ارتباط مستقیم با 30566 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل

برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید زبان انگلیسی را در منزل یاد بگیرید و در جستجوی راهکارهای آموزش سریع زبان و برنامه ریزی خوب برای اموزش زبان هستید، نکات زیر ممکن است برای شما مناسب باشد. آموزش زبان در خانه و در منزل می تواند بسیار آسان و راحت باشد.

1- در ابتدای کار هدف خودتان از مطالعه زبان انگلیسی را به صورت کامل مشخص نمائید. آیا برای موفقیت در امتحان قصد مطالعه درس زبان را دارید و یا می خواهید مکالمه زبان خودتان را تقویت کنید. هر هدفی که داشته باشید کارهایی که برای آموزش بهتر زبان باید انجام دهید متفاوت خواهد بود.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی بهترین راهکار برای یادگیری سریع زبان

2- اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی در مقطع متوسطه و دانشگاه شرکت کنید، برای یادگیری زبان در کلاسهای خودتان شرکت نمائید. در ادامه در منزل درس را مرور کنید و کتاب درسی را به خوبی بخوانید. هر چه در طول ترم زمان بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی در نظر بگیرید بهتر برای شما جا می افتد.

3- زبان انگلیسی را به صورت مداوم و پیوسته مطالعه کنید. اینطور نباشد که یک هفته هر روز 2 یا 3 ساعت وقت بگذارید و بعد از آن دو هفته دیگر هیچ کاری انجام ندهید. اگر می خواهید برنامه ریزی شما برای یادگیری زبان خوب باشد باید این نکته را در آن رعایت کنید و به صورت مداوم مطالعه نمائید.

4- برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی بخشهای مختلف کتاب را خوب بخوانید. لغات جدید را خوب یاد بگیرید و کاربرد این لغات در متن را آموزش ببینید. تمرینات را به صورت مرتب حل کنید و نکات گرامری را رعایت نمائید. گرامر و قواعد هر درس را بخوانید و سعی کنید تمریناتی که مربوط به بخش گرامر است را هم به خوبی حل کنید.





مطالعه کنید: 12 راهکار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم

5- در یادگیری زبان بخش درک مطلب هم بخش بسیار مهمی است. چرا که لغات جدید درآن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید در زبان انگلیسی پیشرفت داشته باشیدباید در منزل برای یادگیری آن وقت بگذارید. با یک برنامه ریزی خوب پیش بروید و زبان انگلیسی را در کنار سایر دروس مطالعه کنید.

6- بهترین ویژگی ای که برنامه ریزی شما برای یادگیری زبان در منزل داشته باشد این است که با عادت ها و ویژگیهای اخلاقی شما سازگار باشد. اگر صبح برای یادگیری زبان سر حا تر هستید ساعت مطالعه زبان را صبح قرار دهید. اگر آخر شب زمان مناسبتری است، آخر شب درس بخوانید. برنامه شما باید منطبق بر عادتهای شما باشد.

7- اگر می خواهید زبان انگلیسی را به خوبی در منزل یاد بگیرید یک راهکار خوب که وجود دارد این است که از کلاسهای تدریس خصوصی زبان استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان می توانید هر سوالی را بپرسید و اشکالات را برطرف نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.

8- اگر هدف شما از مطالعه زبان انگلیسی این است که مکالمه زبان را خوب آموزش ببینید و بتوانید به انگلیسی خوب حرف بزنید، تعدادی از کارهای گفته شده باز هم ممکن است برای شما مفید باشد ولی علاوه بر آن کارهای دیگری هم باید انجام دهید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش مکالمه زبان هم مفید است.

9- عاملی که می تواند منجر به موفقیت زیاد شما در یادگیری مکالمه زبان گردد این است که تا جایی که ممکن است در منزل یک محیط خوب و آموزنده برای خودتان فراهم کنید. هر چه بیشتر در مکالمات عادی خودتان به انگلیسی حرف بزنید، فیلم انگلیسی و اخبار انگلیسی ببینید و محیط آمورنده تری برای خودتان فراهم کنید سریعتر پیشرفت می کنید.



مطالعه کنید: آموزش سریع قواعد و گرامر زبان انگلیسی

10- برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی و مکالمه زبان در منزل تا جایی که می توانید گوش دهید. حتی اگر کار دیگری انجام می دهید، آشپزی می کنید و یا هر کاری انجام می دهید که تمرکز خیلی بالایی نیاز ندارد، تلویزیون را روی آهنگ و موسیقی، اخبار و یا فیلم های زبان اصلی تنظیم کنید و گوش دهید. حواستان هم خیلی به آن نباشد باز هم مفید است.

با توجه به مطالب ارائه شده، در صورتیکه در جستجوی برنامه ریزی خوب برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل هستید، هدف خودتان را مشخص کنید و در طول زمان و به صورت پیوسته زبان انگلیسی را بخوانید. استفاده از کلاسهای خصوصی برای یادگیری زبان در هر صورت مفید است. برای آموزش مکالمه زبان سعی کنید در اطراف خودتان یک محیط آموزنده ایجاد کنید و در منزل و حتی حین رانندگی هم تا جایی که ممکن است به مطالبی که با زبان انگلیسی ارائه می شود گوش دهید. اگر می خواهید به زبان انگلیسی خوب حرف بزنید تا جایی که می توانید گوش دهید.



مطالعه نمائید: روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1914 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image