ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی؛ فواید و مزایا برای موفقیت در تحصیل

کلاسهای تدریس خصوصی؛ فواید و مزایا برای موفقیت در تحصیل

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، موفقیت در کنکور، یادگیری بهتر دروس و .... مطالبی ارائه می گردد.

کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان یک امکان خوب و اضافه برای پیشرفت دردرس و تحصیل می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بر خلاف ذهنیتی که وجود دارد کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش آموزان و دانشجویان تنبل یا ضعیف نیست. هر شخصی در هر سطح تحصیلی و با هر وضعیت تحصیلی می تواند از کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر و سریعتر دروس استفاده نماید. برای اموزش عمقی تر و مفهومی تر دروسی مانند ریاضی و فیزیک و یادگیری بهتر و پایه ای تر زبان انگلیسی، عربی و سایر زبان های خارجی، آموزش انواع نرم افزارها در زمان کم، یادگیری بهتر کامپیوتر، اکس و ورد، آمادگی برای امتحانات و کنکور و المپیاد و ... می توان از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد. اگر قصد دارید به خارج از کشور سفر کنید و می خواهید برای کار و تجارت و یا اقامت موقت و دائم سفر خارج از کشور داشته باشید، برای آموزش مکالمه زبان در زمان کوتاه می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.



اگر قصد دارید برای انجام پروژه دانشجویی، انجام تز و پایان نامه در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری و .... یک نرم افزار تخصصی را خوب یاد بگیرید، باز هم استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند کاملا مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، هنر، موسیقی، رشته های ورزشی، زبان، دروس ابتدایی، کنکوری و دانشگاه و .... فعالیت دارند، بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود، می توانید اسم درس یا نرم افزار مورد نظر خودتان را جستجو کرده و لیست مدرسین آن درس یا نرم افزار را مشاهده نمائید. به عنوان مثال اگر در زمینه آموزش تری دی مکس به مدرس نیاز دارید عبارت تدریس خصوصی تری دی مکس را جستجوی کنید. یا برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک عبارت تدریس خصوصی فیزیک را جستجو نمائید.



کلاسهای تدریس خصوصی

کلاسهای تدریس خصوصی در بسیاری از مواقع می تواند به نسبت کلاسهای گروهی که در مدارس، دانشگاهها و آموزشگاههای مختلف برگزار می شود مفیدتر و موثر تر باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارد و می تواند مطالب ارائه شده در کلاس را به گونه ای تنظیم کند و سطح مطالب را در حدب نگه دارد که به صورت 100 درصدی برای شاگردش مفید باشد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه سرفصلهای مشخصی ارائه می گردد و در نتیجه ممکن است مطالبی که به صورت کلی ارائه می شود برای تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان مفید باشد و برای تعدادی دیگر خسته کننده و یا برای تعدادی دیگر سخت باشد. در کلاسهای گروهی یک مدرس خوب می تواند از دانش آموزان و دانشجویان نظر خواهی کند و با تبدیل کردن کلاس از حالت صحبت یک نفر به پرسش و پاسخ و .... بازدهی کلاس را افزایش دهد. ولی به هر حال در نهایت نمی توان با تمامی افراد حاضر در کلاس هماهنگ شد و به گونه ای تدریس کرد که حتما برای همه مفید باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی در همان یکی دو جلسه اول مدرس خصوصی سوالاتی را خواهد پرسید و از طریق همین سوالات و پرسش و پاسخ ها و همچنین از طریق تمریناتی که داده می شود و بازخوردهای گرفته شده می تواند بفهمد که شاگردش چه مقدار از مطالب را بلد است و اشکالاتی که دارد به درس این ترم بر می گرددو یا عدم فهمیدن دروس در ترمهای قبل. در نهایت با توجه به این موارد کلاس خصوصی به گونه ای برگزار می گردد که منجر به نتیجه گرفتن شاگرد شود.





مطالعه این مقاله هم مفید است: مزایای استفاده از خدمات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس



در کلاسهای تدریس خصوصی حتی اگر اشکالاتی مربوط به ترمهای قبل وجود داشته باشد می توان حین تدریس درس ترم حاضر آنها را برطرف نمود و یا یکی دو جلسه برای رفع اشکال ترمهای قبل در نظر گرفت. خلاصه اینکه در کلاسهای گروهی معمولا هدف به پایان رساندن سرفصلهای مشخصی است و در کلاسهای خصوصی هدف نهایی نتیجه گرفتن شاگرد می باشد. البته این به معنی بی فایده بودن کلاسهای گروهی نیست. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم معلمین و اساتید زحمت کشیده و دروس را به خوبی ارائه می کنند. ولی به هر حال چون در کلاسهای خصوصی یک نفر شاگرد حضور دارد و می توان مطالب را به صورت اختصاصی برای ایشان ارائه نموده، در نهایت بازدهی کلاسهای خصوصی بالاتر است. علاوه بر آن در کلاسهای خصوصی می توان سریعتر دروس را هم یاد گرفت. به عنوان مثال، اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی و یا کامپیوتر را سریعتر یاد بگیرید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی سریعتر شما را به هدفتان می رساند.

با توجه به مطالب ارائه شده، می توان گفت کلاسهای تدریس خصوصی مزایای زیادی برای آموزش و یادگیری سریعتر دروس و کامپیوتر و نرم افزار و یا موسیقی و ورزش و هنر دارد. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کمترین زمان بیشترین حجم مطالب را یاد بگیرید و در درس و تحصیل موفق باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 985 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image