ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه توسط اساتید خصوصی مجرب و باسابقه

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه توسط اساتید خصوصی مجرب و باسابقه

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه توسط اساتید خصوصی مجرب و باسابقه در همین سایت (ایران مدرس) ارائه شده است. اگر می خواهید ریاضیات دانشگاهی را خوب یاد بگیرید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند گزینه خوبی باشد.

اگر می خواهید ریاضی 1 دانشگاه، ریاضیات 2 مقطع دانشگاه، ریاضی عمومی 1 و 2، ریاضی مهندسی، ریاضی مهندسی پیشرفته و یا دروس تخصصی رشته ریاضی را خوب یاد بگیرید و یا در دروسی مانند معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمال، محاسبات عددی و ... اشکالات پایه ای دارید، در هر صورت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در تمامی مقاطع و مدرسین ریاضی مهندسی به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک نمائید. یا اگر می خواهید برای دروس معادلات دیفرانسیل و محاسبات عددی از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی محاسبات عددی کلیک کنید.

درس ریاضی عمومی 1 که در سطح آکادمیک در دوره کارشناسی ارائه می‌شود شامل 7 سرفصل اصلی و اساسی زیر هست: 1- تابع - 2- حد، پیوستگی و مجانب 3- مشتق و کاربردهای آن 4- انتگرال و کاربردهای آن 5- مختصات قطبی 6- اعداد مختلط 7- دنباله و سری - در همین سایت ایران مدرس برای اموزش بهتر مباحثی همچون مشتق و انتگرال جزوات اموزشی ای ارائه شده است.



به عنوان مثال می توانید بر روی لینک دانلود روابط و فرمولهای پایه ای مشتق یا دانلود جدول انتگرالها و تمامی فرمولهای مهم انتگرال گیری کلیک کنید.



ریاضی عمومی 1 دانشگاه معمولا همان مباحث ریاضیات دبیرستان در سطح بالاتری را دارد. اگر در مقطع متوسطه ریاضی را خوب خوانده باشید، در درس ریاضی عمومی 1 کار شما راحت تر خواهد بود. اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای آموزش مباحث پایه ای و یادگیری ریاضی عمومی 1 دانشگاه می تواند مفید و موثر باشد.

کتاب ریاضی عمومی 2 دانشگاه: این کتاب شامل 5 سرفصل اساسی زیر است: 1- هندسه تحلیلی و جبر خطی  - 2- توابع برداری و رویه‌های سه بعدی - 3- توابع چندمتغیره - 4- انتگرال چندگانه - 5- انتگرال خط و سطح - همانطور که مشاهده می شود ریاضی 2 دانشگاه مقداری به سمت هندسه و شکلهای هندسی متمایل شده است. یادگیری ریاضی عمومی 2 دانشگاه معمولا نسبت به ریاضی 1 سخت تر است و دانشجویان بیشتری در این درس اشکال دارند. مبحث انتگرال به خودی خود مبحثی است که نیازمند آموزش پایه ای ریاضی از سطح دبیرستان می باشد. بسیاری از دانشجویان در انتگرال گیری ساده که در ریاضی عمومی 1 دانشگاه ارائه می شود هم اشکال دارند. در درس ریاضی2 انتگرالهای دو گانه و سه گانه و کاربردهای انها مطرح می شود و چون برای تشخیص محدود انتگرال گیری کمی نیازمند تصور سه بعدی قوی است، بنابراین اشکالات دانشجویان در این درس بیشتر شده و در نتیجه استفاده از کلاسهای خصوی ریاضی برای این درس بیشتر لازم است.





مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه و ریاضیات دانشگاهی هم مفید است.

تعدادی از سرفصل های درس ریاضی مهندسی هم به صورت مقابل است: سری فوریه و انتگرال آن و تبدیل فوریه: تعریف سری فوریه، فرمول اولر، بسط در نیم دامنه، نوسانات واداشته، انتگرال فوریه. - معادلات با مشتقات جزئی: نخ مرتعش، معادله موج یک متغیره، روش تفکیک متغیرها، جواب دالامبر برای معادله موج و .... ، انتگرال خط در صفحه مختلط، قضیه انتگرال کوشی، محاسبه انتگرال خط بوسیله انتگرالهای نامعین، فرمول کوشی، بسطهای تیلر و ماکلورن، انتگرالگیری به روش مانده ها، قضیه مانده ها، محاسبه برخی انتگرالهای حقیقی و ... . ریاضی مهندسی هم که برای برخی از رشته های فنی مهندسی مانند مهندسی مکانیک و مهندسی برق ارائه می شود درس جون دار و سنگینی است و اگر در ریاضی به صورت کلی پایه قوی ای ندارید توصیه می شود از همان اوایل ترم در کلاسهای خصوصی ریاضی مهندسی شرکت کنید.

سرفصل های معادلات دیفرانسیل هم به صورت مقابل است: فصل اول ؛ معادلات دیفرانسیل معمولی، فصل دوم ؛ معالات دیفرانسیل مرتبه اول، فصل سوم ؛ معادلات دیفرانسیل معمولی مرتبه دوم و بالاتر، فصل چهارم ؛ حل معادلات با سری، فصل پنجم ؛ دستگاه معادلات دیفرانسیل خطی، فصل ششم ؛ تبدیل لاپلاس - درس معادلات دیفرانسیل کمی با درسهای دیگر که تحت عنوان ریاضیات دانشگاهی خوانده می شود متفاوت است. در این درس عموما روشهای حل معادلات دیفرانسیل ارائه میشود و دانشجو برای کسب نمره خوب در این درس در جلسه امتحان باید حضور ذهن خوبی داشته باشد و به محض دیدن معادله دیفرانسیل در برگه امتحان نوع ان را تشخیص داده و به یاد بیاورد که با چه روشی این نوع معادله را می توان حل کرد.



پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: چگونه ریاضی دانشگاه را بخوانیم؟

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر برای یادگیری هر کدام از دروس ریاضی عمومی 1 دانشگاه، ریاضیات عمومی 2 دانشگاهی، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل و .... به مدرس خصوصی و استاد خصوصی نیاز دارید می توانید مدرس مورد نظر خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است پیدا کنید. در پایین همین مطلب هم تعدادی از مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید. اگر در درس ریاضی دانشگاه اشکالات اساسی دارید بهتر است هر چه زودتر شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی را شروع کنید. در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی کلاسهای اصلی خودتان در دانشگاه را هم فراموش نکنید و در طول ترم درس ریاضی را بخوانید. با استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شوید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 678 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image