ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از تدریس خصوصی و آموزش در منزل درآمد خوبی بدست آوریم؟

چگونه از تدریس خصوصی و آموزش در منزل درآمد خوبی بدست آوریم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و چگونگی فعالیت موثر در زمینه آموزش خصوصی دروس مختلف در منزل مطالبی ارائه می گردد. کار تدریس خصوصی پتانسیل خوبی برای کسب درآمد بالا و خوب پول درآوردن دارد. برای موفقیت در این کار ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

برای کسب درآمد بالا از کار تدریس و تدریس خصوصی باید در جنبه های مختلف عملکرد خوبی داشته باشید. بسیاری از معلمان و دبیران شاید از درآمد و حقوق خودشان شکایت دارند در حالیکه اگر در کنار کار اصلی خودشان در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشند می توانند حتی نسبت به کار اصلی خودشان درآمد بهتری بدست آورند. کارمندان و دانشجویان هم در کنار کار اصلی و یا درس و تحصیل خودشان می توانند به صورت پاره وقت و نیمه وقت در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کرده ودرآمد خوبی بدست آورند. حتی افرادی که کار دیگری ندارند می توانند به صورت تمام وقت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته و پول خوبی در بیاورند. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جذاب و پردرآمد است به شرطی که به تدریس علاقه داشته باشید. همانطور که می دانید برای موفقیت در هر کاری علاقه به آن کار لازم است. البته اگر به تدریس هم علاقه زیادی نداشته باشید باز هم می توانید درآمد کسب کنید ولی در هر کار و شغلی افرادی بیشترین درآمد را دارند که به کار خودشان عشق و علاقه دارند. کار تدریس خصوصی را همه می توانند انجام دهند. اگر شما می خواهید مثلا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنید کافی است در مرحله اول خودتان به صورت کامل و صد در صدی بر ریاضی مسلط شوید. اگر در دوران تحصیل خودتان دانش اموز و دانشجوی خوبی بوده اید که کارتان راحت تر است. سعی کنید دروسی را تدریس کنید که خودتان در دوران تحصیل بر آنها مسلط بوده اید و نمرات خوبی گرفته اید. به عنوان مثال اگر به نسبت شیمی در درس فیزیک موفق تر بوده اید و درس فیزیک را بیشتر دوست دارید، به جای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی شیمی در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت کنید.



مطالعه کنید: چگونگی افزایش درآمد از تدریس خصوصی

همانطور که گفته شد برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. در مرحله اول باید بتوانید شاگرد خصوصی جذب کنید. برای جذب شاگرد راهکارهای مختلفی به صورت زیر وجود دارد:

1- تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه آموزش در منزل


2- ثبت آگهی تدریس خصوصی در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه

3- چاپ و توزیع تراکت و تبلیغ برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی از این طریق در محلات مورد نظر خودتان

4- چاپ و توزیع تراکت در دانشگاهها و مدارس

5- ایجاد وبلاگ و سایت برای خودتان و تبلیغات برای تدریس خصوصی در اینترنت

6- درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

7- درج اگهی تدریس در سایتهای تبلیغاتی تدریس دیگر مانند www.tadris-riazi.com و www.irankonkur.com

8- ثبت تبلیغات تدریس در سایتهای عمومی ثبت آگهی مانند سایت www.soodiran.com

9- همکاری با سایر مدرسین و معرفی شاگرد به انها و گرفتن شاگرد از انها

10- سپردن به شاگردهایتان که شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند و در عوض از شما تخفیف بگیرند ....

11- ....



مطالعه نمائید: فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت حرفه ای

برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی روشهای مختلفی وجود دارد که تعدادی از آنها در این بخش ارائه شده است. برای مطالعه بیشتر در این زمینه این مقاله و یا این مقاله را مطالعه کنید. بدون اغراق می توان گفت بهترین روش برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد از کار تدریس ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین سایت تدریس ایران بوده و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد می باشد. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در این سایت بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. اگر می خواهید به صورت موفقیت آمیزی شاگرد جذب کنید و آگهی تدریس شما موفق و پربازده باشد حتما مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه کنید. ثبت آگهی تدریس درایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل برای افزایش بازدهی تبلیغات خودتان می توانید آن را ویژه کنید. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های تدریس رایگان نمایش داده شده و همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل بعد از اینکه به صورت موفقیت آمیزی شاگرد جذب کردید و تعداد شاگردهای کافی داشتید باید روی نحوه تدریس خودتان متمرکز شوید. خصوصا جلسه اول تدریس بسیار مهم است. سعی کنید عملکرد شما در جلسه اول تدریس خصوصی عالی باشد. در ادامه نیز برای حفظ شاگردهایتان بسیار خوب تدریس کنید. دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه مند هستید و کاملا بر آنها مسلط هستید. حفظ شاگرد از جذب شاگرد مهمتر نباشد کم اهمیت تر هم نیست. در این زمینه این مقاله را بخوانید.

برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس و تدریس خصوصی سعی کنید برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه مخصوص خودش را داشته باشید به نحوی که حتما نتیجه بگیرد. هیچ بهانه ای را قبول نکنید. از همه ابزارهایی که در اختیار دارید برای وادار کردن شاگردهایتان به درس خواندن استفاده کنید. می توانید از والدین کمک بگیرید و یا تهدید کنید که اگر تمرینات انجام نشود کلاسها را ادامه نمی دهید. البته معمولا کلاسها ادامه پیدا می کند ولی به این ترتیب شاگردهای شما تعهد شما به کلاسها را که مشاهده می کنند خودشان هم درس را می خوانند. بنابراین کلاسهای خصوصی مانند کلاسهای گروهی نیست. در کلاسهای گروهی شما درس خودتان را ارائه می کنید و ممکن است یعضی از افراد حاضر در کلاس درس هم نخوانند و قبول هم نشوند. شما نمی توانید روی 30 یا 40 نفر کنترل داشته باشید. در کلاسهای گروهی هم باید تمام تلاش خودتان را بکنید ولی به هر حال نمی توانید کاری کنید که همه درس بخوانند و یا قبول شوند. کلاس خصوصی متفاوت است. انتظار از کلاسهای خصوصی بالاتر است. در این کلاسها باید شما علاوه بر ارائه درس شاگردهایتان را به سمت موفقیت و درس خواندن هدایت کنید و به آنها مشاوره بدهید و راهنمایی کنید. اگر می خواهید در درس و تحصیل موفق باشید و در نهایت درآمد بالایی از کار تدریس بدست آورید، به خاطر خودتان هم که شده است، باید سعی کنید همه ی شاگردهایتان نتیجه خوبی بگیرند و در امتحان قبول شوند. رمز موفقیت در تدریس خصوصی و بدست آوردن درآمد بالا از کار تدریس و آموزش در منزل این است که شاگردهای موفق و راضی داشته باشید. اگر شاگردهای شما در درس موفق شوند ترمهای بعد دوباره با شما تماس خواهند گرفت. حتی اگر سخت گیری کنید و در طول ترم از سخت گیریهای شما ناراحت هم بشوند در نهایت چیزی که یادشان می ماند این است که در امتحان نتیجه حوبی گرفته اند. بنابراین متعهدانه و با عشق و علاقه تدریس کنید. کلید موفقیت شما در تدریس خصوصی موفقیت شاگردهایتان در امتحان و کنکور است.



مطالعه کنید: درآمد کار و شغل تدریس چقدر است؟

با توجه به مطالب ارائه شده برای بدست آوردن درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل در مرحله اول با امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد و در صدر انها با ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) سعی کنید به تعداد کافی شاگرد جذب کنید. در ادامه با ارائه تدریس خوب و موفق و جلسات تدریس خصوصی با کیفیت و با تعهد به تدریس و جدی گرفتن کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید تمامی شاگردهای خودتان را به نتیجه مطلوب که همان قبول شدن در امتحان و کنکور با نمره خوب و عالی است برسانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 658 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image