مدرس خوب و با تجربه هماهنگ کند و به صورت پایه ای درسها را بهتر یاد بگیرد. کلاسهای تدریس خصوصی را برای یادگیری بهتر و آموزش در زمان کمتر می توان استفاده کرد. در بسیاری از موارد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی تنها راهکار و بهترین گزینه است. به عنوان مثال اگر شما در حال مطالعه برای امتحان ریاضی هستید و درس را خوانده اید اما در بعضی از قسمتها اشکال دارید و زمان زیادی هم تا امتحان باقی نمانده است، در این حالت بهترین راه برای رفع اشکال نه کتاب کمک اموزشی است و نه فیلم آموزشی. بلکه استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند به شما در رفع اشکال در زمان کم کمک بسیار زیادی بکند. هر جا که دروس را بخواهید به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید و اشکالات پایه ای را برطرف نمائید و یا در هر موردی که برای یادگیری درس یا مبحثی زمان کمی دارید، در این موارد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی کاملا موثر و مفید خواهد بود. - حتما بخوانید: مزیتهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل

در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد، می توانید در هر زمینه ای مدرس و معلم خصوصی خودتان را پیدا کنید. تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس به نسبت هر سایت دیگری بیشتر است و بنابراین در هر زمینه ای و در هر جای ایران می توانید مدرس مورد نظر خودتان را با آگاهی انتخاب کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در جزئیات آگهی تدریس خودشان رزومه کاری، سوابق تدریس، هزینه تدریس خصوصی، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و .... خودشان را ارائه نموده اند وبنابراین شما این امکان را دارید که با مشاهده رزومه و سوابق کاری مدرسین مختلف به راحتی و با در دست داشتن اطلاعات کامل مدرس خصوصی خودتان را انتخاب کنید. وقتی از طریق آموزشگاهها با یک مدرس هماهنگ می کنید شما هیچ شناختی از مدرسی که معرفی می شود ندارید. در این وب سایت اطلاعات تمامی مدرسین به صورت کامل ارائه شده است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در زمینه های مختلف ازجمله تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، آموزش خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی انواع نرم افزارها، رشته های ورزشی، هنر و خوشنویسی، گیتار و پیانو، دروس دبستان و ابتدایی و .... فعالیت دارند. در هر زمینه ای که به مدرس خصوصی نیاز دارید به صورت زیر عمل کنید:

1- بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

2- در صفحه ای که باز می شود اسم درس یا رشته مورد نظر خودتان را در بخش جستجو وارد کنید تا لیست مدرسین آن درس یا رشته نمایش داده شود. (بخش جستجوی سایت که شما در بخش تدریس خصوصی خواهید دید در شکل زیر نشان داده شده است)




همانطور که گفته شد کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات میان ترم و گرفتن نمره خوب امتحانات پایان ترم و قبولی در هر امتحان و آزمونی با نمره خوب مفید و موثر است. اگر می خواهید در امتحانات عملکرد خوبی داشته باشید استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب در نظر داشته باشید. البته باید به درستی از این کلاسها هم استفاده نمائید تا نتیجه مورد نظر را بگیرید. در مرحله اول به امید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای اصلی خودتان را از دست ندهید و غیبت نکنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر باشید و جزوه بنویسید. همین جزوه ای که در کلاسهای اصلی خودتان می نویسید هم در کلاسهای تدریس خصوصی و هم در ایام امتحانات بهترین منبع برای مطالعه است. پس کلاسهای تدریس خصوصی را در کنار کلاسهای اصلی خودتان و به عنوان کلاسهای تقویتی داشته باشید و نه کلاسهای جایگزین. اگر در درسی اشکالات زیادی دارید برای موفقیت در امتحان میان ترم یا پایان ترم ان درس باید زودتر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را شروع کنید. در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویان همه ی کارها و درس خواندن و شرکت در کلاسهای خصوصی و .... را به ایام امتحانات و ایام فرجه ها موکول می کنند. این کار درستی نیست. اگر درسی را خوب بلد هستید برای رفع اشکال برگزاری یکی دو جلسه کلاس خصوصی در ایام امتحانات کفایت می کند اما اگر در درسی ضعف دارید و اشکالات پایه ای زیادی دارید از همان اوایل و یا اواسط ترم شروع کنید. کلاسهای تدریس خصوصی برای قبولی در امتحانات و گرفتن نمره خوب و ... وقتی موثر است که زمان کافی داشته باشید و بتوانید در کنار آن درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. - مطالعه کنید: چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و امتحانات مفید است؟


با توجه به مطالب ارائه شده، می توان گفت که شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات و موفقیت در تحصیل می تواند کاملا موثر باشد. به دو شکل می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید. اگر در یک درس اشکالات زیادی دارید و ترمهای قبل هم عملکرد خوبی در ان درس نداشته اید در طول ترم برای یادگیری پایه ای و مفهومی آن درس از یک معلم و مدرس خصوصی خوب کمک بگیرید. در این حالت ممکن است در طول ترم 10 تا 15 جلسه کلاس خصوصی لازم داشته باشید و این کلاسها می تواند مثلا هفته ای یک بار برگزار شود. برگزاری کلاسهای خصوصی به این ترتیب در طول ترم و با فاصله از یکدیگر این فرصت را به شما می دهد که در بین کلاسها درس را بخوانید و به تدریج و در طول زمان برای شما جا بیافتد. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک چون لازم است تمرین و مسئله حل کنید این روش کاملا مفید و کاربردی است. در حالت دیگر اگر خودتان درسهای دیگر را می توانید خوب بخوانید و فقط در بخشهایی از ان اشکالات جزئی دارید و یا یکی دو فصل را خوب متوجه نمی شوید، می توانید در ایام فرجه ها و یا یکی دو ماه مانده به شروع امتحانات به صورت محدود کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید و به این ترتیب اشکالات خودتان را برطرف نمائید. در هر صورت، استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی را به عنوان یک امکان خوب در نظر داشته باشید و برای قبولی در امتحان میان ترم و یا امتحانات پایانی از این کلاسهای استفاده کنید. فراموش نکنید با و یا بدون استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی، برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در هر کاری تلاش و کوشش و پشتکار خودتان کاملا لازم است و مطالعه و تمرین حل کردن و مرور دروس در طول ترم همواره حرف اول را می زند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 630 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image