ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت، نرخ و هزینه تدریس فیزیک، تدریس خصوصی فیزیک دهم

قیمت، نرخ و هزینه تدریس فیزیک، تدریس خصوصی فیزیک دهم

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت، نرخ و هزینه تدریس فیزیک، تدریس خصوصی فیزیک دهم و نحوه موفقیت در امتحان فیزیک دهم و .... مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید کلاس های فیزیک را با نرخ بهتری هماهنگ کنید و در این درس موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود رایگان جزوه، سوال و کتاب فیزیک دهم



قیمت تدریس خصوصی فیزیک: هزینه و قیمت تدریس خصوصی فیزیک به پارامترهای مختلفی از جمله مدرک تحصیلی مدرس (لیسانس، فوق لیسانس، دکتری)، دانشگاه محل تدریس مدرس، شهر محل تدریس، مقطع تدریسی (متوسطه یا دانشگاه)، زمان برگزاری کلاسهای فیزیک (اوایل ترم، اواسط ترم یا ایام امتحانات) و .... بستگی دارد. تعدادی از قیمتهایی که مدرسین فیزیک برای کلاسهای خصوصی در آگهی تدریس خودشان ثبت نموده اند در ادامه ذکر شده است.

هزینه تدریس: 100-130 هزار تومان برای هر جلسه 1.5 ساعته

قیمت تدریس: 20000

هزینه تدریس: جلسه ای 60000


قیمت تدریس: 20-80 هزارتومان

هزینه تدریس: توافقی

قیمت تدریس: 60000

هزینه تدریس: هر جلسه 1.5 ساعتی 20000 تومان

قیمت تدریس: 40000

هزینه تدریس: جلسه یک ساعت و نیم 40 هزار تومان

نرخ تدریس: توافقی

هزینه تدریس: یک ساعت و نیم ۳۰۰۰۰تومان

نرخ تدریس: تواففی

هزینه تدریس: 20000 تا 100000 تومان

نرخ تدریس: توافقی

هزینه تدریس: توافقی با توجه به نحوه تدریس(عادی/ویژه)

نرخ تدریس فیزیک: 90 دقیقه 25000تومان



مطالعه نمائید: کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب

همانطور که مشاهده می کنید قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک از 20000 تومان برای یک جلسه تا 130 هزار تومان متغیر است. بعضی از مدرسین هم به صورت توافقی کار می کنند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی فیزیک و مشاهده هزینه درخواستی مدرسین برای کلاسهای خصوصی فیزیک در متن آگهی آنها بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک بر روی این لینک کلیک کنید.

تدریس خصوصی فیزیک دهم: سرفصلهای فیزیک دهم در ادامه ارائه شده است. فصل اول : فیزیک و اندازه گیری - فصل دوم : کار ، انرژی و توان - فصل سوم : ویژگی های فیزیکی مواد - فصل چهارم: دما و گرما - برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک دهم بر روی عبارت تدریس فیزیک دهم کلیک کنید. برای آموزش و یادگیری بهتر فیزیک دهم سعی کنید به صورت کامل در کلاسهای فیزیک شرکت کنید. در کلاس فیزیک به مباحثی که توسط مدرس شما ارائه می گردد با دقت گوش دهید و سعی کنید مطالب را به صورت مفهومی یاد بگیرید. راه حلها و روشهای حل مسائل و تمرینات فیزیک را خوب یاد بگیرید و سعی کنید برای هر سوال و مسئله بیش از یک راه حل را یاد بگیرید. از فیزیک دهم در کنکور هم سوال مطرح خواهد شد. اگر حین یادگیری آن در کلاس و مدرسه درس را مفهومی آموزش ببینید در مراحل بعد هم در امتحان نمره خوبی خواهید گرفت و هم در کنکور هم تست زنی برای شما راحت تر خواهد بود.درس فیزیک دهم را به صورت سطحی و فرمولی نخوانید و تلاش کنید مفاهیم را درک کنید. پایه را محکم بگذارید و در طول تحصیل از مزایای آن استفاده کنید. برای یادگیری بهتر درس فیزیک دهم در طول ترم تمرین و مسئله حل کنید و معنی فیزیکی روابط را درک نمائید.



مطالعه مقاله چگونه فیزیک دهم را یاد بگیریم و بخوانیم؟ یا روش خواندن فیزیک دهم هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 4756 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image