ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی مطالبی ارائه شده است. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس می توانید از روشهای زیر استفاده کنید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی تا دانشگاه برای جذب شاگرد


1- ثبت آگهی تدریس در نیازمندیهای روزنامه


یکی از روشهای که برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد می توانید از آن استفاده کنید، ثبت تبلیغات در بخش نیازمندی روزنامه ها است. بسیاری از مدرسین در تهران، کرج و ... از این روش شاگرد جذب می کنند. این روش می تواند در ایام امتحانات برای گرفتن شاگرد خوب باشد ولی در ایام دیگر ممکن است مفید باشد و یا نباشد.


2- چاپ و توزیع تراکت در محلات مختلف و مدارس و دانشگاهها


این روش هم بعضا می تواند برای تبلیغات تدریس خوب باشد. البته چاپ و توزیع ترامت هزینه بالایی دارد و بیشتر آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی از این روش استفاده می کنند. شما هم اگر محدوده کمی در حد یکی دو محله را در نظر دارید و یا می خواهید در دانشگاه یا مدرسه خاصی تبلیغ کنید، می توانید از این روش استفاده نمائید.



مطالعه مقاله چگونه تدریس کنیم و برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟ هم مفید است.


3- چاپ کارت و دادن آن به شاگردهای فعلی


اگر شما شاگردهای راضی ای داشته باشید به احتمال زیاد خودشان برای شما تبلیغ می کنند و از همین طریق شاگردهای دیگری هم جذب خواهید کرد. اگر می خواهید به این روند سرعت ببخشید، برای خودتان کارت چاپ کنید و به شاگردهایتان بدهید تا اگر کسی به مدرس خصوصی خوب نیاز داشت کارت شما را به آنها بدهند.


4- ارتباط گرفتن با سایر مدرسین تدریس خصوصی


اگر می خواهید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد بیشتر تبلیغ کنید، یکی از راهکارها این است که با سایر مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ارتباط داشته باشید. کافی است اگر شما تدریس ریاضی انجام می دهید به مدرسین تدریس خصوصی فیزیک شاگرد معرفی کنید و آنها هم به شما شاگرد معرفی نمایند.


5- برگزاری کلاس رایگان در مدارس و دانشگاهها


این روش هم می تواند برای تبلیغ تدریس خصوصی مناسب باشد. با مدیر یک مدرسه هماهنگ نمائید و یکی دو جلسه کلاس تقویتی تدریس خصوصی شیمی (به عنوان مثال) برای آنها برگزار نمائید. بعد از پایان جلسه آخر کارت خودتان را بین دانش آموزان توزیع کنید. اگر در آن یکی دو جلسه خوب تدریس کرده باشید حتما با شما تماس گرفته خواهد شد.


6- ثبت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی در همین سایت


در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید و به راحتی شاگرد جذب کنید. درج تبلیغات در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید.


مطالعه کنید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده


7- درج تبلیغات تدریس در سایت تدریس ریاضی


سایت تدریس ریاضی (www.Tadris-Riazi.com) برای درج اگهی و تبلیغات در زمینه آموزش ریاضی بسیار مناسب است. این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارد. اگر می خواهید در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید، فرصت ثبت آگهی در این سایت را از دست ندهید.


8- درج تبلیغ تدریس در ایران کنکور


سایت ایران کنکور هم به صورت تخصصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس کنکوری، مشاوره کنکور، انتخاب رشته و .... فعالیت دارد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری و .... فعالیت داشته باشید حتما سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com را به عنوان یک گزینه خوب مد نظر داشته باشید.


9- تبلیغات در سایتهای عمومی تبلیغات مانند سودایران


علاوه بر سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) می توانید اگهی خودتان را در سایتهای عمومی آگهی و تبلیغات اینترنتی مانند سایت سودایران www.soodiran.com درج نمائید. ثبت تبلیغ تدریس خصوصی در سایت سودایران هم بازدهی خوبی دارد و در ضمن رایگان هم می باشد.


10- تبلیغات تدریس در سایت ایستگاه برق


اگر در زمینه تدریس دروس تخصصی برق، آموزش دروس مهندسی برق، تدریس خصوصی الکترونیک و مدار، آموزش نرم افزارهای برق و صنعت برق و .... فعالیت دارید هم می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را در سایت www.IstgaheBargh.com که یک بخش تخصصی برای تبلیغ تدریس برق دارد ثبت نمائید.


11- تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی


این راهکار در حقیقت روشی برای تبلیغ تدریس خصوصی نیست ولی به هر حال می توانید از این طریق هم شاگرد جذب نمائید. در روزنامه و یا در اینترنت آموزشگاههای تدریس خصوصی را جستجو کنید و با آنها تماس بگیرید. در هر زمینه ای که تدریس می کنید با معرفی خودتان به آموزشگاهها می توانید شاگرد خصوصی جذب کنید.


پیشنهاد می شود مقاله ثبت تبلیغ تدریس خصوصی و کسب درامد از کار تدریس را هم بخوانید.


12- تبلیغات در مجلات محلی


در بسیاری از محلات در تهران، کرج و اکثر شهرستانها مجلات محلی تبلیغات شما در زمینه تدریس خصوصی و آموزش را چاپ می کنند. می توانید در محلاتی که مد نظر دارید جستجو کنید ببینید چه مجلاتی در حال پخش و توزیع است و تبلیغات تدریس خودتان را در آن ثبت نمائید. در این حالت تبلیغ شما هم چاپ خواهد شد و هم توزیع و می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.


با توجه به مطالب ارائه شده، برای تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد راهکارهای مختلفی وجود دارد. می توانید در روزنامه و مجلات تبلیغ کنید و یا در اینترنت و سایتهای عمومی و تخصصی آگهی تدریس خصوصی تبلیغ تدریس ثبت نمائید. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و یا با برگزاری یکی دو جلسه کلاس رایگان شاگرد جذب کنید.


چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 14872 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image