ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک، تعداد جلسات لازم

کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک، تعداد جلسات لازم

به اشتراک گذاری

در این بخش در قالب سوال و جواب مطالبی در زمینه کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک، لزوم شرکت در کلاسهای اصلی مدرسه و دانشگاه با وجود شرکت در جلسات خصوصی فیزیک، تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم برای یادگیری بهتر درس فیزیک، کارهای لازم برای یادگیری بهتر فیزیک در کنار کلاسهای خصوصی، مقایسه میزان مفید بودن کتابهای کمک آموزشی با کلاسهای خصوصی فیزیک و .... ارائه شده است.

با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک کلاسهای اصلی دیگر لازم نیست؟ کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک بهتر است در کنار کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد و نه به جای انها. کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک برای یادگیری درس فیزیک بسیار مفید است ولی به هر حال امتحان فیزیک را مدرس و یا استاد فیزیک خودتان قرار است از شما بگیرد. بنابراین بهتر است در کلاسهای فیزیک در مدرسه و دانشگاه هم شرکت کنید تا هم مطالب را یاد بگیرید و هم بدانید که مدرس و استاد اصلی خودتان بیشتر روی چه مطالبی تاکید دارد. در کلاسهای اصلی خودتان حضور فعال داشته باشید و جزوه بنویسید. همین جزوه ای که در کلاس فیزیک یادداشت می کنید باعث افزایش تمرکز شما شده و در ضمن در ایام امتحانات و همچنین در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک بهترین منبع برای مطالعه است.



مطالعه مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک - موارد لزوم و کاربرد تدریس خصوصی فیزیک هم مفید است.

چند جلسه کلاس تدریس خصوصی فیزیک لازم است؟ تعداد جلسات کلاس خصوصی فیزیک برای آموزش و یادگیری بهتر ان به وضعیت فعلی شما بستگی دارد. اگر درس فیزیک را خوب بلد هستید و اشکالات جزئی دارید، برای رفع اشکال 3 یا 4 جلسه کلاس کفایت می کند. البته اگر بخواهید نمونه سوال امتحانی فیزیک و یا سوالات و تمرینات بیشتری را در کلاسهای خصوصی حل کنید می توانید تعداد جلسات بیشتری را برگزار نمائید. اگر در درس فیزیک متوسط هستید و بعضی از مطالب را بلد هستید و بخشی دیگر از درس را نخوانده اید حدود 7 تا 10 جلسه کلاس خصوصی لازم است. در این حالت بهتر است از اواسط ترم کلاسها را شروع کنید. در صورتیکه درس را اصلا بلد نیستید و ترمهای قبل هم در درس فیزیک نمره خوبی نگرفته اید ممکن است حدود 15 جلسه کلاس لازم داشته باشید. در این حالت بهتر است هر چه زودتر برگزاری کلاسهای خصوصی فیزیک را شروع کنید.



برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی فیزیک بر روی لینک مقابل کلیک کنید: تدریس خصوصی فیزیک

علاوه بر کلاس خصوصی فیزیک چه کارهای دیگری لازم است؟ همانطور که قبلا هم گفته شده است نمی توان فقط با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک درس را خوب یاد گرفت و بر آن مسلط شد. برای یادگیری بهتر درس فیزیک همراه با شرکت در کلاسهای خصوصی باید خودتان هم درس فیزیک را بخوانید. متن کتاب درسی را خوب مطالعه کنید و مثالهای آن را دوباره حل کنید. صورت سوال را یادداست کنید و راه حلی بنویسید. در ادامه راه حل درست را مشاهده نموده و راه حل خودتان را اصلاح نمائید. تمرینات ارائه شده در متن کتاب درسی را حل کنید و اگر نتوانستید حل کنید از معلم و استاد فیزیک و یا مدرس خصوصی فیزیک خودتان کمک بگیرید. در طول ترم درس فیزیک را بخوانید و مطالعه آن را به ایام امتحانات موکول نکنید. برای موفقیت در امتحان فیزیک حل نمونه سوالات امتحانی ترمهای قبل هم می تواند مفید و موثر باشد.





این مقاله را هم بخوانید: نحوه درک بهتر مسائل فیزیک و خوب فهمیدن درس فیزیک

کتاب کمک آموزشی همان کار کلاس خصوصی فیزیک را انجام نمی دهد؟ کتابهای کمک آموزشی هم برای یادگیری بهتر درس فیزیک می تواند مفید و موثر باشد. نکته ای که وجود دارد این است که دانش اموزان و دانشجویانی که در درس فیزیک پایه ضعیفی دارند معمولا اشکالاتی دارند که بعضا به پایه های قبل هم بر می گردد. برای این افراد استفاده از کتاب کمک آموزشی به نسبت کتاب درسی فیزیک مزیت چندانی ندارد. بازدهی کلاسهای خصوصی به نسبت کتابهای کمک آموزشی خیلی بیشتر است. در کلاسهای تدریس خصوصی می توان از مدرس سوال پرسید و اگر اشکالاتی از پایه های قبل وجود دارد هم می تواند برطرف شود. اگر مطلبی را در کلاس خصوصی متوجه نشدید می توانید از مدرس خودتان سوال بپرسید و به بیان دیگری و یا با ارائه مثالهای بیشتری دوباره برای شما توضیح خواهد داد.



تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1793 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image