ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای آموزش خصوصی در منزل با قیمت مناسب

تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای آموزش خصوصی در منزل با قیمت مناسب

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید از خدمات تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای خصوصی با قیمت مناسب استفاده کنید ادامه این مطلب را بخوانید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی خدمات تدریس خصوصی را با نرخ مناسب و ارزان ارائه می نمایند.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین تدریس خصوصی در منزل با قیمت ارزان و منصفانه


تدریس خصوصی در ایران مدرس با قیمت مناسب و ارزان


در سایت ایران مدرس (همین سایت) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید. در این وب سایت تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند. از بین این تعداد زیاد مدرس ثبت نامی شما با هر قیمت و با هر سلیقه ای می توانید مدرس خصوصی مورد نظرتان را پیدا کنید.


اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی ارزان استفاده نمائید، می توانید با مدرسینی هماهنگ کنید که قیمت های مناسبتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی خودشان ارائه نموده اند. مدرسین ثبت نامی در همین سایت در توضیحات آگهی های تدریس خودشان مواردی همچون مشخصات فردی، اطلاعات تماس، دانشگاه محل تحصیل و رزومه کاری خودشان، دانشگاهها، آموزشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده اند، دروسی که توانایی تدریس آنها را دارند، افتخارات و رتبه های برتری که کسب کرده اند و همچنین قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی خودشان را ثبت نموده اند.


شما می توانید لیست مدرسین را مشاهده کنید (برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی و یا تدریس خصوصی کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک فعالیت دارند هم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و یا معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید) و با کلیک بر روی آگهی های تدریس هر مدرس علاوه بر اینکه سوابق کاری و رزومه مدرس را مشاهده می کنید می توانید از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی هم اطلاع حاصل نمائید.



اطلاعات کامل برای مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس


اطلاعاتی که هر مدرس در جزئیات اگهی تدریس خود ارائه نموده است شامل هزینه درخواستی مدرس برای کلاسهای تدریس خصوصی هم می باشد و در نتیجه شما با مشاهده آگهی چند مدرس می توانید با قیمت مناسب و ارزان کلاسهای خصوصی خودتان را برگزار نمائید. اطلاعات ارائه شده توسط یکی از مدرسین (به عنوان مثال) در ادامه ارائه شده است.



نکته ای که باید در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی در نظر داشته باشید این است که معمولا مدرسین با سابقه و با تجربه با قیمت پایین و ارزان کلاسهای خصوصی را برگزار نمی کنند. این واقعیتی است که وجود دارد و شما هم باید سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی را با یک مدرس خوب برگزار نمائید و بیشتر از آنکه تاکید روی ارزان بودن کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید روی کیفیت کلاسها تاکید داشته باشید به نحوی که در نهایت منجر به نتیجه گرفتن شما شود.


کلاس خصوصی ارزان مناسب است یا خیر؟


در بسیاری از موارد شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که وقتی شلوار یا کفشی را با قیمت پایین و ارزان خریداری می کنید، در نهایت دوام زیادی نخواهد داشت و همان مقدار پول کمی هم که برای خرید آن داده اید از بین می رود. در صورتیکه اگر مقداری بیشتر هزینه می کردید و مبلغ بیشتری پرداخت می کریدد شلوار یا کفشی که خریداری می کردید ممکن بود چند سال برای شما کار کند و در ضمن از زیبایی و کیفیت آن هم لذت می بردید. پس همیشه کیفیت به نسبت ارزان بودن در اولویت قرار دارد.


مسلما شما برای پرداخت هزینه های کلاسهای تدریس خصوصی محدودیت دارید و همه ی افراد هم دوست دارند که از کالاها و خدمات با کیفیت خوب و قیمت مناسب استفاده نمایند. ولی به هر حال، با در نظر گرفتن مثالی که ارائه شد، کیفیت را فدای ارزان بودن کلاسها نکنید.


ممکن است شما در کل برای 10 جلسه کلاس 300 هزار تومان هزینه کنید و نتیجه نگیرید و یا 500 هزار تومان هزینه کنید و نتیجه خوبی بگیرید. در حالت اول کلاسها ارزانتر بوده است ولی وقتی نتیجه نگیرید همان 300 هزار تومان هم هدر رفته است و در کل به نفع شما نیست.


حتما بخوانید: کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با تدریس خصوصی ارزان


مطالبی که ارائه شده است به این معنی نیست که اگر مدرسی قیمت پایین برای کلاسهای خصوصی ارائه نموده است حتما کارش خوب نیست و شما نمی توانید با ایشان نتیجه بگیرید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر فکر می کنید این مدرس خوب تدریس می کند و قیمت کلاسهای ایشان ارزان هم می باشد که بسیار عالی است و با ایشان کلاس را بردارید.


ولی اگر فقط ارزان بودن کلاسهای تدریس خصوصی را مد نظر داشته باشید و مدرسهایی که با قیمت کمی بالاتر تدریس می کنند را با وجود تدریس خوب ایشان و با وجود سوابق تدریس خوب و رزومه عالی از گزینه های خودتان حذف کنید، در این حالت ممکن است نتیجه مورد نظر خودتان را نگیرید.


با توجه به مطالب ارائه شده، برای هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با مدرس خصوصی خوب و با سابقه و با قیمت ارزان و مناسب به صورتی که در ادامه توضیح داده می شود عمل کنید. به بخش تدریس خصوصی همین سایت (ایران مدرس) مراجعه کنید (بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). در ادامه در بخش جستجوی همان صفحه اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید.



مثال برای نحوه انتخاب معلم خصوصی با قیمت مناسب و ارزان


به عنوان مثال اگر می خواهید برای درس هندسه با یک مدرس خوب هماهنگ کنید عبارت تدریس خصوصی هندسه را جستجو کنید. یا اگر قصد دارید زبان انگلیسی را خوب یاد بگیرید عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی و یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی را وارد کنید و بر روی کلید "بگرد" کلیک نمائید تا لیست مدرسین درس مورد نظرتان را مشاهده نمائید.


سپس از لیست مدرسین نشان داده شده بر روی آگهی مدرسینی که فکر می کنید بیشتر با شرایط شما همخوانی دارد کلیک نمائید و رزومه کاری، سوابق تدریس، قیمت کلاسهای خصوصی ایشان و .... را مشاهده کنید. در نهایت چند مدرسی که فکر می کنید هر کدام از این مدرسین می تواند گزینه خوبی باشد را باقی بگذارید.


از بین مدرسینی که انتخاب کرده اید با مدرسی که کلاسهای خصوصی را با قیمت مناسبتر و ارزانتر برگزار می کند هماهنگ کنید. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین تدریس خصوصی آگهی های خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. آگهی های تدریس ویژه پس زمینه طلایی و یا نقره ای رنگ دارند. توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند برگزار نمائید.


با توجه به مطالب ارائه شده اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای خصوصی با قیمت مناسب استفاده کنید، با توجه به تعداد زیاد مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) با هر قیمت و هزینه ای می توانید مدرس مورد نظر خودتان را هماهنگ کنید.


این مقاله هم مفید است: هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی – تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب


معلم خصوصی با نرخ توافقی و منصفانه در ایران مدرس


بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و قیمتهای کلاسهای تدریس خصوصی را باید تلفنی از آنها بپرسید. بعضی از مدرسین حتی جلسه اول را به صورت رایگان تدریس می کنند تا به شما اطمینان دهند که کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی انها بالا است و اگر از نحوه تدریس مدرس راضی نبودید لازم نیست مبلغی پرداخت نمائید.


در نهایت، سعی کنید کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی را فدای ارزان بودن کلاسها نکنید و اگر با یکی از مدرسین هماهنگ کردید و از نحوه تدریس ایشان کاملا راضی بودید، از خدمات تدریس خصوصی ایشان استفاده کنید هر چند هزینه کلاسهای خصوصی ایشان کمی بالاتر باشد.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 868 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image