ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مزایای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل

مزایای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل

به اشتراک گذاری

مزایای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی یا معلم خصوصی کلیک کنید.

مزایای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به صورت زیر است:

- تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید. اگر لازم باشد تعداد جلسات بیشتری برگزار می کنید و می توانید با بارگزاری حداقل تعداد جلسات هم نتیجه بگیرید.

- مدرس و معلم تدریس خصوصی را خودتان انتخاب می کنید. اگر از روش و شیوه تدریس مدرس خودتان راضی نباشید می توانید کلاسها را کنسل کرده و با مدرس دیگری کلاسها را برگزار کنید.

- برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک حتی اگر اشکالات اساسی و پایه ای داشته باشید می توانید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک این اشکالات را برطرف کنید.





مطالعه مقاله 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.

- در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید هر سوالی را بپرسید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به دلیل محدودیت وقت ممکن است مدرس یا استاد نتواند به تمام سوالهای شما پاسخ دهد.

- در ایام امتحانات و یا ایام کنکور شرکت در کلاسهای خصوصی واقعا مفید است. در این ایام چون به مدرس و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید در کنار داشتن یک مدرس خصوصی خوب می تواند کاملا مفید باشد.

- در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید درسها را به صورت مفهومی تر آموزش ببینید. برای دروسی مانند شیمی و زیست شرکت در کلاس تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی زیست می تواند به آموزش مفهومی آن کمک کند.

- برای یادگیری زبانهای خارجی شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی آلمانی و تدریس خصوصی فرانسه به یادگیری بهتر و سریعتر شما کمک زیادی خواهد کرد. برای آموزش مکالمه زبان کلاسهای خصوصی واقعا مفید است.

- کلاسهای تدریس خصوصی را می توانید در هر زمانی که خودتان بخواهید برگزار نمائید. در بسیاری از اوقات کلاسهای مدرسه و دانشگاه در زمانهای برگزار می شود که اصلا بازدهی ندارد.



مزایای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی

- برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در منزل باعث می شود بازدهی آن به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه خیلی بیشتر باشد. هم جو راحت تری دارد هم می توان با لباس راحت تری در کلاس حاضر شد.

- در کلاسهای تدریس خصوصی می توان تمرینات و مسائل بیشتری حل کرد. برای موفقیت در امتحان می توان در این کلاسها نمونه سوالات امتحانی هم حل کرد. حل سوالات امتحانی برای موفقیت در امتحانات موثر است.

- در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارد. در این کلاسها شما علاوه بر تدریس درسهای مورد نظر می توانید از مشاوره درسی مدرس هم استفاده کنید و در برنامه ریزی تحصیلی از ایشان کمک بگیرید.

- در دروسی مانند ریاضی و فیزیک ممکن است اشکالاتی که دارد به پایه های قبل برگردد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه نمی توان این اشکالات را برطرف کرد. در کلاسهای خصوصی می توانید هر سوالی را بپرسید و بر درس مسلط شوید.

- در ایام امتحانات می توانید تعداد جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی را به تناسب نیاز افزایش دهید. حتی می توانید در یک روز 2 یا 3 جلسه برگزار کرده و رفع اشکال و جمع بندی کنید.



پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و امتحانات مفید است؟

- اگر برای بعضی از دروس خود درس را متوجه می شوید ولی درحل تمرینات و مسائل ضعیف هستید می توانید به صورت مرتب تمرین حل کنید و برای رفع اشکال در جلسات تدریس خصوصی به مدرس خودتان نشان دهید تا اشکالات شما مشخص شود.

- با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید درسها را زودتر آموزش بیینید و در مدت زمان کمتری حجم بیشتری از مطالب را یاد بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی بازدهی بالاتری دارد و در وقت شما صرفه جویی می کند.

- در کل به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه کنترل بیشتری روی کلاسهای تدریس خصوصی وجود دارد. مدرس را خودتان انتخاب می کنید و زمان برگزاری و تعداد جلسات و ... هم با هماهنگی خودتان انجام می شود. اینکه در کلاس بیشتر چه مطالبی ارائه شود را هم خودتان تعیین خواهید کرد.

با توجه به مطالب ارائه شده اگر در دروس مختلف اشکالات پایه ای و عمقی دارید و یا می خواهید به نسبت ترمهای قبل تحول مثبت بسیار بزرگی در نمرات اکتسابی خودتان ایجاد کنید و معدل خودتان را افزایش دهید، در هر صورت شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند کاملا مثبت و موثر باشد.

مشاهده کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 684 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image