ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت کنیم و خوب درآمد کسب کنیم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت کنیم و خوب درآمد کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت داشته باشید، فیزیک دانشگاهی، فیزیک کنکور و یا متوسطه تدریس کنید و درامد خوبی بدست اورید .... اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک فعالیت خودتان را شروع کنید و یا قصد دارید فعالیت خودتان را در این زمینه گسترش دهید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه از تدریس خصوصی فیزیک درآمد بالایی بدست آوریم؟

فیزیک در مقطع متوسطه یکی از دروس مهم و اساسی برای رشته های تجربی و ریاضی فیزیک است. درس فیزیک هم در امتحانات و معدل مهم و تاثیر گذار است و هم در کنکور برای کسب رتبه خوب باید در آن درصد خوبی را کسب نمود. به همین دلیل دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی اهمیت زیادی برای این درس قائل هستند. از طرفی در مقطع دانشگاه هم بسیاری از رشته های فنی مهندسی و علوم پایه هم حداقل یکی دو درس فیزیک را پاس می کنند. بنابراین در مقطع دبیرستان و متوسطه، و برای کنکور و دانشگاه هم مطالعه و بلد بودن درس فیزیک مهم است. از طرف دیگر فیزیک یک درس مفهومی است و برای آموزش عمیق و مفهومی آن دانش آموز یا دانشجو باید خودش زیاد وقت بگذارد و یا در کلاسهای خصوصی فیزیک شرکت کند. با توجه به مطالب ارائه شده برای درس فیزیک متقاضیان تدریس خصوصی زیادی وجود دارد و در صورتیکه شما بتوانید به عنوان مدرس فیزیک در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشید، درآمد بالایی در انتظار شما خواهد بود.

برای اینکه بتوانید در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فیزیک نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، فیزیک کنکور و یا فیزیک دانشگاه، فیزیک عمومی 1 و 2 ، فیزیک هالیدی و دروس تخصصی رشته فیزیک و .... فعالیت خوب و موثری داشته باشید و درامد زیادی بدست آورید باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. در مرحله اول باید مطمئن شوید که اگر کلاسی به شما سپرده شد و یا خودتان به صورت مستقل شاگرد جذب کرده و در کلاس تدریس فیزیک حاضر شدید، به صورت بسیار خوب و یا حتی عالی از پس برگزاری کلاس و ارائه درس بر می آئید. قبل از انجام هر کاری و قبل از اینکه بخواهید با آموزشگاهها تماس بگیرید و یا خودتان برای جذب شاگرد تبلیغ کنید، در مرحله اول باید سعی کنید خودتان به صورت کامل بر درس مسلط شوید. هر چه تسلط شما بر درس فیزیک بیشتر باشد و این مرحله را با موفقیت بیشتری پشت سر بگذارید در آینده در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق تر خواهید بود و درآمد بالاتری بدست خواهید آورد. بنابراین روی خودتان و افزایش تسلط و توانایی های خودتان متمرکز شوید و درس فیزیک را خودتان اول خوب بخوانید. این تسلط شما بر درس از همان جلسه اول خودش را نشان خواهد داد. دقت کنید که بسیاری از کلاسهای خصوصی در همان جلسه اول به دلیل عدم تسلط مدرس کنسل می شود. شما اگر به صورت کامل بر درس فیزیک مسلط باشید نه تنها این اتفاق برایتان نخواهد افتاد بلکه ترمهای بعد هم همین شاگردهایتان دوباره با شما تماس خواهند گرفت. پس برای حضور در کلاسهای خصوصی فیزیک تنها به بلد بودن درس اکتفا نکنید بلکه سعی کنید بر درس به صورت کامل مسلط باشید.



پیشنهاد می کنیم مقاله کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی فیزیک را هم بخوانید.







در مرحله بعد، برای کسب درآمد خوب و بالا از تدریس خصوصی فیزیک باید شاگرد جذب کنید و یا اگر در حال حاضر شاگردانی دارید سعی کنید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. در همین سایت (ایران مدرس) توضیحات کاملی در رابطه با نحوه جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس ارائه شده است و با مطالعه مقالات مربوطه می توانید به صورت بسیار خوبی در این زمینه عمل کنید. برای آشنایی با روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی به منظور فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری این مقاله و یا این مقاله را مطالعه کنید. یکی از رموز موفقیت در تدریس خصوصی فیزیک و یا سایر دروس این است که خوب شاگرد جذب کنید و تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید. البته حفظ همین شاگردها و جلب رضایت آنها هم بسیار مهم است. ولی به هر حال در قدم اول جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان را باید در اولویت قرار دهید. در همین سایت (ایران مدرس) هم می توانید آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید) و از این طریق شاگرد جذب نمائید. ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و اگر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را خوب ثبت کنید و بنویسید (مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه مفید و موثر است) ممکن است از هر روش جذب شاگرد دیگری برای شما مفیدتر و موثرتر باشد. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و سایر دروس دارد.


نکته دیگری که در نهایت باید برای موفقیت در تدریس خصوصی فیزیک و کسب درامد بالا از آن مد نظر داشته باشید این است که بعد از جذب شاگرد سعی کنید رضایت شاگردهایتان را بدست آورید. اگر نکته ای که در ابتدای کار گفته شد را در نظر داشته باشید و بر درس فیزیک به صورت کامل مسلط باشید قدم اول را در این راه بر داشته اید. به هر حال این مرحله لازم است ولی کافی نیست. برای اینکه رضایت شاگردهایتان را به صورت کامل داشته باشید باید روی دیدگاه خودتان نسبت به کلاسهای خصوصی و جلسات آموزش در منزل کار کنید. فرض را بر این بگذارید که کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک شما تضمینی است. پیش خودتان اینطور فکر کنید که اگر شاگرد یا شاگردهای شما در امتحان فیزیک نمره خوبی نگیرد و یا در کنکور درصد بالایی برای درس فیزیک کسب نکند مبلغی به شما پرداخت نخواهد شد. با داشتن چنین فکر و ذهنیتی تمام تلاش خودتان را برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان خواهید کرد. لازم نیست حتما به شاگردهایتان و یا والدین آنها بگویید که کلاسها تضمینی است (هر چند بعضی از مدرسین به صورت واقعی تضمینی هم کار می کنند)، همین که به کار خودتان متعهد باشید و تمام تلاش خودتان را برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان انجام دهید در موفقیت شما در کار تدریس فیزیک بسیار موثر است. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشد و نقاط ضعف و قوت مختلفی داشته باشند. شما باید با توجه به شرایط و وضعیت تحصیلی و میزان بلد بودن هر کدام از شاگردهایتان به گونه ای آنها را هدایت کنید که حتما نتیجه مورد نظرشان را بگیرند. پیش خودتان مسئولیت صد در صد نتیجه گرفتن شاگردهایتان در امتحان فیزیک و یا فیزیک کنکور را به عمده بگیرید و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.



مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک قوی عمل کنیم و درآمد بالایی کسب نمائیم؟ هم مفید است.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و کسب درآمد خوب و بالا از آن در مرحله اول باید به صورت کامل بر درس مسلط باشید و در ادامه با امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد و از جمله ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) سعی کنید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. در نهایت با تعهد کامل به کار تدریس سعی کنید شاگردهایتان را حتما به نتیجه برسانید تا ترمهای بعد هم دوباره با شما تماس بگیرند. به این ترتیب به یکی از مدرسین موفق در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک تبدیل خواهید شد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 622 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image