ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده بهتری داشته باشیم و موفق تر باشیم؟

چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده بهتری داشته باشیم و موفق تر باشیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده بهینه تر از این کلاسها برای موفقیت در امتحانات و کنکور مطالبی ارائه شده است. اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتری داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی در ابتدای کار باید ارزیابی درستی از دروسی که می خواهید یاد بگیرید و میزان بلد بودن خودتان داشته باشید. ممکن است برای بعضی از دروس تعداد جلسات کلاس خصوصی زیادی لازم داشته باشید و برای بعضی دیگر تعداد جلسات مورد نظر شما کم باشد. به عنوان مثال شاید شما در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید و لازم باشد تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی زیادی داشته باشید. در کنار آن ممکن است درس فیزیک را خودتان خوانده باشید و کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک را در حد رفع اشکال لازم داشته باشید. اگر در یکی از درسهای خودتان اشکالات زیادی دارید بهتر است برای ان درس کلاسها را زودتر شروع کرده و در طول ترم برگزار نمائید. درسهایی را که بهتر بلد هستید می توانید کلاسهای خصوصی آن را به ایام امتحانات موکول کنید و یا در ایام فرجه ها این کلاسها را برگزار نمائید. بعضی از مدرسین هم درس ریاضی و هم درس فیزیک را تدریس می کنند. بنابراین می توانید با یک مدرس هر دو درس را برگزار کنید و چون تعداد جلسات بیشتر خواهد شد می توانید تخفیف هم بگیرید. در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت کنید. مدرسی را انتخاب کنید که سابقه کاری بالایی داشته باشد و مطمئن هستید که با ایشان نتیجه خواهید گرفت. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) و انتخاب مدرس مورد نظر خودتان بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

اگر می خواهید کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای شما کاملا مفید باشد و اگر به عنوان مثال از کلاسهای خصوصی تدریس زبان انگلیسی استفاده می کنید، در امتحان زبان نمره بسیار خوبی بگیرید، در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و مطالبی که ارائه می شود را مرور نمائید. برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی تمرین و مسئله هم حل کنید. خلاصه اینکه برای خوب نتیجه گرفتن فقط شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی کافی نیست، بلکه باید خودتان هم تلاش کنید و خوب درس بخوانید. اتفاقا وقتی درس می خوانید و تمرین و مسئله حل می کنید، اشکالات شما خودش را نشان خواهد داد و همین اشکالات را می توانید در کلاسهای تدریس خصوصی بپرسید. هر چند بهتر است استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید، ولی بهتر است در ایام امتحانات هم چند جلسه کلاس تدریس خصوصی برای جمع بندی و رفع اشکال داشته باشید. برای استفاده بهتر از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی باید این کلاسها را جدی بگیرید و اگر تمرین و مسئله ای به شما داده می شود آن را انجام دهید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان تمرینات را برای گرفتن نمره آن انجام می دهند و چون در کلاسهای تدریس خصوصی نمره ای در کار نیست شاید تمرینات را جدی نگیرید. تمرینات برای یادگیری بهتر خودتان است و اگر می خواهید در امتحان موفق باشید، باید تمریناتی که توسط مدرس و معلم خصوصی به شما داده می شود را حل کنید و انجام دهید. به بهانه و یا به امید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید و تا جایی که ممکن است هم از کلاسهای اصلی خودتان و هم از کلاسهای تدریس خصوصی بیشترین استفاده را داشته باشید.

با توجه به مطالب ارائه شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت، اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشید و در امتحان یا کنکور نتیجه بسیار خوبی بگیرید، استفاده از این کلاسها را زودتر شروع کنید و به ایام امتحانات موکول نکنید. کلاسها را با یک مدرس مجرب و با سابقه هماهنگ کنید. کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و تمرینات و مسائل را انجام دهید و در طول ترم درس بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 388 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image